• Anonym (människa)

    Vad er är mörkaste hemlighet?

    Min är att jag en gång hamnade i säng med min väninnas kille. Jag startar denna tråden bara för att kanske få lite tankar om/förklaringar till varför man ibland gör saker som är totalt emot ens värderingar, att man gör saker som är totalt fel men ändå gör dem. (att jag har gjort ett fruktansvärt misstag vet jag redan).

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-09 21:30
    Vilka livsöden det finns... ibland känner man ju sig helt ensam om att ha mindre roliga hemligheter. Tråkigt att tråden spårade ur där ett tag men det var väl tyvärr väntat...Tack alla som delar med sig.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-10 22:47
    Jag lämnar denna tråden nu. Tanken var att få lätta sitt hjärta, utan värderingar, inte att det skulle bli så OT.

  • Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?
  • Anonym (ssch.)

    Jag har sålt sex.

    Jag har haft en massa oskyddat sex med konstiga människor, både killar o tjejer.

    Jag tycker egentligen inte om mina vänner på riktigt.

    Jag är inte kär i sambon.

    Jag har otroligt svårt att bry mg om andra människor. Jag vet inte om jag verkligen bryr mej om någon alls.

  • Anonym

    en del har inte ett lätt liv,hemska livsöden för oskyldiga som ej har valt dem !!

    hur kan en del av er sitta och kommentera sådant, gå o prata me nån,gör de,gör så.. ?

    vet ni hur ont och skrämmande det kanske är att bara öppna sig här, helt anonymt?

    hur jobbiga texter än människor lägger ut,låt dem vara,skicka ett pm om du kanske varit utsatt för samma sak och de kan få en anonym att skriva med. det hjälper

    för hur det än är,har dessa individer inte valt sitt livsöde själva,men de får då fan ta hand om de själva när de får order om att hålla tyst/skäms vad de blivit utsatta för

    yes jag är en av dem, så¨skönt att lufta ur sig skiten ibland

  • Anonym
    Anonym (ssch.) skrev 2012-07-10 10:24:03 följande:
    Jag har sålt sex.

    Jag har haft en massa oskyddat sex med konstiga människor, både killar o tjejer.

    Jag tycker egentligen inte om mina vänner på riktigt.

    Jag är inte kär i sambon.

    Jag har otroligt svårt att bry mg om andra människor. Jag vet inte om jag verkligen bryr mej om någon alls.
    de tre sista punkterna känner jag igen mig i, varför umgås man med människor man inte gillar?
    varför kan man inte lämna sambon när känslorna är borta? och den sista,jisses,jag är helt känslokall o blir nästan rädd hur litet jag bryr mig om saker o ting..
  • Anonym

    Jag älskar inte mannen jag är gift med (ingen annan man heller), stannar kvar i äktenskapet för att jag inte skulle klara av att vara utan barnen....och för den ekonomiska aspekten. Jag arbetar deltid med mycket lägre lön medan han har kunnat göra karriär eftersom jag varit hemma med barnen, han har skyhögt pensionspar och lön. Fan vad jag irriterar mig på att jag gått med på det samtidigt har jag inte ångrat 1 sekund tiden jag har haft/har med barnen. Den tiden kan inte mätas i pengar men tiden märks om vi skulle separera. Håller förmodligen ut tills barnen flyttat hemifrån och klarar sig själv. Ibland finns det små ljusglimter av lycka med maken och det är där jag tankar kraft till att fortsätta. Mitt eget val, jag vet och min egen hemlighet....

  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-09 09:35:56 följande:
    Jag slutade med preventivmedel för att bli gravid. Och jag blev gravid. Trots det säger jag till folk att jag blev gravid trots preventivmedel. jag älskar min sambo och vet att det är han som är den rätta! Jag flyttade långt genom sverige för att bo med sambon. MEN Jag ångrar mig. Jag är inte redo att få barn nu! Jag vill inte! INTE NU!! Jag vill leva loppan. Festa, flirta och hångla runt! Ragga och bli raggad på. Bo där hemma, där familjen och vännerna finns. Där det bekanta är! Jag vill inte bli tjock och "förstöra" min kropp. Ha en massa hormonsvallningar där jag beter mig som en jubelidiot, vräka i mig godis och äckla mig. (gud vad jag hoppas att detta bara är en graviditetsfas jag är i, har känt så i några veckor nu)

    Jag är i samma sits och känner samma sak! Är 28 år och är inte redo för att bli tjock, få bristningar och ta hand om en bebis. Är i vecka 9.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-10 06:59:39 följande:
    Man borde passa på när såna här trådar öppnas även om det är riskabelt.
    Och ska förklara mig innan ni läser en beskrivning om varför jag tror det är såhär.
    Jag är en vanlig tjej.. ni hade aldrig annat om ni såg mig. Men jag vet att något är fel på mig men går utredningar till och från och jag försöker söka hjälp fast lite försiktigt men har aldrig sagt det här till någon.
    Min mamma tog droger när jag låg i hennes mage och jag vet inte om det är där något gått snett
    eller något i min uppväxt som var fel. Jag är medveten om att något är fel i alla fall och jag försöker få hjälp och svar på vad det kan vara.

    1.Jag har attraherats av barn. Aldrig så att det har varit vilken unge som helst men jag upptäckte det då min plats syster var liten och hon låg på mig att jag blev varm inombords. då var jag väll runt 10 år och hon 2 år. Men jag skulle aldrig aldrig gå över gränsen det är bara det att känslan finns där och den skrämmer mig.

    2.När jag var yngre lät jag min förra hund slicka mig.

    3.Jag skulle utan problem kunna mörda någon jag hatar.

    4. jag tänker på tjejer när jag har sex med sambon. Jag kan inte attraheras av han då han psykiskt misshandlar mig dagen. Han förstår dock inte vad det tar för skada.

