• Iryelle

    Septembermammorna 2011

    Hej!

    Nu börjar fler och fler bebisar tiita ut och det är hög tid för en uppföljningstråd till BF september 2011 och jag hoppas alla mammor hänger på, självklart får även andra mammor vara med, ju fler desto roligare.

    Dela med er av ALLT som ni känner för

    Gamla tråden finns på: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m56318713.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-11 14:13
    En födelsetråd har lagts upp på: www.familjeliv.se/Forum-2-14/m60432748.html
    Där kan ni skriva in datum när era små telningar har kommit.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-18 20:59
    Födelsetråden har flyttat till forumet. Ny länk: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60432748.html

  • Svar på tråden Septembermammorna 2011
  • Frelin

    Perfekt med en tråd.
    Hänger kvar här fast min älskade tös blev en augustibebis =)
    Men känns så dumt o byta till augusti tråden när man hängt med er hela vägen :D

    Älskade lilla Jessie ligger o sover i mitt knä just nu här på BB
    Och kl 4 inatt ska det tas blodprov på henne för o kolla gulsoten. Hon har rean solat en omgång o nu vill dom se om provsvaren e bättre.

    Men oj va jag älskar livet som mamma! :D
    Det är helt underbart!

  • OanaB

    Hoppas min bebis kommer i tid ... Typ om 6 veckor ungefär

  • SannaM

    Kommer det finnas en BF-lista i anslutning till denna tråd månntro?

    Jag hoppas ju verkligen att min bebis blir en augustibebis ändå... Har BF 2 september men det känns alltför länge dit 3 veckor och 1 dag kvar!!! MAX!

  • SannaM

    ...eller jag menar förstås inte BF-lista utan en lista över när bebisarna tittade ut i verkligheten

Svar på tråden Septembermammorna 2011