• BasseKatt

    TWINS födda Jan-Feb-Mar 2007 (tråd 12)

    Hej alla som fött tvillingar i början av 2007 samt alla andra som vill landa i denna goa tråd! Välkomna!

    Tidigare trådar med samma gäng:
    Tråd 1: www.familjeliv.se/Forum-11-222/m12268119.html
    Tråd 2: www.familjeliv.se/Forum-11-222/m15046511.html
    Tråd 3: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m18018307.html
    Tråd 4: www.familjeliv.se/Forum-11-236/m21405101.html
    Tråd 5: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m23964298.html
    Tråd 6: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m27097410.html
    Tråd 7: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m29894198.html
    Tråd 8: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m32909225.html
    Tråd 9: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m35403858.html
    Tråd 10: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m38417660.html
    Tråd 11: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m41499563.html

    Vi träffas då och då - ibland många, ibland få!
    Info om kommande träffar finns i separata trådar...
    Sthlmsgängets återfinns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m44119610.html

  • Svar på tråden TWINS födda Jan-Feb-Mar 2007 (tråd 12)
  • Romanova

    GRATTIS BASSE OCH THOLI! Tänk en ny liten bebis, härligt och välkommen till den här världen!{#lang_emotions_flower}


    Lycklig mamma till älsklingarna Clara & Cassandra
  • FiaEleonora

    basse o tholi--
    åååhh STORT GRATTIS UNDERBARA NI!!!!!! Vilken stooooor pojke!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så underbart!!!!!!! Och grattis stora storebröder Emil och Linus till en liten lillebror!!!!!!! *puss o kram*


    * Savannah o Leah, mina mirakelprinsessor *
  • keno

    VILL BARA ÖNSKA ALLA EN GLAD MIDSOMMAR MED MYCKET SOL OCH VÄRME!!!

    Nu åker vi till landet en vecka, till knotten och myggen.

    STOR KRAM TILL ER ALLA!!!!!{#lang_emotions_sunny}

  • Pico

    Nu har våra gäster åkt och jag kan titta in och uppdatera mig.

    GRATTIS Basse & Tholi!! {#lang_emotions_flower} Vad skönt att allt gick bra och att lillkillen nu är hos er. Stor kram till er alla!!

    Diva: Vad tråkigt att det inte blev Brasilien nu. Är det helt ute ur planeringen eller är det lagt på is eller framskjutet? Tråkigt läge att ni nu måste hitta någonstans att bo. Hoppas att det löser sig jättebra och snabbt! Kram

    Yret: Grattis till jobbet! Vad är det för jobb? Tråkigt att du inte mår bra dock. Hade jag en miljon extra i tröjärmen hade jag fixat så att du bara fick vara nu och komma ifatt och landa utan ekonomisk press, det är du ju så väl värd!! {#lang_emotions_heart}


    I morgon bitti får T sin "dom". Vi är helt inriktade på att han får gå, allt annat blir högsta vinsten. Men har får iaf lön tom augusti. Vi tecknade en försäkring på Swedbank som täcker lån och amortering när/om vi blir arbetslösa. Det känns jätteskönt att veta att huset iaf är "safe"! Annars är jag nu så förb....t trött på detta tröstlösa och eviga regnande. {#lang_emotions_yell} Nu vill jag ha SOOOOL!!! {#lang_emotions_sunny}


    Gräset är inte grönare på andra sidan, det är grönare där man vattnar!
  • Linusida

    Grattis Basse o Tholi och ett stort grattis till Emil som blivit storebror!!

  • FruHeo

    Grattis till Basse, Tholi och Emil!

    Pico: skön med försäkringen. Ska hålla tummarna fför er i morgon. Regn? Har ni sånt? här skiner faktiskt solen, helt otroligt. Men det skvätter lite ibland.

    JA det var skönt med en morgon för sig. Nu har jag harvat på buss hela dagen, åkte hemhem för div undersökningar på sjukan i morgon. Är inte så glad åt det precis. Min kropp har återigen sparkat bakut, alla värden är åt helvete fel, hjärtat rusar marathon varje dag. Astman pissas ned av alla mediciner. Så jag mår skit rent kroppsligt. Psykiskt och själsligt är det helt okej, trots alla kroppsliga besvär. Skönt med sommar, skönt att maken är ledig hela sommaren, skönt med barn som mår bra, ett fint hus osv.
    Nu ska jag sova gott inför en dag med massa undersökningar i morgon. Håll tummarna att det går bra, mycket som står på spel.

  • FiaEleonora

    Håller mina tummar för er heoo och för er pico imorn!!!!


    * Savannah o Leah, mina mirakelprinsessor *
  • Pico

    Heoo: Hur har det gått för dig idag?? Stor kram!

    I dag har det inte varit familjen F's dag. T fick inte behålla jobbet (inte oväntat, men ändå...). Och alla mina pengar ligger mellan två banker och jag kommer inte åt dem. + att drygt 1000 kr som Po.p satte in för returjackor nu är "borta" eftersom mitt konto avslutade precis i den vevan. Och fy för otrevliga kundtjänstpersonal! {#lang_emotions_yell} Det regnade iaf inte på hela förmiddagen, alltid något!


    I morgon är en annan dag, och det är tur det!


    Gräset är inte grönare på andra sidan, det är grönare där man vattnar!
Svar på tråden TWINS födda Jan-Feb-Mar 2007 (tråd 12)