• Bevabus

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Bevabus

    var han sotig då??? :O


    BooBoo skrev 2009-11-23 11:44:17 följande:
    Verkligen.... Sotarn var nyss här.. Intresting uh?
  • Bevabus

    Följer du handlingsplanen då?


    Brooke skrev 2009-11-23 12:22:27 följande:
    FAN FAN FAN FAN FAN! Fick just ett brev från arbetsförmedlingen att dem har gjort en AVANMÄLAN för att dem inte tkr jag följer handlingsplanen :'( Suck.. Mamma kommer ju inte bli glad.. :(
  • Småkottarna

    Jag tror Murray kommer straffas oavsett om domstol tycker så eller ej... Jag är säker på att han aldrig kommer kunna gå som en fri man igen. Han kommer inte överleva, det tror jag inte... han har för många fiender nu. Eller hur?

  • Bevabus

    Gud nej..och vem vill ha honom som läkare liksom? haha egentligen så är det ett rent skämt att han får jobba igen.
    Jag fattar inte ens vart dom står i den här rättsprocessen..


    Småkottarna skrev 2009-11-23 12:29:22 följande:
    Jag tror Murray kommer straffas oavsett om domstol tycker så eller ej... Jag är säker på att han aldrig kommer kunna gå som en fri man igen. Han kommer inte överleva, det tror jag inte... han har för många fiender nu. Eller hur?
  • Bevabus

    Men vad har du för utbildningar då? Du har väl gått gymnasiet?


    Brooke skrev 2009-11-23 12:30:05 följande:
    inte enligt arbetsförmedlingen, men jag hittar ju inga jobb som jag kan söka, för typ alla jobb ska man ha ett körkort eller någon utbildning =( suck..
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-11-23 11:46:25 följande:
    nej inte jag heller, när jag var liten så satt jag och bokstavligt skrek för att det gjorde så ont.. Men jag tror jag är lös i magen och jag kommer ALDRIG kunna åka till skolan idag =(
    Det gjorde jag efter Villes förlossning.. Hemorojjder suger!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael