• Anonym (förbannad)

    samduschning

    jag skulle aldrig visa mig naken inför mina kollegor. men skolan kräver att barnen ska helt naturligt duscha med sina klasskamrater, helt sjukt egentligen. så snackas det så mycket om integretet och respekt. jag har själv en son som inte alls är road över detta. ni som tycker att det är narturligt och ngt man ska lära sig att hantera...skit på er!!!
    det man inte kan täna sig själv ska man inte begära av barnen...
    fler som tycker så?

  • Svar på tråden samduschning
  • Anonym
    giftfri skrev 2013-01-09 14:52:34 följande:
    Ja vad kan det bero på att inte varenda minoritet kan få sina önskemål tillgodosedda?
    Tyvärr har det redan gått för långt med att gå monoriter till mötes, så nu räcker inte våra gemensamma skatteintäkter till längre.., vi får spara på allt, skola, omsorg, vård, imfrastrukturen, ja snart sagt allt måste vi skära ner på..
    Att då gå ännu fler minoriteter till möstes är det mest galna vi kan ta oss till med, eftersom det betyder att det gemensamma får ta ännu mer stryk..

    Så det är dags att dra in på det mesta som enbart gagnar minoriteter så att vi åtminstone kan återställa skolan, vården å omsorgen till vad den en gång var..  

    Va? Fel tråd eller?
  • Anonym
    giftfri skrev 2013-01-09 14:52:34 följande:
    Ja vad kan det bero på att inte varenda minoritet kan få sina önskemål tillgodosedda?
    Tyvärr har det redan gått för långt med att gå monoriter till mötes, så nu räcker inte våra gemensamma skatteintäkter till längre.., vi får spara på allt, skola, omsorg, vård, imfrastrukturen, ja snart sagt allt måste vi skära ner på..
    Att då gå ännu fler minoriteter till möstes är det mest galna vi kan ta oss till med, eftersom det betyder att det gemensamma får ta ännu mer stryk..

    Så det är dags att dra in på det mesta som enbart gagnar minoriteter så att vi åtminstone kan återställa skolan, vården å omsorgen till vad den en gång var..  
    Bristen på duschdraperi är invandrarnas fel eller ?
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2013-01-09 04:27:12 följande:
    Jag har faktiskt bättre saker att fokusera på. Nu är dessutom ungarna såpass stora att de inte behöver mig med på badhuset.

    Hälsan sköter jag utmärkt utan att behöva ta av mig i ett gym eller på ett badhus så särskilt begränsande är det inte.
    Fast att inte kunna delta i sådana aktiviteter tillsammans med andra är en begränsning om du ser till gemene man. Hur hade du gjort om du velat spela fotboll exempelvis?
  • giftfri
    Anonym skrev 2013-01-09 14:59:29 följande:
    Bristen på duschdraperi är invandrarnas fel eller ?

    Å hur fan fick du till invandrare nu då??? Tror du allt är invandrarnas fel.., eller va då?

    Att bygga ett samhälle för alla (läs majoriteten) krävs att man håller sig inom vissa ramar, d.v.s det som skattepengarna räcker till, å då går det tyvärr inte att tillgodose alla minoriteters behov.., kan bevisas med vanlig enkel matematik.. 

    Så vill man ha nåt utöver det som pengarna inte räcker till, ja då är det upp till var å en att betala extra för det.., eller så drar vi ner/in på allt gemensamt för att minoriteterna ska få allt dom pekar på (som vi gjort under årtionden nu, å därmed fått skära ner på allt).., alternativt så vi höjer skatterna.., även det väldigt enkel matematik.., hur mycket pengar har vi, minus vad kostar det..
    Vi män är aldrig otrogna.., vi bara övar på andra kvinnor för att vår partner ska få bättre sex...
  • BängtRagnhild
    Tom Araya skrev 2013-01-09 15:13:03 följande:
    Fast att inte kunna delta i sådana aktiviteter tillsammans med andra är en begränsning om du ser till gemene man. Hur hade du gjort om du velat spela fotboll exempelvis?
    Duschat hemma. Funkade för mig i 10 år.
    Med statistiken på sin sida, kan man rimligtvis anta...
  • Tom Araya
    jashrinah skrev 2013-01-09 07:11:09 följande:
    kan vi inte bara fastställa att ingen skall behöva vara naken mot sin vilja ? 
    Allt annat som man inte vill då. Varför är just nakenheten så speciell?
    Hur sköter man hygienen om man helt vägrar att klä av sig?
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2013-01-09 07:40:17 följande:
    De e väl bara att duscha när man kommer hem istället och byta om på toaletten om man är "blyg"
    Idrottslektion kl 10, skoldagen slut kl 15, dusch hemma? Obestämd
  • Tom Araya
    BängtRagnhild skrev 2013-01-09 15:15:04 följande:
    Duschat hemma. Funkade för mig i 10 år.
    Bortamatch, träningsläger.....nä du, tror inte det funkar särskilt väl bara för att det funkar för dig.
  • BängtRagnhild
    Tom Araya skrev 2013-01-09 15:19:50 följande:
    Bortamatch, träningsläger.....nä du, tror inte det funkar särskilt väl bara för att det funkar för dig.
    Träningslägren var 10 minuters gångväg från mitt hus. Funkade uppenbart.
    Varför skulle det inte funka med bortamatcher? Hoppa in i bilen och hem och duscha. Svårare än så är det inte.

    När jag var på träningsläger med hästarna var det aldrig gemensamma duschar så det funkade perfekt. Jag har aldrig varit begränsad av att inte duscha tillsammans med andra. Vår skola hade dessutom draperier just för att vi elever ville det.
    Med statistiken på sin sida, kan man rimligtvis anta...
  • Elin 885
    BängtRagnhild skrev 2013-01-09 15:22:42 följande:
    Träningslägren var 10 minuters gångväg från mitt hus. Funkade uppenbart.
    Varför skulle det inte funka med bortamatcher? Hoppa in i bilen och hem och duscha. Svårare än så är det inte.

    När jag var på träningsläger med hästarna var det aldrig gemensamma duschar så det funkade perfekt. Jag har aldrig varit begränsad av att inte duscha tillsammans med andra. Vår skola hade dessutom draperier just för att vi elever ville det.
    men så bra för dig då!! *suck*, hur vore det om du försökte se från en annan människas perspektiv?
Svar på tråden samduschning