• Fantastic 4

    Bebisar födda oktober 2007, del 11

    Här pratar vi vidare om våra små troll som föddes i oktober 2007{#lang_emotions_heart}, om deras syskon, om ev nya syskon och allt mellan himmel och jord!!! Välkomna nya som gamla !!!


    Mamma till 4 underverk!!!
  • Svar på tråden Bebisar födda oktober 2007, del 11
  • zummar

    SOl: ja, brukar också sätta in honom på hans säng när an beter sig illa (typ toktrotsar, skriker, gormar o är omöjlig) men det funkar inte så bra. Han blir mest bara ännu argare å skriker ännu mer

    ang mini som börajr ta sig uppåt så hade jag nog faktiskt föredragit att han tagit det lite lugnt med det. Idag tänkte han släppa å gå, men som tur var så insåg han sina begränsningar å slutade ut det =)

    Nufsan; hon ärj u bättre på att rita än va jag är....så små barn ska inte kunna rita sådär bra =) kul =)

  • Solrosen82

    Hejsan!!

    Här är det full sommarvärme nu och vi har haft det i snart en vecka Stod om värmen i Haparanda på Aftonbladet och det e baran 5mil härifrån. Så vi har fått lämna ungarna i shorts på dagis. Det händer inte många ggr i maj redan. Här har löven slagit ut, gräset grönskar och alla är allmänt glada och har sommarkänslor..

  • Line79

    Underbart solrosen

    Vi var på Skansen i måndags. Min lilla tjej har blivit stor. Hon red på en häst!!!

  • zummar

    åååh, va less jag blir på detta lgh-letande....det är ju helt galet svårt att hitta en lgh i umeå...skitstudentstad!!!! *avreagerar lite*

    Kanske tar vi en 2a på 65kvm utanför Umeå, bra hyra med egen uteplats osv. Sålänge barnen är små är det ju inte hela världen att bo trångt, o det är ju smart med en billig hyra när jag faktistk inte har nåt jobb ännu...åh. Jag är så less på att vara vuxen, bara en massa frågetecken som ska rätas ut hela tiden, å när man äntligen rätat ut 3 så kommer 14 nya!!!!

    Tar det aldrig slut, bara en liten stund!!!???

    Åh, sucka!!!

    Tack nu har jag avreagerat mig lite! känns skönt!

    Line, vilken dag det måste ha varit för henne, säkert jätteroligt!

  • trazzlan

    line: Vad mysigt med Skansen och vilka fina bilder Vi var på barn och barnbarnsdag hemma hos min pappa där de bor. Det var ponnyridning, hoppborg och musik, lotter osv. Signe red också och testade allting. När vi åkte hem frågade jag henne vad som var roligast och då sa hon: - Att vara hemma hos morfar och plocka sten. Ha ha varför kasta pärlor för svinen som man brukar säga


    Tänk att få fyra så unika gåvor!
  • Nufsan

    Line, jättefina bilder från skansen =)

    Zummar, hoppas det löser sig för er. Där din kille fått jobb, har dom inge hus att hyra ut eller så? Brukar ju vara så på en del jordbruk.

    Här är det fullt upp med de små... Man vet att man lever


    ♥ღ♥ 4-barns mamma till tre prinsessor och en prins ♥ღ♥
  • Line79

    Ha ha, vad sött! Klart att det är roligast att vara med morfar Cornelia tyckte rida häst & apan som hoppade på pappa

    Zummar- men det är ganska skönt att vara vuxen åxå. Snart bor ni tillsammans & allt kommer att flyta på Jag skulle välja att bo utanför med uteplats & billigt. Då sparar ni pengar & kanske kan köpa något ni gillar i framtiden. Min man & jag bodde på 44kvm med en stor hund & hade en hyra på 2800kr/mån. Sparade massor pengar & nu bor vi ju i vårat drömhus

    Nufsan- tack! Hoppas det lugnar ner sig för dig så du hinner koppla av en stund åxå

  • Solrosen82

    Line: Va fina bilder du har i bloggen. Och va stor hon har blivit sen jag såg en bild på henne sist, jättelångt hår också.

    Zummar: Jag förstår vad du menar med att det dyker upp många problem när man blir vuxen... Samtidigt blir det ju mycket frihet också.

    Trazzlan: Ha ha...morfar och plocka sten.. Zack e helt tokig i stenar just nu. När jag frågade han för nån dag sen om vad som var bäst med Rhodos i höstas sa han: -Plocka stenar

    Nufsan: Sover han dåligt?

Svar på tråden Bebisar födda oktober 2007, del 11