• Anonym (människa)

    Vad er är mörkaste hemlighet?

    Min är att jag en gång hamnade i säng med min väninnas kille. Jag startar denna tråden bara för att kanske få lite tankar om/förklaringar till varför man ibland gör saker som är totalt emot ens värderingar, att man gör saker som är totalt fel men ändå gör dem. (att jag har gjort ett fruktansvärt misstag vet jag redan).

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-09 21:30
    Vilka livsöden det finns... ibland känner man ju sig helt ensam om att ha mindre roliga hemligheter. Tråkigt att tråden spårade ur där ett tag men det var väl tyvärr väntat...Tack alla som delar med sig.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-10 22:47
    Jag lämnar denna tråden nu. Tanken var att få lätta sitt hjärta, utan värderingar, inte att det skulle bli så OT.

  • Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?
  • Anonym (tragik)

    Att jag nästan alltid har nagellack när ingen ser. Älskar nagellack på kvinnor och tycker egentligen det ser bedrövligt ut på män, men jag blir ju av någon anledning upphetsad av det.

  • Anonym

    Jag tycker inte lack ser bedrövligt ut på män. Långa naglar dätemot. Synd att du ska behöva skämmas för att du gillar nsgellack!

  • Anonym (elakast)

    min mörka hemlighet är rörig..
    för 8 år sedan blev jag tillsammns med en man, och han har under de åren varit väldigt hårdhänt mot mig flertal gånger..

    för 8 år sedan hittade mannens (nej vi är inte gifta) syster en partner som hon var väldigt elak mot, våldsam mot.. 

    8 år senare och 2 barn senare i vardera förhållande har nu dem gjort slut för 8 veckor sedan, han och jag träffas nu istället i hemlighet.
    Jag och min sambo har nu gjort slut också.

    äntligen.

    Jag är kär i mina barns kusiners pappa, förälskad som få kan vara. aldrig känns såhär tidigare.

    han är exakt som min, en snäll och god människa som aldrig skulle göra något dumt.

    vi kommer bli tillsammans och gå ut med det vad det lider...  

                   

  • Anonym

    Jag trivs egentligen inte med vissa personer i min släkt. Känner mig utfryst utav dom. 

    Jag gjorde en abort av en planerad graviditet pga att jag blev övertalad,  - Men alla i släkten tror den var oplanerad och en del vet inte ens om det.

    Jag tänder inte på min sambo pga hans tjat hela tiden och han misshandlar mig psykiskt i vissa perioder. Han inser det inte själv. 

  • Anonym

    Jag har rökt hasch sedan jag var 14. Är 30 nu och ingen i min familj eller "normala umgängeskrets" vet, och dom kan nog inte tänka sig det heller. Har aldrig åkt dit för det, eller för något annat heller.

    Är småbarnsmamma med utbildning, jobb och normala intressen och tycker att cannabis självklart borde legaliseras som det lättare alternativet till alkohol, som jag inte gillar alls, men det skulle jag aldrig erkänna öppet.  

  • Anonym (tragik)

    Tyvärr är jag inte typen som gillar att utmärka mig så mycket.

    Men visst är det synd att skämmas över en sån här sak, jag skadar ju iallafall ingen annan med mitt nagellack.

    Tack för ditt svar!

  • Anonym
    Anonym (tragik) skrev 2012-07-10 07:58:17 följande:
    Tyvärr är jag inte typen som gillar att utmärka mig så mycket.
    Men visst är det synd att skämmas över en sån här sak, jag skadar ju iallafall ingen annan med mitt nagellack.

    Tack för ditt svar!
    Men vad har du att förlora på att ha nagellack offentligt om du nu gillar det? Det är väl ingen som bryr sig nämnvärt?
  • Anonym

    Jag tänder på småpojkar.....ca 50+  sådär

    Har varit en av hans scheikes kvinnor, och saknar smisk varje dag :(

    Jag pratar ständigt för mig själv och har långa haranger då jag kan låtsas att jag är med i en talkshow eller nåt. Helsjukt! :P

    Jag älskar min man, men jag är inte kär i honom :(

    Ångrar min dotters namn.

    När jag är ensam hemma så tar jag fram cd skivan med pojkpandet the pink´s och lyssnar på dem. Tröttnar aldrig på dem

    Är fruktansvärt svartsjuk på min svägerska. Hon har typ "allt" däremot har jag en son, och inte hon och jag vet att hon hoppades på att hennes tredje dotter skulle vara en son, men tji fick hon, ett par år senare fick vi våran son hehe...Demon

    har funderat på att vara otrogen och se till att jag blir gravid och sedan säga till min man att det är han som är pappa. vi är tvungna att genomgå ivf för att hans spermier är så dåliga. men jag skulle aldrig kunna göra en sådan sak IRL.

    Jag skar mig i armarna när jag var i 19-20-års åldern.

    oj oj, har en massa skelett i garderoben, men nu tänker jag inte ta upp något mer ( o ja, det finns mer ) så tack för mig då

  • Anonym

    Min mörkaste hemlighet är att jag alltid varit avundsjuk på söta flickor med långt ljust hår!!! Jag är 50+ så den första var hon som spelade i serien "Kullamannen".  Jag ville se ut som hon! Men nu är jag mer avundsjuk på blonda söta kvinnor med vuxna tuffa frisyrer.

Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?