• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Längtan)

    När ska vi träffas och ta ett glas vin bara du och jag? Jag tänker på dig varje vaken timme!!!!! Om jag ändå visste om mina känslor är besvarade.....

  • Anonym (Tasmanska monstret)

    Hörru du din stropp!

    Jag tycker du kan sluta upp med din sårade stolthet nu och inse att du får ångra dig.

    Jag är fortfarande lika kär i dig som jag var i somras och jag tänker på dig lika jävla mkt fortfarande. Varje dag.

    Du är arg på mig pga av ****** och det kan jag väl i viss mån förstå. Men jag hade aldrig varit med han om du inte hade sagt att du inte var intresserad av mig längre, när både du och jag vet att det var lögn.

    Jag älskar dig och jag är så kär i dig, så kom över hit nu och drick en kopp te så vi kan släppa allt och sen ha lite vansinnessex !

    Deal?

  • Anonym (Tasmanska monstret)

    Jag ångrar den dagen jag såg ditt leende.

  • sandorti91

    Jag saknar dig. Jag saknar dig så mycket. Det har gått ett halvår sen jag träffade dig sist, men jag tänker på dig lika mycket ändå. Du är den där kärleken jag ALDRIG kommer glömma. Du är en mesig idiot. Men jag vill att du ska vara min mesiga idiot. Jag hatar att jag älskar dig. Önskar att saker var annorlunda... ååh vad jag är arg att du ska vara så sjukt hjärntvättad av din kultur, att det inte gör mig tillräcklig. Jag såg på dig att du ville ha mig. Fan du visade sidor av dig själv som jag inte trodde att du hade. Jag kan inte förstå att just DU skulle kunna säga så fina saker till mig. Du, som alltid har sånt stoneface... Jag bor i en annan stad nu, men jag kan inte låta bli att hoppas på att det är du som kör förbi när jag ser en audi. Eller vem försöker jag lura egentligen? Spelar ingen roll vilken bil det är. Jag hoppas alltid på att du ska ha blivit knäpp, köpt dig en jävla volvo och kommit till Jönköping. Jag är fortfarande så jävla kär i dig, och jag hatar att jag inte vet vad du känner nu. Tänker du på mig? Önskar du att saker och ting var annorlunda eller har du glömt mig helt? Jag kommer aldrig få dig. Och jag hatar dig för det. 

  • Anonym (Ledsentjej)

    Jag hatar att du inte svarar. Det är inte likt dig. Skäms du? Jag hoppas att du gör det. Eller är det här ditt sätt att få mig att vilja göra slut med dig? I så fall undrar jag... verkligen? För en sån skitsak? Hur kunde du bli så arg för en sån sak?? Jag trodde jag betydde mer än så för dig. Var det inte du som sa att du är en sån som kämpar för att få ett förhållande att fungera. NU verkar det som att du bara ger upp? Så vi hade olika åsikter? Så jag fick dig att smaka på din egen medicin. Är det så svårt att hantera??! Ahh jag hatar att jag ska vara så kär i dig. Men snälla svara...säg nånting... säg om du hatar mig? Säg vad du tänker, jag ber dig!! Ignorera inte bara... det gör mer ont...

  • Anonym (Ledsentjej)

    Snälla svara mig. Hatar du mig så mycket plötsligt? :( 

  • Anonym (en bekant)

    "Hej fina NN. Ville bara säga att jag tycker du är så jäkla fin. Du är så härligt manlig och jag blir alldeles knäsvag när jag ser dig. Mitt hjärta slår en volt när våra ögon möts. Om jag bara visste hur du känner det. Är ditt leende bara ren artighet eller är det nåt mer? Så många frågor- och så få svar. Tänker du också på hur det skulle kunna vara om vi fick chansen att vara ensamma en stund och om du vågade säga hur du känner det? Jag skulle kunna dö som en mycket lyckligare kvinna om jag fick veta hur det känns att kyssa dig."

  • Anonym (N 2)
    Anonym (Ledsentjej) skrev 2014-01-20 23:29:53 följande:
    Jag hatar att du inte svarar. Det är inte likt dig. Skäms du? Jag hoppas att du gör det. Eller är det här ditt sätt att få mig att vilja göra slut med dig? I så fall undrar jag... verkligen? För en sån skitsak? Hur kunde du bli så arg för en sån sak?? Jag trodde jag betydde mer än så för dig. Var det inte du som sa att du är en sån som kämpar för att få ett förhållande att fungera. NU verkar det som att du bara ger upp? Så vi hade olika åsikter? Så jag fick dig att smaka på din egen medicin. Är det så svårt att hantera??! Ahh jag hatar att jag ska vara så kär i dig. Men snälla svara...säg nånting... säg om du hatar mig? Säg vad du tänker, jag ber dig!! Ignorera inte bara... det gör mer ont...
    Jag hade inte heller svarat faktiskt.....
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!