• moaz

    Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?

    Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
  • nihka
    Padirac skrev 2020-07-15 01:39:59 följande:

    Tro mig, alla har redan fattat vem du är


    Det är väldigt viktigt för personen i fråga.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • FDFMGA
    nihka skrev 2020-07-15 16:08:36 följande:
    Det är väldigt viktigt för personen i fråga.
    Tja, när andra är stolta över sina barn, sin partner, sig själva och vad de har lyckats uppnå med sina liv så är den här personen stolt över att hen har en VPN-uppkoppling som gör att hen kan skapa ständigt nya nick som lika ständigt blir bannade. Och hen har också behov att skryta om detta.

    Jag har varit aktiv på FL i minst 10 år och hen fanns redan här när jag var nykomling. Det är väl oerhört tragiskt om man tänker efter. 

    Du har väl läst hans vädjan om hjälp på Flashback när FL under en kort tid blockade den VPN-tjänst hen använde. Den skrevs för över åtta år sedan, där kan man snacka om ett tillstånd där absolut inget har inträffat sen 2012.

    https://www.flashback.org/t1820754
  • Padirac
    nihka skrev 2020-07-15 16:08:36 följande:
    Det är väldigt viktigt för personen i fråga.
    Tillståndet du nämner saknar behandling, det är hard wired så att säga.  Självmedvetenhet om saken är tydligen inte ovanlig, men det är inget som hjälper utan istället kan det trigga fler episoder.  Alla är inte maligna tack ock lov.

    Ev psykologiska följdreaktioner av tillståndet kan däremot behandlas hos såväl agent som de måltavlor som utses.

    Men det finns egentligen bara ett sätt att undkomma de maligna.
  • En tönt som heter gagga
    Padirac skrev 2020-07-15 01:39:59 följande:
    Tro mig, alla har redan fattat vem du är
    T.o.m du tydligen.
  • En tönt som heter gagga
    Padirac skrev 2020-07-15 01:49:29 följande:
    Så FL är partiskt för dig, eftersom du återkommande kallar folk både det ena och det andra ..

    Logiken är inte slående



    Hur dom helst visar du igen att det du kallar opartisk handlar om att du vill politisera PS, i övrigt klarar du inte att redogöra för några kriterier för vad du påstår är vinklat åt ena eller andra hållet.

    Undersökningarna vi diskuterat tidigare i tråden visar att PS är opartiskt. Men då de går mot tyckande utan belägg o kriterier för vad tycks det bygger på så pekar jag igen på att det ser ut som att det handlar om brun propaganda i syfte att misskreditera opartisk information som är en av de viktigaste kanalerna för att sprida o stärka demokrati.
    Om FL hade tagit bort alla dina svar på mina inlägg, så hade de varit partiska. Och ja, de är ganska partiska eftersom de konsekvent avför debattörer med åsikter strax höger om kommunismen.

    Man kan säga att PS inte behöver politiseras, eftersom den redan är det, och du verkar nöjd med den politiserade PS vi har. Kort sagt, du är vad du anklagar andra för att vara. En liten sketen narcissist

    Undersökningarna kan du stopp upp någonstans. Exempel från verkligheten visar att de är tokpartiska.


  • En tönt som heter gagga
    FDFMGA skrev 2020-07-15 08:35:14 följande:
    Tjena SufferingGlad

    Jag trodde inte du hade tid just nu med din mission mot judarna och kommunisterna på Familjeliv utan var fullt upptagen med att dela med dig av din klokskap till kritikerna av Sveriges smittskyddsstrategi i coronatrådarna.

    Det måste vara länge sen du hade så många följare av dina betraktelser som när du förklarar hur lockdown och munskydd hade kunnat rädda våra äldre.

    Det är gulligt av dig att hjälpa kritikerna med argument.

    https://www.flashback.org/t1820754
    Det är för mig ganska befriande att du så öppet deklarerar hur dålig koll du har.

