• Pacgirl

    BIM - Lista September

    DÅ kÖr jag Åter igÅng en ny lista hoppas pÅ mÅna, massor av fina pluss denna mÅnad!!!!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-05 11:12
    hahah vad snyggt det kan bli när man skriver från mobilen...

    Men här är septemberlistan iallafall, jag hoppas många..massor av fina pluss denna månad..så vi får underbara maj barn!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-11 17:57
    trådens BF tråd :D
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61023162.html

  • Svar på tråden BIM - Lista September
  • Babydoll84

    Skulle någon kunna flytta ner mig på listan till bättre lycka nästa gång.

  • emmavaupptaget
    {#emotions_dlg.flower}BIM {#emotions_dlg.flower}1.   Pacgirl, 2 barn, 4:e försöket.
    2.   Mamma Kimchi, 1 barn, 3:e försöket
    4.   Bevingad, inga barn, 3:e försöket.-nästa bim 30e sept
    4.   Bettan02, inga barn, 5:e försöket
    5.   Juliii86, inga barn, försök sen 08', 4 MF, PCO, provera+pergo
    5.   Rebecca1, inga barn, 5:e försöket.
    6.   Emmavaupptaget, inga barn, 1:a försöket
    7.   Sunglow, inga barn, 1:a försöket.
    7.   Babydoll, inga barn, 4:e försöket.
    8.   Mel83, inga barn, 5:e försöket.
    11. Randiga Rut, 1barn, 1:a försöket
    11. Doudou, 1 barn, 2:a försöket.
    11. Oklart, 1 barn, 4:e försöket
    12. måndagsbarn, inga barn, 4:e försöket
    13. Lisbett, 1 barn, 1:a försöket
    14. Kärleksärtan, 1 barn + 1 bonus, 1:a försöket
    16. LovisaCÖG, inga barn, 2:a försöket
    18-20, Nenan, Inga barn, 3:e försöket
    19. scooby, 2 barn, 2: försöket
    20. finskaflikkan, 2barn, 5e försöket.
    20. houseinthecuntry
    22. Trollanna, inga barn, fjärde försöket
    26. Veronica78, 2 barn, 8:e försöket. 
    26. Elskling123, 0 barn, 2:a försöket
    30. Bevingad inga barn 4e försöket

    SkålAntal på listan: 24

    24*0,2=  4,8 personer borde bli gravida. SoligGravid Plus Gravida  Plus Gravid
    1.   Pacgirl, 2 barn, 4:e försöket.
    4.   Bettan02, inga barn, 5:e försöket

    Hjärta Bättre lycka nästa gång! Hjärta7.   Babydoll, inga barn, 4:e försöket.

                   

    Hoppat av:
    mi Amore
  • Pacgirl

    Kom igen tjejer, pluss vill jag se!!!!!

    Bevingad, se  då blir det en underbar majbebis iallafall!!!   

  • Rebecca1
    Babydoll84 skrev 2011-09-05 16:15:31 följande:

    Inget denna månad heller =(. Har fått spottings idag så mensen kommer imorgon eller övermorgon. Tänkte ta en paus denna månad från familjeliv (få se om jag lyckas hålla mig borta). Lycka till ni andra. Hoppas det blir många pluss. Hittils verkar det bra =)

    Rebecca1: Ta och testa (nyfiken =)).


    Har också tänkt tanken, att blir det ingen så hoppar jag den här barn/test-hetsen en månad...dock har jag svårt att tro att jag kan hålla mig borta. Tråkigt att det inte blev något för dig =(
    Jag vet inte om jag ska testa ikväll eller i morgon bitti....men jag har ett test hemma.
  • Emmanas

    hallå alla...
    Alltså jag har tydligen ÄL nu fast jag trodde det skulle komma framåt helgen.
    Sambon åkte bort på jobb idag...
    Hur stor är egentligen chansen att det kan bli nåt då? Om vi låg i helgen??
     

  • Lisbett

    Trollanna: Om du har ÄL precis i dag så är chanserna ganska goda om ni låg i helgen. Man har ju chans från ca 2 dagar innan till dagen efter. Hoppas ni lyckats!

  • Doudou
    Randiga Rut skrev 2011-09-05 13:22:03 följande:
    Jag ska testa ett grav.test från prokalma som ska kunna visa tidigt... det ska kunna användas 2-7 dagar efter befruktning och har en bättre känslighet (hCG 20mIU/ml). Kolla www.prokalma.se/graviditetstest Har någon här testat detta innan? Mitt första bör komma när som helst nu... men tänkte att jag skulle vänta tills slutet av veckan innan jag testar... om jag kan... hehe.
    Babytimes tester mäter på 10 mIU/ml, så det borde ju vara känsligare. Men, jag har upplevt att babytimes stickor inte alls är särskilt tillförlitliga. Testlagrets och billiga testers stickor tror jag mäter på 25.

    Har haft lite molvärk i livmodern till och från hela dagen. Ni som var med i augustitråden vet ju att det var så för mig även förra månaden. Då var jag ju gravid och fick ett jättetidigt mf....så kanske har det fastnat något där inne även denna månad. Jag har bara en känsla av att näe, det blev inget denna månad. Fast man vet ju aldrig! :)
  • Rebecca1

    Testade nu ikväll, fick ett sånt där sytunt smalt steck på cb, har fått det 2 ggr förut och sett andra här på fl som fått det alltså spökstreck..... Tråkigt :( dock ingen mens ännu. Hade ju ÄL utslag för 14 dagar sedan och trodde, tack vare tidigare ÄLtest, att min lutealfas var 14 dagar men det innebär alltså att den också varierar....

  • Liberté
    Rebecca1 skrev 2011-09-05 21:12:19 följande:
    Testade nu ikväll, fick ett sånt där sytunt smalt steck på cb, har fått det 2 ggr förut och sett andra här på fl som fått det alltså spökstreck..... Tråkigt :( dock ingen mens ännu. Hade ju ÄL utslag för 14 dagar sedan och trodde, tack vare tidigare ÄLtest, att min lutealfas var 14 dagar men det innebär alltså att den också varierar....

    jag har också fått det så ett antal gånger, men två av gångerna så var jag faktiskt gravid. men det är störigt när det händer!
Svar på tråden BIM - Lista September