• Majuuu

    Desperata kryssningen...

    Här samlas vi desperata o stöttande för att diskutera detaljer för kryssningar...

  • Svar på tråden Desperata kryssningen...
  • BrejkStyle
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-22 20:26:57 följande:
    Nej på söndag. Men måste ju hitta en buss som går hem till småland innan dess. Därför jag undrar om tider så jag kan kika på avgångar hemåt
    Men det går såna bussar som är länkade till båten! =) Troligen e de väl samma som ja o kussen åker med! =)
  • MysTic PrincesS
    BrejkStyle skrev 2010-08-22 20:30:08 följande:
    Men det går såna bussar som är länkade till båten! =) Troligen e de väl samma som ja o kussen åker med! =)
    Vart hittar jag info om dessa bussar?
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • MysTic PrincesS
    Malena79 skrev 2010-08-22 20:39:16 följande:
    www.tallinksilja.com/WebSites/Template/NewCon...#Timrå

    Siljas bussar
    Tack

    Hmm.. om jag tolkar den rätt så skulle min buss gå 10:30 och den hinner jag inte med

    Ska kolla swebus med.... men då skulle nån få möta mig o lotsa mig till båtfan med
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • MysTic PrincesS
    Majuuu skrev 2010-08-22 20:39:29 följande:
    på hemsidorna för båtarna... tallinksilja.se vikingline.se birka.se
    Vilka ska vi åka med isf? *förvirrad nu* eller är det skitsamma med bussarna?
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-22 20:45:21 följande:
    Vilka ska vi åka med isf? *förvirrad nu* eller är det skitsamma med bussarna?
    vi har inte bestämt oss ännu vilken båt vi ska åka.. men jag o malena var ltie inne på siljas galaxy eftersom jag aldrig åkt den....
  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-22 20:44:09 följande:
    Tack

    Hmm.. om jag tolkar den rätt så skulle min buss gå 10:30 och den hinner jag inte med

    Ska kolla swebus med.... men då skulle nån få möta mig o lotsa mig till båtfan med
    vi är ju några som ska träffas på centralen...
  • BrejkStyle
    Majuuu skrev 2010-08-22 20:47:58 följande:
    vi är ju några som ska träffas på centralen...
    "Några vilka då?" det är ju inte många som skrivit med sig på listan! Bäst är väl att dom nerifrån åker med samma buss som har anslutning till båten man åker med? Blir oftast lite billigare också ! Ja åker för första gången båt nu i helgen som kommer så för mig gör det inte så stor skillnad vilken båt vi åker..Men helst billigast möjligt!
  • sonen08
    KRYSSNING!!

    Vem kan 1/10?

    Majuutschi
    Malena79
    Brejkstyel + vänner
    daddy XL
Svar på tråden Desperata kryssningen...