• Camilla83

    Novemberbarn 2014

    Hittade ingen tråd med Novemberbarn 2014 så jag tänkte göra en :) Plussade precis och beräknar det till 1a november. Väntar mitt andra barn, har en dotter född 2012" Fler som hunnit plussa ?? :)

  • Svar på tråden Novemberbarn 2014
  • clu81
    EmiliaGK skrev 2014-05-21 20:33:51 följande:
    Tack detsamma! :) Du har med en fin kula. :) Denna bild är nog tagen på kvällen, men tycket jag ser ut sådär mest hela tiden nu. Mysigt tycker jag :) Välkommen hit förresten!

    Tack Jag tycker min känns mycket större men ser att det också är lite större på morgonen. Undra vad son gör vilken storlek man får? Förstår att d är många olia saker men alla har så olika teorier Tycker d är så skoj att se på olika magar
  • EnglaAlvaTredje

    Vecka 13 och magen känns riktigt stor... Tredje som sagt, men det är ändå ovant :D Illamåendet är mycket mer lätthanterligt, kräks sällan numera ;)

    Däremot är foglossningen inte rolig! Bådar inte gott när det är måååånga vecka kvar... Men det får det vara värt!

  • Anna84

    Börjat känna som ilningar i magen, den känslan man hade precis inrökande av graviditeten...nån mer som har nåt liknande eller tror sig veta vad d kan va?
    Går in i vecka 14 imorn....

  • Charlie40

    Hej är det ngn som redan känt av sammandragningar? Är i v14 och kände av nu på morgonen, 4:de barnet men är det inte väldigt tidigt än. Tror jag var minst v 16 innan jag kände ngt innan.

  • Zolie

    Såhär ser jag ut, vecka 17, JÄVLAR vilken skillnad på 1 och 2, såhär stor va jag inte ens i vecka 23-24 med första, haha! Oh well, skönt att man slipper gå runt å känna sig plufsig iallafall.. Men börjar fundera på hur fan detta ska sluta ;P

  • finder

    Jag vaknade med sammandragningar i veckan.. Vecka 14, är andra barnet..


    Charlie40 skrev 2014-05-24 10:22:07 följande:
    Hej är det ngn som redan känt av sammandragningar? Är i v14 och kände av nu på morgonen, 4:de barnet men är det inte väldigt tidigt än. Tror jag var minst v 16 innan jag kände ngt innan.

  • MjölkChoklad
    finder skrev 2014-05-24 20:52:20 följande:
    Jag vaknade med sammandragningar i veckan.. Vecka 14, är andra barnet..

    Har känt av sammandragningar lite då och då de senaste veckorna, typ från v. 13... Mycket tidigare nu med fjärde barnet. Går in i vecka 18 imorgon.
Svar på tråden Novemberbarn 2014