• Anonym (Blånekar)

    Jag kommer aldrig erkänna!!!!

    Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

    Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

    Jag börjar!

    Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

    Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

    Nu är det er tur!

    Vad kommer Ni aldrig erkänna?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

    Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

  • Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym

    Att jag röstade på en som jag vill träffa från FL, men det kommer jag aldrig att erkänna. 

  • Anonym

    Att jag röstade på Sverigedemokraterna och att jag kommer göra det i nästa val! Jag är trött på invandringen och alla brott som begås. Att vårt land håller på att bli laglöst. Vår välfärd hotas och allt blir sämre. Detta skulle jag inte ens tala om för mina vänner.

  • Anonym

    att jag e sjukt sexsugen ibland att jag förgåsFlörtoch att jag är extremt barnsugen efter mitt mf

  • Anonym (snälla elaka)

    Jag har så sjukt mycket fördomar mot människor som röstar på SD!

    -Att de är trångsynta

    -Att de är otroligt trångsynta

    -Att de är korkade människor som går på idioternas (partiets) skitsnack/propaganda inför nytt val, att locka nya liksom.

    -Att de är sk WT

    -Att de är lågavlönade och tämligen utanför samhället och är missanpassade

    -Otroligt okunniga

    -Att det är väldigt begränsade rent äventyrsmässigt, längsta resan är till toan och tillbaks till soffan där de sippar fulöl

    -Att de sitter ofta runt köksbordet och muttrar, har heta diskussioner om "orättvisorna" i samhället. Orättvisorna handlar ofta om "vi mot dom" och är bråk mot myndigheter och smutskastning av regeringen etc...

    Skulle kunna skriva en bok!

  • Anonym (complicated)

    Jag kommer aldrig erkänna för min sambo att jag fortfarande älskar mitt ex. 

  • LaDolceVita60

    Söker kvinnor i 60- års åldern här på Familjeliv. Vi kunde pladdra som vi som varit med i livet ett tag och klarat av det där med bebisar! Alltså prat allt utom bebispladder! :))

  • Anonym (pip)

    skulle aldrig erkänna att jag verkligen hatar människor som springer och skaffar barn efter ett år tillsammans.
    att jag ser ner på dom som inte gifter sig
    att jag tycker att dom som har högskoleutbildning tänker liiiite längre och är liiiite mer civiliverade än dom som inte gjort det och snackar dessutom mindre skit

  • Anonym (falska folk)

    Jag kommer aldrig erkänna ...

    Jag har en så kallad falsk vän som jag står ut med pga att vi har gemensamma vänner.  
    Jag hade ett tag det lite tuft och så med jobb och ekonomi och han bara älskade att retas pga detta typ visa upp kontoutdrag mm. Vissade upp datorer, bilar, you name it... medans jag hade lite brödbitar och vatten i 2 års tid typ (hade ca 6500 och en hyra på 3000). Nu har jag ett extremt välbetalt jobb och lever väll..

    Den här så kallade kompisen har nyligen skiljt sej på hans begäran. Ex frun drog iväg med deras barn långt åt h-e. Han har gått i personlig konkurs med ton av inkassobrev inkommande. När jag hade det knapert så kunde de ringao fråga mej om ville komma o umgås (detta hände alltid när det var hemma hos han) och när jag kommer över sitter alla och äter mat utan att fråga om jag var intresserad av att äta. 

    Idag kommer jag aldrig att erkänna för någon att jag hatar han och att varje gång vi träffas så ser jag till att vi fixar hemkörning av mat ofta dyr mat desutom så att han känner sej utanför och de gånger som han även beställer mat vet jag att det skall gå till räkningar egentligen. Idag har jag skaffat mej 2 bilar en lite mer exlusiv och en vanlig standard bil. Jqg har även köpt mej en mc dock en liten en så länge en kawasaki ninja 300 men detta beror på att jag just tagit mitt mc kort och inte vill köra ihjäl mej innan jag ha fått lite erfarenhet. Jag köper prylar lite till höger och vänster som jag smörar in i fejat på han och man kan se hur arg och avundsjuk han blir. Ibland säger han typ vad skall du med den skiten till på ett lite surt och irriterat sätt (vet att han är så avundsjuk) och jag fullkomligt älskar det samtidigt som jag säger att allt kommer ordna sej.vilket jag vet att det inte kommer göra än på ett bra tag. Handlar om mycket pengar och han är sjukskriv en idag och ett bra tag framåt också.

    Payback is a bitch and i love it. Allt detta för han en dag betädde sej som ett svin mot mej när jag hade det tuft i ca 2 års tid medan jag gick klart utbildningen och inte var berättigad mer studielån.

    Som sagt kommer aldrig erkänna att jag hatar han så mycket att jag inte ens kommer fälla en tår om han skulle ta livet av sej som han sagt ett par gånger tack vare situationen. Var ganska skönt att skriva av sej allt iaf måste jag säga. 
    Men jag kommer fortsätta umgås med han pga att vi har samma bästa vänner typ... och jag kommer fortsätta gnida in tvål i ögonen på han. tyvärr får jqg ibland dåligt samvete för jag  brukar inte va så här i vanliga fall. Men han gjorde mej så illa så jag borde inte bry mej om att jag gör han illa.

    Blev kanske lite långt och otydlgt detta men jag tror ni fattar poängen.  

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!