• Anonym (människa)

    Vad er är mörkaste hemlighet?

    Min är att jag en gång hamnade i säng med min väninnas kille. Jag startar denna tråden bara för att kanske få lite tankar om/förklaringar till varför man ibland gör saker som är totalt emot ens värderingar, att man gör saker som är totalt fel men ändå gör dem. (att jag har gjort ett fruktansvärt misstag vet jag redan).

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-09 21:30
    Vilka livsöden det finns... ibland känner man ju sig helt ensam om att ha mindre roliga hemligheter. Tråkigt att tråden spårade ur där ett tag men det var väl tyvärr väntat...Tack alla som delar med sig.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-10 22:47
    Jag lämnar denna tråden nu. Tanken var att få lätta sitt hjärta, utan värderingar, inte att det skulle bli så OT.

  • Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?
  • catwinter
    Anonym (Emelie) skrev 2012-07-09 23:22:14 följande:
    Jag är 100% lesbisk. Har inget intresse för män, även om jag verkligen har försökt. Vågar inte komma ut. Min pappa "hatar bögar" säger han, så borde vara samma med en homosexuell dotter. Jag älskar pappa trots allt och är rädd att förlora honom. 

    Jag mår jättedåligt över detta, vet inte hur jag ska orka leva.
    Åh. *kram* <3

    Men du kan inte gömma dig hela livet och förneka den du är.

    Min bästa kompis kom ut som lesbisk när hon var över 30 och hade två barn och det gick förvånansvärt bra., trots att hon hade en hel familj full av stinkande homofober. När det var deras egen dotter/syster blev det plötsligt en annan sak. Om din pappa älskar dig lika mycket som du älskar honom, kommer han att nog acceptera dig så småningom, om han har ett hjärta i kroppen och en hjärna i huvudet.
  • Anonym
    Anonym (Helen) skrev 2012-07-10 00:03:09 följande:

    Nej, jag kan fortfarande inte berätta det. Jag är rädd att jag inte är tillräckligt anonym. Dessutom är jag inte säker på att jag minns rätt längre. Jag var bara ett barn.

    LÅter verkligen nattsvart...
  • Anonym

    - Att jag "intervjuar" mig själv när jag är ensam; Ex lagar jag mat är jag med i ett matprogram.
    - Jag avskyr mina föräldrar och allt det förstört i mitt liv, att jag längtar efter dagen de dör så de kan lämna mig och mina barn ifred.
    - Hade som 17 åring haft sex med 24 personer.

  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-10 01:11:08 följande:
    - Att jag "intervjuar" mig själv när jag är ensam; Ex lagar jag mat är jag med i ett matprogram.
    - Jag avskyr mina föräldrar och allt det förstört i mitt liv, att jag längtar efter dagen de dör så de kan lämna mig och mina barn ifred.
    - Hade som 17 åring haft sex med 24 personer.
    Jag hoppas att jag har bättre lycka med min dotter än dina föräldrar har haft med dig.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-10 01:11:08 följande:
    - Att jag "intervjuar" mig själv när jag är ensam; Ex lagar jag mat är jag med i ett matprogram.
    - Jag avskyr mina föräldrar och allt det förstört i mitt liv, att jag längtar efter dagen de dör så de kan lämna mig och mina barn ifred.
    - Hade som 17 åring haft sex med 24 personer.

    Första grejen låter ju jättekul. Liva upp lite i vardagen. Vad kan man låtsas när man tvättar och diskar?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-10 01:14:38 följande:
    Jag hoppas att jag har bättre lycka med min dotter än dina föräldrar har haft med dig.
    Ja en förälder är dessvärre ingenting man blir, utan något man gör sig till!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-10 01:18:06 följande:
    Första grejen låter ju jättekul. Liva upp lite i vardagen. Vad kan man låtsas när man tvättar och diskar?
    Faktiskt rätt kul =P Tvätt har jag ingen aning om vad man kan leka, vår disk leker maskinen med
  • hojnas
    Anonym (ShameOnME) skrev 2012-07-09 23:55:25 följande:
    Är just nu gravid i vecka 14, och vet att jag kommer bli sjukt besviken om det visar sig vara en pojke jag bär på. Jag MÅSTE få en flicka, är så rädd att om jag får en son kommer han bli som sin far och det skulle vara värsta tänkbara som händer. 
    Otrogen, våldsam, psykiskt misshandlande, drogberoende, ja listan kan göras lång.

    Och kom inte och påpeka "varför behålla ett barn med en sån?" för det orkar jag itne ens diskutera.  
    Om det är en pojke du bär på så får du se till att han inte blir sån helt enkelt så lås inte in dig på att barnet blir på ett visst sätt bara för att det skulle vara en snopp mellan benen. Det är ditt barn oavsett vilket kön det är.
    hojnas.blogg.se | Om du vill.
  • Anonym (*¤*)

    I mångas ögon är jag den underbara vännen hon som inte bryter mot lagar och regler. Hon som alltid vill göra rätt för sig. Som hellre sitter hemma eller går ut nykter.
    Men flyttade från min stad förra året och jag var inte längre placerad i ett fack behövde inte längre vara hon som gjorde allt för alla. Skapade mig en ny person, behövde äventyr och spänning. Ville inte längre vara den visa 80åringen fast i en 20årings kropp så jag började ta droger röker på, tagit kokain, ecstacy, ketamin(medicin för hästar), MDMA, crystal meth och mycket mer. Jag älskar det och är samtidigt livrädd för att något ska gå fel och jag ska dö. Flyttade hem ett tag för att jag blev så paranoid av alla droger så jag trodde att alla var skådespelare i mitt liv alla var placerade i mitt liv även främlingarna i affären, på gatan m.m tvekade även på min familj så kändes bäst att åka hem och testa dem. Har även blivit mer aggressiv bråkade med en kompis för ett tag sen och är nästan förvånad att jag inte klippte till henne. Vet att jag borde låta bli skiten mer har aldrig mått så bra och känt mig så trygg, accepterad och älskad för den jag är som när jag tagit drogerna.

    Några av mina kompisar vet om att jag "testat" men man testar inte längre när man gjort det 3-7ggr/veckan i nästan ett år Gråter

    Får mina föräldrar veta det så skulle jag skämmas extremt. Vi står nära men dem vet inte om drogerna, våldtäkterna och hur mkt jag tappar kontrollen när jag inte träffat dem på ett tag

  • fembarnsfar1967
    Shandi skrev 2012-07-09 23:37:42 följande:
    Haha, kanske inte bästa hemsidan att tillbringa sina dagar på då! Risken finns att bara bli än mer hatisk ;)
    Ha ha ha... Tänker det samma, vilka människoöden, men mitt ibland det svarta så hittar man ibland livsglädje och kärlek.
    Allergisk mot alla former av uppfostran, att försöka få den här gamla hunden att sitta leder bara till elände.
Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?