• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • kvinna 34
    Anonym (q 2) skrev 2013-05-19 10:34:08 följande:
    Är du igång igen.

    Ja faktiskt Ursäkta om det stör din perfekta tillvaro.
  • Anonym (Frigörande)

    Underbar tråd!

    Synd bara att man är för feg för att skicka iväg ett riktigt mail eller sms.

    Till en vän:

    Jag är glad för alla dom fina åren vi haft tillsammans. Jag önskar att det fortfarande kunde vara som det brukade, men något gick fel... Känslan jag får är att du inte klarar av att jag faktiskt mår bra nu, att det går bra för mig. Jag är lycklig på riktigt. När jag valde gudmor till mitt barn så valde jag den person som kändes rätt och det är inget du ska sura över. Du har flera barn som du fått före mig och jag är inte gudmor åt något av dom, Vad är skillnaden? Jo, jag surar inte ihop

    . Jag ska gifta mig, och det känns så inåt helvete roligt, synd bara att du inte kan glädjas med mig, trist att du ser det som en tävling och jag han före.  Tänk om jag ordnar "ditt" drömbröllop? Risken finns ju medtanke på att vi tycker om ganska lika saker.. ska du säga upp kontakten med mig då?

    Jag är så less på att anpassa mig efter dig och ditt tycke. Om jag är så jävla hemsk varför envisas du med att ringa mig? Borde du inte ge upp då? Eller är jag den enda som finns kvar och bryr mig om dig? För det vet du att jag gör, det är bara så himla tråkigt att du inte kan glädjas med mig istället för att avundas mig. Det är den känslan jag får iallafall. Hur som helst så tycker jag att våran tid är förbi nu, om det fortsätter så här kommer vi att skiljas åt som ovänner och aldrig mer vilja veta av varandra mer, vilket vore synd för du är en av dom som faktiskt betyder mycket för mig, eller ja.. betydde kanske man ska säga, för nu är jag less.

    Till en vän (nr 2)

    SLUTA LEVA PÅ ANDRA! Skaffa dig ett eget liv och en egen vilja.
    Jag är så jävlar less på att ha dig snokandes här, jag orkar inte försöka smyga med allt, det är nämligen det jag har fått börja göra nu. Jag törs inte berätta något åt dig om vad jag vill göra eller vad jag vill ha för då vet jag att nästa gång du ringer så ringer du bara för att berätta att du har gjort det eller köpte dittan och dattan som jag vill ha. Inget fel i att vi har samma smak,men DU kan väl ha en egen fantasi någongång!?
    Jag är så satans less på att behöva sitta och titta på hur du skyndar dig iväg för att göra som alla andra.
    Köper jag en ny bil behöver du inte köpa en likadan med samma färg och allt, köper jag ett nytt badrumsskåp så behöver inte du köpa samma. Om jag planterar gräsmatta idag behöver inte du heller göra det idag. Är du så rädd att andra ska framstå bättre än dig?!

    Det Kära du kan jag berätta att det gör dom iaf, för man tar inte med sin magsjuka dotter till andra barnfamiljer, man stannar hemma med henne och ser till att hon blir frisk!

    Man tar inte med sig sin 6 åriga son som pissar överallt  för att han inte orkar gå på toa när han leker.
    man kommer inte till andra och hälsar på för att få äta eller fika, och påtal om det... Har du inte egna pengar?
    Jaså, du har det?! Köp godis för dom då! Kom inte hit och rensa i skåpen efter barnens lördagsgodis!
    Du får gärna smaka om dom står framme, men är dom i skåpet så är vi förmodligen inte så pigga på att bjuda, och du vet ju att vi faktiskt bara äter godis på lördagar, tycker det är taskigt att komma hit och sitta och käka godis när barnen dreglar brevid och vill smaka och så svara "näää, jag är vuxen jag får äta godis när jag vill. Ni måste vänta till lördag för det har mamma sagt"   DET KAN FÅ MIG ATT BLI SÅ FÖRBANNAD!

    ÅK HEM och ät ditt jävla godis och drick din jävla dricka! Sitt inte här och fresta barnen. Och när du ändå är hemma kan du väl ta dig en jävla dusch samtidigt för du är äcklig  med ditt flottiga hår och stanken som lockar flugor till sig! SEN kan du ringa mig när du känner att du är redo att vara bland folk.  

  • kvinna 34

    the winner takes it all , the looser standing small , spektaters on the show always staying low, det är lätt och enkelt varför ska jag kompromissa. buy

  • Anonym (nedtryckt)

    Kasta inte skit på mig när du inte vet någonting om mig, min bakgrund eller mina erfarenheter!

  • kvinna 34
    Anonym (nedtryckt) skrev 2013-05-19 14:43:50 följande:
    Kasta inte skit på mig när du inte vet någonting om mig, min bakgrund eller mina erfarenheter!
    kastar väl inte skit i alla fall.???
  • Anonym (nedtryckt)
    kvinna 34 skrev 2013-05-19 15:05:10 följande:
    kastar väl inte skit i alla fall.???
    Det var inte menat åt dig! Förlåt om du trodde det!

