• Pacgirl

    BIM - Lista September

    DÅ kÖr jag Åter igÅng en ny lista hoppas pÅ mÅna, massor av fina pluss denna mÅnad!!!!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-05 11:12
    hahah vad snyggt det kan bli när man skriver från mobilen...

    Men här är septemberlistan iallafall, jag hoppas många..massor av fina pluss denna månad..så vi får underbara maj barn!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-11 17:57
    trådens BF tråd :D
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61023162.html

  • Svar på tråden BIM - Lista September
  • Samboo

    Är på ÄL +4 idag.. jag känner mig gravid som vanligt, men eftersom jag varje månad tror att det är min månad, såfår jag vänta och se! Förra månaden var mensen helt off. 1 dag mens och 4 dagar sen. Pust. Det här är så stressande, eller hur!? 

    Längtar tills det är dags att testa.  Ska vänta en vecka till i allafall!

  • houseinthecountry

    tack! kan ngn vänlig hjälpa mig in på listan?, bim omkring den 20e september....lycka till alla!

  • emmavaupptaget
    {#emotions_dlg.flower}BIM {#emotions_dlg.flower}

    1.   Pacgirl, 2 barn, 4:e försöket.
    2.   Mamma Kimchi, 1 barn, 3:e försöket
    3.   Emmavaupptaget, inga barn, 1:a försöket
    4.   Bevingad, inga barn, 3:e försöket.
    4.   Bettan02, inga barn, 5:e försöket
    5.   Juliii86, inga barn, försök sen 08', 4 MF, PCO, provera+pergo
    5.   Rebecca1, inga barn, 5:e försöket.
    7.   Sunglow, inga barn, 1:a försöket.
    7.   Babydoll, inga barn, 4:e försöket.
    8.   Mel83, inga barn, 5:e försöket.
    11. mi Amore, inga barn, 4:e försöket.
    11. Doudou, 1 barn, 2:a försöket.
    11. Oklart, 1 barn, 4:e försöket
    12. måndagsbarn, inga barn, 4:e försöket
    13. Randiga Rut, 1barn, första försöket
    16. LovisaCÖG, inga barn, 2:a försöket
    18-20, Nenan, Inga barn, 3:e försöket
    19. scooby, 2 barn, 2: försöket
    20. finskaflikkan, 2barn, 5e försöket.
    20. houseinthecuntry
    22. Trollanna, inga barn, fjärde försöket

    SkålAntal på listan: 21

    21*0,2=  4,2 personer borde bli gravida. SoligGravid Plus Gravida  Plus GravidHjärta Bättre lycka nästa gång! Hjärta
  • mysan83

    Gjorde ett test och fick först neg men sen efter 20-30min så vart det plus, inget man kan lita på dock :/

  • emmavaupptaget

    Vad jag har hört så ska man väl inte avläsa ett test efter att det gått 10 minuter för då kan det vara ett felaktigt resultat, rätta mig om jag har fel..

  • mysan83
    emmavaupptaget skrev 2011-08-25 20:32:54 följande:
    Vad jag har hört så ska man väl inte avläsa ett test efter att det gått 10 minuter för då kan det vara ett felaktigt resultat, rätta mig om jag har fel..
    Precis =) 
  • solstrålar85
    Liberté skrev 2011-08-20 12:30:56 följande:
    Är det ert första?

    Vi använde äl tester när för första blev till, hade fått 3 missfall tidigare och ville så gärna bli gravid. Blev så gravid på första försöket och jag har otroligt lätt för att bli gravid har vi märkt. Så nu vill jag bara köra på o se vad som händer, det är lite tjusningen i det hela! Ska inta ta reda på kön denna gången...... Känns ssom om jag vet mer hur jag vill ha det nu med nr 3
    japp det blir vårt första och även vårt första försök nu så det är riktigt nervöst!! jag har ägglossning som bara den nu tror jag haha... men har inte riktigt vågat köra hela vägen ännu...

    vad skönt att veta att ni kan bli gravida och att du vet hur du vill ha det ;) ja jag tycker också att det är lite tjusningen att man bara kör på och ser vad som händer.. likaså att få reda på könet på barnet, det blir lite som en överraskning när den väl ploppar ut :P men kan tänka mig att det är väldigt frestande att vilja ta reda på könet innan det är dags :)
  • LovisaCÖG

    Jag vill va gravid NU!!! Nån mer som känner som jag? :P dock känns det som om jag är väldigt lugn denna månaden:) tror det kan bero på att jag nu vet att kroppen har kommit igång på allvar efter p-pillrena:) att vi nu bara tar det som det kommer:) sen kan man ju alltid önska:P

  • Maliso
    Pacgirl skrev 2011-08-26 05:09:12 följande:

     


    vad tror ni tjejer? :D hihi
    Tycker det ser väldigt lovande ut! Skrattande Säger grattis och håller alla tummar och tår för att testen bara blir starkare och starkare för var dag som går  
Svar på tråden BIM - Lista September