• Bevabus

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBoo

    Godnatt då..
    Ska njuta utav Human Nature först.. Satt o hoppades på den låten.. Så kom den...

    Ja.. jag kom in i en liten sörjsvacka igen.. Förmorrat!
    Adios!


    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Grönsiska
    BooBoo skrev 2010-02-10 20:05:47 följande:
    Godnatt då.. Ska njuta utav Human Nature först.. Satt o hoppades på den låten.. Så kom den...Ja.. jag kom in i en liten sörjsvacka igen.. Förmorrat!Adios!
    Jag med...lyssnar på this is it på tuben nu. Fattar inte att han är borta så trist...herregud vad jag tycker synd om hans barn.
  • Bevabus

    Goder kväller. Har haft en uuuuuuunderbar danslektion!!! Jag älskar ENERGIN!!!!!!
    Nu käkar jag Calippo och Geisha och ser på Bruce Almighty.


    Sing for the moment
  • Brooke

    Hej på er alla!
    Idag var jag till Tandis där tog det bara 15 min sen fick jag gå, fick en tandborste med mig {#lang_emotions_cool}. Sen tog jag mig in till stan så jag gick säkert några kilometer :D eller om det är en mil till stan. Vet inte riktigt får fråga pappa. Men det är nog bara några kilometer :D

    Gick till Mc Donalds för att köpa två cheesburgare, en mellan pommes och en stor Dricka :d sen gick jag till min jobb coach och åt där och läste Twilight :D Har kommit till kapitel 6 tror ja :D

    Sedan när jag kom hem så skulle mamma åka till affären och då följde jag med då fick jag veta att pappa skulle skjtusa min brors pappa och hans tjej till Arlanda så jag följde med :D Så nu har jag SKIT ont i min korsrygg så jag ska lägga mej i sängen och titta på en film antingen Ladder 49 eller Face Off elelr va den heter hitta dem idag på Lidl som jag hittade :D jag har velat haft dem jättelänge :D

    Nej nu ska jag kolla mina mejl sen blir det sängen Gonatt


  • mona83

    Idag blir det inte dagis för Tobias. 

    Känner mig lite halvlustig, lite halvsvettig fast jag inte svettas och en aningens ont i mina ben. Har sovit ganska illa i natt med.

  • Bevabus

    Jag ringde just och sjukanmälde min syster. Usch, vilket stort vuxenpoäng att kunna göra sånt...


    Sing for the moment
  • Ogabinne

    Morning!

    torsdag idag. Dvs snart fredag. Snart får jag äta lite geisha. Gode värld vad gott det ska bli. Men bara lite. Får inte sabba måndagens vägning nästa vecka.

    Snart dags o gå till dagis o sen starta dagens 10 tusen stegs räkning.  sen hem och fundera på mitt projekt o bästa sättet att få ihop 13-14 tusen. JäJä.

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael