• Anonym (Hopplös:))

    Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

    Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

    Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

    Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

    Kom igen! Gör mig sällskap!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

    EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

    Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

  • Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Bellis797

    Mysigt igår, jag fick tränat som jag ville, bara kolla tv ihop o somna tillsammans, det är nice.


    Vi pratade mycket om att jag har en liten mur omkring mig o den börjar släppa nu, blir dock lite konstigt, är som jag vore en annan person utan den verkar han tro men så är det inte bara jag som är mer försiktigt..


    Vi ska ses idag igen, jag har föreslagit bio eller ng, kan ej bara hänga hos mig men blir ej övernattning då jag måste få en god nattssömn själv.


    O träningsfreak som jag är, jag tom sa att jag kunde skippa den idag, jisses vad händer?

  • Anonym (e)

    Min "karl" har äntligen föreslagit att han kan köra ner till mig, och att han kan sova på ett hotell.Jippie! men jag är redan nu så nervös så jag håller på att dö;) men samtidigt vill jag inget hellre än att träffa honom! tänk om det blir platt fall! han har mig i sina tankar hela tiden säger han och känner ett litet pirr i magen.Så känner jag med! men det måste ju vara omöjligt när man inte har träffats? känner mig som en riktigt fjortis.

  • Glädje58
    Bellis797 skrev 2011-10-06 08:16:06 följande:

    O träningsfreak som jag är, jag tom sa att jag kunde skippa den idag, jisses vad händer?


    Du är på väg mot samlevnadens förfall. Se upp...  Skrattande
  • Bellis797

    Haha som tur var så är jag inte det.. tränar på en hög nivå så mina 6 pass i veckan kan kanske bli 4-5 men ej mindre o då han har barn varannan vecka så får jag bra med tid iaf..


    Nu väntar jag dock på att se om vi kan göra något utanför lägenheten idag för det behöver jag för att se vad vi är någonstans..

  • Glädje58

    4 till 5 gånger i veckan är bra, kroppen behöver vila också. Vad tror du ni ska göra utanför lägenheten?

  • Anonym (Humm...)
    Bellis797 skrev 2011-10-06 08:16:06 följande:

    bara hänga hos mig men blir ej övernattning då jag måste få en god nattssömn själv.


    Varningsflagga i mina ögon...
    Har du varit singel för länge och blivit för bekväm och måste ha sängen för dig själv?

    Om man inte ens kan "sova" bredvid varandra (inget sex inblandat) för att tjejen säger att hon måste sova ordentligt, då vänder jag direkt. Brukar vara nått knasigt med såna tjejer...
  • Bellis797

    Nja varningsflagg kan jag inte hålla med, snarare ett projekt på jobb som jag måste vara klar med som gör att jag behöver vara pigg imorgon för att presentera o sover man med ng ny som man inte kan hålla händerna ifrån så blir det ej så mycket sömnSkrattande

  • Anonym (HP)

    Har en ny dejt inbokad på lördag kväll nu, pratade med en kille från HP först på mail igår och sen på telefon och det känns helt okej, får väl se hur det blir.

  • Anonym
    Anonym (ny) skrev 2011-10-05 20:47:18 följande:
    jag har ställt in dejten jag hade på fredag. han är alldeles för konstig och några år äldre än jag eg vill. han har skrivit så konstiga saker sista dygnet när vi messat så jag fattar ingenting så därför avskriver jag honom...
    Är nyfiken på hur han är konstig och hur man gör när man skriver konstiga saker. Har du lust att dela med dig?
  • Anonym (ny)
    Anonym skrev 2011-10-06 18:26:31 följande:
    Är nyfiken på hur han är konstig och hur man gör när man skriver konstiga saker. Har du lust att dela med dig?
    bara väldigt väldigt dålig svenska så man inte ens fattar vad som står där. skickar konstiga sms som man inte fattar hälften av vad han menar...vill inte ta några konkreta exempel, vet ju inte vart han rör sig på nätet men konstigt i alla fall...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!