• September14

    Vi som väntar Septemberbebisar 2014

    Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar. 
    Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
    Hur mår ni allihopa? 

  • Svar på tråden Vi som väntar Septemberbebisar 2014
  • Greenwally

    Vad gulliga ord! Ja det hoppas jag med det gör snart. Hoppas det går bra för dig! Kram


    stjärnasomärdin skrev 2014-01-29 07:00:45 följande:
    Tack snälla för att ni tog er tiden att skicka svar, långa sådana dessutom. Efter att ha googlat (ja, Google är kanske det värsta man kan ge sig in i) har jag sett att många fått MF utan någon smärta så jag är väldigt inställd på att så är fallet. Jag kommer ringa Barnmorskemottagningen i morgon som jag hade planerat innan blödningen (men då för att berätta att jag var gravid och be om inskrivningstid.....) Så får BM informera mig vidare. Greenwally: Jag kände så med dig när din historia dagades upp här om dagen och följde den och höll min tumme för dig :( helt ovetande om att också jag skulle dela historian med dig bara ett par timmar efter att du skrivit inlägget efter SöS. Jag beklagar och håller min tumme för att ett nytt frö snart flyttar in hos dig

  • Em1989

    Hej allihop. Var på första besöket hos barnmorskan idag. Är troligen i vecka 6 (oregelbunden mens så svårt att säga). 24 år Uppsala. Har mått bra hittills. Enda symtomen jag känt är ömma bröst i början. Nu ingenting

  • Zunrose

    Fyyy vilken käftsmäll nu då.. haft en normal dag men nu när min sambo står och steker korv så kan jag bara inte gå ut i köket bara torr spyr. så konstigt kom bara ifrån ingenstans :(

  • September14

    8+0 imorgon då. Första tiden är så seeeeg. Någon som håller med? :) 
    Nu vill jag komma till vecka 18, och gå på rul, känna sparkar och se magen växa. Vem gör inte..  <3

  • September14

    Lider med er som det inte gick så bra för , har varit med om samma sak en gång i tiden. Hoppas så att ni som inte har fått konstaterat mf ännu, bara har en blödning av en annan orsak och att de fortfarande finns liv där inne. Tänker på er!!!

  • thefee
    September14 skrev 2014-01-29 20:57:55 följande:
    8+0 imorgon då. Första tiden är så seeeeg. Någon som håller med? :)  Nu vill jag komma till vecka 18, och gå på rul, känna sparkar och se magen växa. Vem gör inte..  <3

    Jaaa herregud tiden sniiiiglar sig fram. Känns som att en dag är lika lång som en hel vecka! Vill komma till v12. Och få se vår skrutt så vi kan börja berätta! :)
  • September14

    Ja jag säger desamma! Vi håller det också hemligt, de är kanske 3 stycken som vet men inte mer än så.
    Tänkte försöka hålla de till efter rul :)

  • MHlove

    Hoppar väl in om jag får! =) Bf 15/9, första barnet! Stort lycka till på vägen, allihopa!

  • SmR

    Vi har berättat för fföräldrar och syskon men andra får vänta :) Att man kan längta så mycket efter inskrivningssamtal och sen få vänta ytterligare så man kam få göra vul. Ja längtan och lyckan är enorm

  • stjärnasomärdin
    September14 skrev 2014-01-29 20:59:33 följande:
    Lider med er som det inte gick så bra för , har varit med om samma sak en gång i tiden. Hoppas så att ni som inte har fått konstaterat mf ännu, bara har en blödning av en annan orsak och att de fortfarande finns liv där inne. Tänker på er!!!

    Tack snälla för omtanken. Fruktansvärt att gå runt med alla symtom och inte veta om det fortfarande finns ett knytte eller inte.... :( snacka om att tiden sniglar sig fram. Man vill ju VETA. Har dock inga förhoppningar utan är inställd på att det inte gick vägen, känns lättast så. Tack snälla för omtanken, igen :)
Svar på tråden Vi som väntar Septemberbebisar 2014