• moaz

    Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?

    Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
  • ond bonde
    Padirac skrev 2019-11-10 23:20:33 följande:
    inte?
    SVT är så vänstervridet att V själva är nöjda med dem.
  • Padirac
    ond bonde skrev 2019-11-10 23:28:46 följande:
    SVT är så vänstervridet att V själva är nöjda med dem.
    Det var en ganska dålig länk som inte stödjer ditt tidigare påstående - iofs så är det stor gaggaism Solig
  • ond bonde
    Padirac skrev 2019-11-10 23:32:58 följande:
    Det var en ganska dålig länk som inte stödjer ditt tidigare påstående - iofs så är det stor gaggaism Solig
    Du har inte efterfrågat någon länk, du undrade bara om jag hade en. Det har jag såklart.

    SVT är extremt vänstervridet. Det verkar otroligt svårt att få jobb på SVT om man är moderat. Hur kan det komma sig tror du?
  • Padirac
    ond bonde skrev 2019-11-10 23:40:05 följande:
    Du har inte efterfrågat någon länk, du undrade bara om jag hade en. Det har jag såklart.

    SVT är extremt vänstervridet. Det verkar otroligt svårt att få jobb på SVT om man är moderat. Hur kan det komma sig tror du?
    Jag tror det finns för lite pengar på SVT för att intressera en del personer  - men det är som du vet ingen kund som vill betala mer för journalistiken, så hur hänger det ihop enligt digDrömmer
  • ond bonde
    Padirac skrev 2019-11-11 00:02:22 följande:
    Jag tror det finns för lite pengar på SVT för att intressera en del personer  - men det är som du vet ingen kund som vill betala mer för journalistiken, så hur hänger det ihop enligt digDrömmer
    Det hänger inte ihop. Så enkelt är det.
  • Padirac
    ond bonde skrev 2019-11-10 23:40:05 följande:
    Du har inte efterfrågat någon länk, du undrade bara om jag hade en. Det har jag såklart.

    SVT är extremt vänstervridet. Det verkar otroligt svårt att få jobb på SVT om man är moderat. Hur kan det komma sig tror du?
    Jadu,

    Det är inte det att jag misstror dig - jag tror du har länken i gaggaistisk mening.
  • ond bonde
    Padirac skrev 2019-11-11 00:05:00 följande:
    Jadu,

    Det är inte det att jag misstror dig - jag tror du har länken i gaggaistisk mening.
    testa google.se där har du en gigantisk länkdatabas. Kan nog finnas nåt där för dig. Lycka till i ditt sökande efter sanningen. Bli inte rädd bara.
  • Padirac
    ond bonde skrev 2019-11-11 00:04:30 följande:
    Det hänger inte ihop. Så enkelt är det.


    Kärnan i gaggaismen
    ond bonde skrev 2019-11-10 23:40:05 följande:
    Du har inte efterfrågat någon länk, du undrade bara om jag hade en. Det har jag såklart.

    SVT är extremt vänstervridet. Det verkar otroligt svårt att få jobb på SVT om man är moderat. Hur kan det komma sig tror du?
    Padirac skrev 2019-11-11 00:02:22 följande:
    Jag tror det finns för lite pengar på SVT för att intressera en del personer  - men det är som du vet ingen kund som vill betala mer för journalistiken, så hur hänger det ihop enligt digDrömmer
    ond bonde skrev 2019-11-11 00:04:30 följande:
    Det hänger inte ihop. Så enkelt är det.



  • ond bonde
    Padirac skrev 2019-11-11 00:22:05 följande:


    Kärnan i gaggaismen
    ond bonde skrev 2019-11-10 23:40:05 följande:
    Du har inte efterfrågat någon länk, du undrade bara om jag hade en. Det har jag såklart.

    SVT är extremt vänstervridet. Det verkar otroligt svårt att få jobb på SVT om man är moderat. Hur kan det komma sig tror du?
    ond bonde skrev 2019-11-11 00:04:30 följande:
    Det hänger inte ihop. Så enkelt är det.



    Har du skitit på dig?
Svar på tråden Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?