• Skehamn2010

    Är det okej att som 23-årig kille ha sex med en 14-årig flicka och sen skylla på att hon såg mycket äldre ut än hon var?

    För det är ju inte helt ovanligt att killar skyller på att tjejerna såg mycket äldre ut än vad dom egentligen var.

    Säger tjejen att hon är 18 så måste han ju tro på det eller?

    Vad tycker ni?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är det okej att som 23-årig kille ha sex med en 14-årig flicka och sen skylla på att hon såg mycket äldre ut än hon var?
  • Jennie med ie
    Vindfall skrev 2010-02-17 13:47:27 följande:
     Ljuger tjejen om sin ålder för att få knulla så anser jag att killen inte har nåt att stå till svars för.
    Det tycker jag han har, OM det finns omständigheter som talar för att tjejen de facto ljuger. Utifrån sammanhang, utseende, beteende o s v. Men finns det inte det, nej då anser jag inte heller att han ska straffas för att inte vara tankeläsare typ....
  • Vindfall
    Jennie med ie skrev 2010-02-17 13:50:33 följande:
    Det tycker jag han har, OM det finns omständigheter som talar för att tjejen de facto ljuger. Utifrån sammanhang, utseende, beteende o s v. Men finns det inte det, nej då anser jag inte heller att han ska straffas för att inte vara tankeläsare typ....
    Givetvis, jag utgick från att han verkligen trodde på hennes lögn.
    Livet går fort nu...
  • nollåtta
    Vindfall skrev 2010-02-17 13:47:27 följande:
    Det är så tragiskt att killen får ta all skit vid sådana här situationer och att det är sååå synd om tjejen. 14-åringar är inga barn och vet mycket väl vad dom gör. Ljuger tjejen om sin ålder för att få knulla så anser jag att killen inte har nåt att stå till svars för.
    En fjortonåring är inte heller vuxen vilket en 23-årig man är. Hade det varit min dotter hade jag anmält honom för sexuellt utnyttjande av barn.
  • LindaJohansson81
    Cloud Berry skrev 2010-02-17 13:31:00 följande:
    Så det är en 14-årings fel om en 23-årig pedofil sätter på henne? Sådant resonemang är så jävla idiotiskt.
    Pedofil? Nej nu går du tomefan för långt. Man behöver inte vara pedofil. Shit jag blir ju mörkrädd.
  • LindaJohansson81
    nollåtta skrev 2010-02-17 14:10:29 följande:
    En fjortonåring är inte heller vuxen vilket en 23-årig man är. Hade det varit min dotter hade jag anmält honom för sexuellt utnyttjande av barn.
    ÄVEN om det var DIN dotter som ljugit?

    Nejdu, inte ska jag lära mina barn att det är helt ok att komma ifrån den egna skuldfrågan när man har gjort fel.
  • Vindfall
    nollåtta skrev 2010-02-17 14:10:29 följande:
    En fjortonåring är inte heller vuxen vilket en 23-årig man är. Hade det varit min dotter hade jag anmält honom för sexuellt utnyttjande av barn.
    Även fast din dotter ljugit och hävdat att hon var myndig? Hade du anmält honom trots att hon visat upp sitt falska leg också?
    Livet går fort nu...
  • oOMayaOo

    Jag har aldrig bett om leg på de jag legat med.
    Och vissa 14åringar kan lungt se ut som 18åringar. När jag var 14 så var jag 176 cm lång, hade tuttar och rumpa, med andra ord, jag såg inte ut som ett barn. Men jag var alltid ärlig med min ålder dock.


    Jodå serru...
  • nollåtta
    LindaJohansson81 skrev 2010-02-17 14:13:05 följande:
    ÄVEN om det var DIN dotter som ljugit? Nejdu, inte ska jag lära mina barn att det är helt ok att komma ifrån den egna skuldfrågan när man har gjort fel.
    Var i TS står det att min dotter har ljugit? Jag utgår från TS, inte från din hemmasnickrade teori om vad som egentligen har hänt.
Svar på tråden Är det okej att som 23-årig kille ha sex med en 14-årig flicka och sen skylla på att hon såg mycket äldre ut än hon var?