• Onix

    BF maj 2017

    Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.

  • Svar på tråden BF maj 2017
  • Anotherone
    annadenise skrev 2016-10-26 12:12:27 följande:

    Är det någon som tänker fortsätta skriva här på familjeliv? Jag har örstått att många gått med i fb gruppen men jag har inte fb så därför stället jag frågan:)


    Jag tänkte nog också hänga kvar här, är inte så aktiv på FB men annars kanske jag får ta och bli det
  • jooo

    Jag är också kvar :) inskrivning imorrn och KUB 10 november. Tycker veckorna bara segar sig.

  • Pedagog200701
    jooo skrev 2016-10-26 14:09:52 följande:

    Jag är också kvar :) inskrivning imorrn och KUB 10 november. Tycker veckorna bara segar sig.


    Jag tycker också ser segar nu! Mår mycket bättre och vill liksom ha konkreta bevis på att jag är gravid. Nu känner jag av ligamenten men har en viss oro över att fostret inte lever men det enda skälet till oro är att jag inte mår illa längre, vilket ändå är helt normalt i v12 ;)

    Men jag vill ha sparkar!!!
    Livet är en saga där varje sida ska läsas!
  • Anotherone
    Pedagog200701 skrev 2016-10-26 14:55:00 följande:
    Jag tycker också ser segar nu! Mår mycket bättre och vill liksom ha konkreta bevis på att jag är gravid. Nu känner jag av ligamenten men har en viss oro över att fostret inte lever men det enda skälet till oro är att jag inte mår illa längre, vilket ändå är helt normalt i v12 ;)

    Men jag vill ha sparkar!!!
    Eller hur, jag vill också ha sparkar
    Jag har inte mått illa alls men jag tycker att veckorna 12-13 kändes som "spökveckor". Tröttheten var borta och magen kändes inte lika svullen.
    Nu är jag i v 14 (13+1) och har precis varit på KUB-ultraljudet så jag har i varje fall SETT att bebisen lever runt där inne även om jag inte känner något ännu.
  • Pedagog200701
    Anotherone skrev 2016-10-26 15:23:08 följande:

    Eller hur, jag vill också ha sparkar

    Jag har inte mått illa alls men jag tycker att veckorna 12-13 kändes som "spökveckor". Tröttheten var borta och magen kändes inte lika svullen.

    Nu är jag i v 14 (13+1) och har precis varit på KUB-ultraljudet så jag har i varje fall SETT att bebisen lever runt där inne även om jag inte känner något ännu.


    Åh vad kul!
    Livet är en saga där varje sida ska läsas!
  • Anotherone
    Pedagog200701 skrev 2016-10-26 15:48:01 följande:
    Åh vad kul!
    Ja jättemysigt, och jag och maken var så lättade att allt såg bra ut och att det bara var EN bebis. Inte för att jag har tvillingar i släkten men det sägs väl att det är ökad risk/chans för tvillingar om man är lite äldre. Och vi blir båda 36 i år.
  • Teresiat
    Freijah skrev 2016-10-26 14:21:44 följande:

    Jag är kvar här på fl även om jag e med i fb gruppen :)


    Skulle du kunna vara go och lägga till mig i gruppen? :) kunde ej skicka pm men du kanske kan skicka till mig?