Vi som väntar Septemberbebisar 2014
Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar.
Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
Hur mår ni allihopa?
Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar.
Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
Hur mår ni allihopa?
Hej på er!
Jag väntar mitt första barn i september.
Det känns jättespännande.
Är beräknad till 15 september.
Någon mer som börjat känna av humörsvängningar?
Fick en gråtattack igår.
Känner att jag är hyperkänslig för allt som sker runt omkring just nu.
Hej på er!
Jag väntar mitt första barn i september.
Det känns jättespännande.
Är beräknad till 15 september.
Någon mer som börjat känna av humörsvängningar?
Fick en gråtattack igår.
Känner att jag är hyperkänslig för allt som sker runt omkring just nu.
Okej, skönt att man inte är ensam
Nu har jag varit på inskrivning och i morgon ( om jag minns) ska jag ringa om UL till v.12 :) Tror inte vi kommer ta något blodprov utan vi kollar nog bara med UL så att allt ser bra ut :) Ser dom något ovanligt får man ju ändå åka på vidareundersökningar. BM sa även att jag ska ringa ifall jag få UL väldigt sen så kollar vi hjärtljuden innan bara för att vara säkra på att det är något där :)
Allt gick fint på inskrivningen pratade en massa om den tidigare förlossningen osv. Ska igen om 5veckor men kan hända att jag måste byta tid eftersom jag kanske jobbar längre dagar den veckan och har inte möjlighet att gå hem tidigare då.
Jag började gråta för att sambon köpt fel soppa i söndags. Helt otroligt! Hade dock en dålig dag med huvudvärk och illamående men att gråta till fel soppa tar priset. Dessutom lurades han och plockade fram rätt soppa när han insåg att jag blev helt förkrossad.
Känner mig inte särskilt blödig i övrigt men jag var så arg över soppan att jag grät. I övrigt inte känslig alls😄