     Min text "Kasta inte skit på mig när du inte vet någonting om mig, min bakgrund eller mina erfarenheter!" är menat som svar på TS. Dvs. det är det jag vill säga/skriva åt en viss person.
  • Maddiogora
    Anonym (Frigörande) skrev 2013-05-19 13:17:44 följande:
    Underbar tråd! Synd bara att man är för feg för att skicka iväg ett riktigt mail eller sms. Till en vän: Jag är glad för alla dom fina åren vi haft tillsammans. Jag önskar att det fortfarande kunde vara som det brukade, men något gick fel... Känslan jag får är att du inte klarar av att jag faktiskt mår bra nu, att det går bra för mig. Jag är lycklig på riktigt. När jag valde gudmor till mitt barn så valde jag den person som kändes rätt och det är inget du ska sura över. Du har flera barn som du fått före mig och jag är inte gudmor åt något av dom, Vad är skillnaden? Jo, jag surar inte ihop . Jag ska gifta mig, och det känns så inåt helvete roligt, synd bara att du inte kan glädjas med mig, trist att du ser det som en tävling och jag han före.  Tänk om jag ordnar "ditt" drömbröllop? Risken finns ju medtanke på att vi tycker om ganska lika saker.. ska du säga upp kontakten med mig då? Jag är så less på att anpassa mig efter dig och ditt tycke. Om jag är så jävla hemsk varför envisas du med att ringa mig? Borde du inte ge upp då? Eller är jag den enda som finns kvar och bryr mig om dig? För det vet du att jag gör, det är bara så himla tråkigt att du inte kan glädjas med mig istället för att avundas mig. Det är den känslan jag får iallafall. Hur som helst så tycker jag att våran tid är förbi nu, om det fortsätter så här kommer vi att skiljas åt som ovänner och aldrig mer vilja veta av varandra mer, vilket vore synd för du är en av dom som faktiskt betyder mycket för mig, eller ja.. betydde kanske man ska säga, för nu är jag less. Till en vän (nr 2) SLUTA LEVA PÅ ANDRA! Skaffa dig ett eget liv och en egen vilja. Jag är så jävlar less på att ha dig snokandes här, jag orkar inte försöka smyga med allt, det är nämligen det jag har fått börja göra nu. Jag törs inte berätta något åt dig om vad jag vill göra eller vad jag vill ha för då vet jag att nästa gång du ringer så ringer du bara för att berätta att du har gjort det eller köpte dittan och dattan som jag vill ha. Inget fel i att vi har samma smak,men DU kan väl ha en egen fantasi någongång!? Jag är så satans less på att behöva sitta och titta på hur du skyndar dig iväg för att göra som alla andra. Köper jag en ny bil behöver du inte köpa en likadan med samma färg och allt, köper jag ett nytt badrumsskåp så behöver inte du köpa samma. Om jag planterar gräsmatta idag behöver inte du heller göra det idag. Är du så rädd att andra ska framstå bättre än dig?! Det Kära du kan jag berätta att det gör dom iaf, för man tar inte med sin magsjuka dotter till andra barnfamiljer, man stannar hemma med henne och ser till att hon blir frisk! Man tar inte med sig sin 6 åriga son som pissar överallt  för att han inte orkar gå på toa när han leker. man kommer inte till andra och hälsar på för att få äta eller fika, och påtal om det... Har du inte egna pengar? Jaså, du har det?! Köp godis för dom då! Kom inte hit och rensa i skåpen efter barnens lördagsgodis! Du får gärna smaka om dom står framme, men är dom i skåpet så är vi förmodligen inte så pigga på att bjuda, och du vet ju att vi faktiskt bara äter godis på lördagar, tycker det är taskigt att komma hit och sitta och käka godis när barnen dreglar brevid och vill smaka och så svara "näää, jag är vuxen jag får äta godis när jag vill. Ni måste vänta till lördag för det har mamma sagt"   DET KAN FÅ MIG ATT BLI SÅ FÖRBANNAD! ÅK HEM och ät ditt jävla godis och drick din jävla dricka! Sitt inte här och fresta barnen. Och när du ändå är hemma kan du väl ta dig en jävla dusch samtidigt för du är äcklig  med ditt flottiga hår och stanken som lockar flugor till sig! SEN kan du ringa mig när du känner att du är redo att vara bland folk.  

    Oj vilka vänner.
  • Anonym (Kram 2)
    Anonym (saknar dej) skrev 2013-05-19 00:51:15 följande:
    åh skulle önska att jag kunde köpa några timmar att spendera med dej i himlen så jag kan säga det jag inte fick fram då du ännu levde, jag saknar dej så det gör ont och älskar dej

    Du eller nån du känner tänker väl inte göra något dumt eller är det här en varning. Den inkräktare som kommer till mig i ont uppsåt råkar kanske illa ut och det kan jag inte hjälpa. Vill du att ditt inlägg anmäls? Kan det hjälpa dig. Är du eller riskerar du att hamna i knipa eller är du tvingad att göra något?
  • Anonym (saknar dej)

    kram(2) va???? vad snackar du om?? jag ville kunna köpa tid till himmelen som jag så i serien sabrina tonårshäxan för att säga till den jag älskar att jag är lite ledsen att jag ej vågade säga jag älskar dej, så vad hoppar du efter? f,låt om det lät knas, men det var ej menat så

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!