    Det finns nästan mycket mer men står stilla.
    Har också låtit en hund slicka mig Hände det bara en gång eller flera gånger ? 
  • Anonym

    Jag fantiserar om våldtäkter när jag onanerar. Det konstiga är att jag själv blivit utsatt för upprepade våldtäkter av min dåvarande sambo och har trauman av det, det var så jobbigt, men kanske har jag på nåt sätt blivit skadad och fått fel preferenser, jag vet inte.

    Vanligt sex tänder jag inte på längre, fast jag vill göra det. Jag har börjat skada mig själv och tänder bara på sex som innebär smärta.

    Någon form av självdestruktivitet har smugit sig in i mitt liv, och det har förstört mitt äktenskap med min nuvarande man, som är världens snällaste och raraste, och som inte alls gillar hårdare tag i sängen eftersom han respekterar och älskar mig, och inte vill göra något som gör ont på mig.

    Hur snedvridet kan det bli? Jag som i hela mitt liv längtat efter en sådan man, och nu när jag efter 15års letande äntligen hittat honom, så har jag blivit så förstörd att jag inte längre kan hitta min EGEN sexualitet, utan bara har fått in en massa konstiga saker i huvudet, som jag inte vill ha där! Jag blir aldrig tillfredsställd, det känns som om jag aldrig känner tillräckligt, då jag tidigare alltid kände skräck och smärta och blev van med det. Nu känner jag mig bara avtrubbad och känner inga positiva känslor.

    Ja, jag borde nog gå i terapi, inser jag nu när jag skriver detta. Tack FL!

  • CAL
    Anonym skrev 2012-07-10 06:59:39 följande:
    Man borde passa på när såna här trådar öppnas även om det är riskabelt.
    Och ska förklara mig innan ni läser en beskrivning om varför jag tror det är såhär.
    Jag är en vanlig tjej.. ni hade aldrig annat om ni såg mig. Men jag vet att något är fel på mig men går utredningar till och från och jag försöker söka hjälp fast lite försiktigt men har aldrig sagt det här till någon.
    Min mamma tog droger när jag låg i hennes mage och jag vet inte om det är där något gått snett
    eller något i min uppväxt som var fel. Jag är medveten om att något är fel i alla fall och jag försöker få hjälp och svar på vad det kan vara.

    1.Jag har attraherats av barn. Aldrig så att det har varit vilken unge som helst men jag upptäckte det då min plats syster var liten och hon låg på mig att jag blev varm inombords. då var jag väll runt 10 år och hon 2 år. Men jag skulle aldrig aldrig gå över gränsen det är bara det att känslan finns där och den skrämmer mig.

    2.När jag var yngre lät jag min förra hund slicka mig.

    3.Jag skulle utan problem kunna mörda någon jag hatar.

    4. jag tänker på tjejer när jag har sex med sambon. Jag kan inte attraheras av han då han psykiskt misshandlar mig dagen. Han förstår dock inte vad det tar för skada.

    Det finns nästan mycket mer men står stilla.
    Men fy... En hund?? Kräks
  • CAL
    Anonym skrev 2012-07-10 11:09:17 följande:
    Jag fantiserar om våldtäkter när jag onanerar. Det konstiga är att jag själv blivit utsatt för upprepade våldtäkter av min dåvarande sambo och har trauman av det, det var så jobbigt, men kanske har jag på nåt sätt blivit skadad och fått fel preferenser, jag vet inte.

    Vanligt sex tänder jag inte på längre, fast jag vill göra det. Jag har börjat skada mig själv och tänder bara på sex som innebär smärta.

    Någon form av självdestruktivitet har smugit sig in i mitt liv, och det har förstört mitt äktenskap med min nuvarande man, som är världens snällaste och raraste, och som inte alls gillar hårdare tag i sängen eftersom han respekterar och älskar mig, och inte vill göra något som gör ont på mig.

    Hur snedvridet kan det bli? Jag som i hela mitt liv längtat efter en sådan man, och nu när jag efter 15års letande äntligen hittat honom, så har jag blivit så förstörd att jag inte längre kan hitta min EGEN sexualitet, utan bara har fått in en massa konstiga saker i huvudet, som jag inte vill ha där! Jag blir aldrig tillfredsställd, det känns som om jag aldrig känner tillräckligt, då jag tidigare alltid kände skräck och smärta och blev van med det. Nu känner jag mig bara avtrubbad och känner inga positiva känslor.

    Ja, jag borde nog gå i terapi, inser jag nu när jag skriver detta. Tack FL!
    Jag förstår hur du känner, men det är ju inget fel på dig. 
    Jag tycker absolut du ska prata med en psykolog om du tycker det är en bra idé.
    Det är värt att testa! Lycka till! {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Anonymous)

    Jag har stulit pengar från flera jobb då jag var yngre... Det var inga stora summor, några mynt ur kassan då och då... men jag har ännu dåligt samvete över detta...

    Jag snattade kläder åt en kompis. Satte ett par linnen under tröjan i provrummet och gick ut. Hon blev glad och nöjd, men jag mådde fruktansvärt dåligt av det hela...

    Jag har haft sex med 10 killar, de flesta oskyddade... men min nuvarande kille tror att han är min andra...

    När jag jobbade på en förskola, så var det några busiga pojkar som höll fast mig i benet och inte ville släppa. Jag fick panikkänslor och drog snabbt benet till mig och råkade då sparka en av pojkarna på munnen. Det var inte hårt, men tillräckligt för att han skulle börja blöda och gråta... Jag låtsades som att det var ett annat barn som gjort det. Det här är nåt som jag skäms för otroligt mycket och som fick mig att vilja sluta jobba där. :(

Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?