    Vad sägs om en lunch på Nytorget imorgon? Du kan väl kolla med suffering också?

  • Padirac
    En tönt som heter gagga skrev 2020-07-15 17:42:59 följande:
    Om FL hade tagit bort alla dina svar på mina inlägg, så hade de varit partiska. Och ja, de är ganska partiska eftersom de konsekvent avför debattörer med åsikter strax höger om kommunismen.

    Man kan säga att PS inte behöver politiseras, eftersom den redan är det, och du verkar nöjd med den politiserade PS vi har. Kort sagt, du är vad du anklagar andra för att vara. En liten sketen narcissist

    Undersökningarna kan du stopp upp någonstans. Exempel från verkligheten visar att de är tokpartiska.


    Jovisst, politisering finns  - genom demokratiparagrafen. Det är jag mycket nöjd med.  De bruna protesterar högljutt och så finns det andra som inte kan ge några belägg, exempel eller förklaringar på hur vänstervinkligt och opartiskhet ser ut. Jag tror jag vet vart de gömt dessa bevis Jag vill inte titta  

    Nazist är väl det du brukar säga att jag anklagar alla för att vara. Blanda inte ihop de här korten också
  • En tönt som heter gagga
    FDFMGA skrev 2020-07-15 08:59:42 följande:
    Jag tror att jag har en hyfsat god uppfattning även avseende vilka inlägg/nick du ligger bakom i coronatrådarna - men det ska erkännas att det är svårt att vara säker i och med att nivån på kritiken så ofta sammanfaller med dina känslovallningar.

    Jag kan väl tillägga att jag tycker att dina åsikter om kvinnor, judar, invandrare är avskyvärda - men jag tror att man ska se dem mot bakgrund av att du i mer än 10 års tid har haft som heltidssysselsättning att propagera för SD.

    Bara här på FL måste du ju ha tusentals bannade nick bakom dig - jag tror att du måste söka dig utåt, möta människor, möta arbetsmarknaden för att kunna växa som människa.

    Hoppas att du kan bryta ditt en aning säregna missbruk!

    Lycka till!
    Men hur tänker du nu min vän? Är det nåt inlägg som osar känslosvallningar så är det ju ditt.

    Det här börjar likna SVT och du är lille morgan. Du anklagar andra för saker och förväntar sig att pappa moderator ska tysta de svar som kommer.

    Jag har inte skrivit i några Corona-trådar, du verkar ha otroligt livlig fantasi. Hur gammal är du? 12 år?


  • En tönt som heter gagga
    Padirac skrev 2020-07-15 17:08:24 följande:
    Tillståndet du nämner saknar behandling, det är hard wired så att säga.  Självmedvetenhet om saken är tydligen inte ovanlig, men det är inget som hjälper utan istället kan det trigga fler episoder.  Alla är inte maligna tack ock lov.

    Ev psykologiska följdreaktioner av tillståndet kan däremot behandlas hos såväl agent som de måltavlor som utses.

    Men det finns egentligen bara ett sätt att undkomma de maligna.
    Helt ärligt, tycker du att det är okej att skriva så där om andra?
  • En tönt som heter gagga
    Padirac skrev 2020-07-15 17:55:22 följande:
    Jovisst, politisering finns  - genom demokratiparagrafen. Det är jag mycket nöjd med.  De bruna protesterar högljutt och så finns det andra som inte kan ge några belägg, exempel eller förklaringar på hur vänstervinkligt och opartiskhet ser ut. Jag tror jag vet vart de gömt dessa bevis Jag vill inte titta  

    Nazist är väl det du brukar säga att jag anklagar alla för att vara. Blanda inte ihop de här korten också
    Att sätta munkavle på den ena parten i en debatt är såklart inget exempel på opartiskhet. Beror nog på vem som fick munkavlen, kan jag tänka mig.

    Fattar du på riktigt inte att SVT agerade partiskt?
Svar på tråden Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?