• Onix

    BF maj 2017

    Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.

  • Svar på tråden BF maj 2017
  • Pademelon

    Det syns på mig med. Är också i v 11 med andra barnet.

    Med första barnet gick jag på semester i v 12 och kom tillbaka i v 16 utan att ha berättat. Det visade sig att det redan hade tisslats och tasslats en hel del då och då hade jag bara hunnit bli lite rundare i kroppen typ. Nu har jag blivit tjockare all over på kort tid plus mage som tydligt står ut (mest svullen men vad hjälper det) så jag räknar med att de flesta redan misstänker att jag är gravid. Hoppas ingen vågar fråga på några veckor till bara, vill göra kuben först.

  • Anotherone

    De som vet och tittar lite extra kan säkert se. Men de som inte vet ser nog inte och jag har inte fått några spontana frågor. Så jag kan nog dölja det ett tag till.
    Jag är i v 14 nu med mitt andra barn.

  • Teresiat

    Det syns här med. Började synas tidigare denna gång än vad det gjorde med första barnet. Men det går ganska bra att dölja (tror jag ;)) Men alla byxor börjar bli rejät osköna.. När jag har långa blusar på mig brukar jag låta dragkedjan i byxorna vara öppen.

  • jooo

    Ush jag är så svullen haha alla mina kollegor lär ju undra men ingen har vågat fråga än :P

  • JoJoNo

    Jag har köpt ett par gravidjeans o ett par svarta gravidbyxor. Då spänner inget iaf o de sitter bra i benen.

  • Pedagog200701
    JoJoNo skrev 2016-10-27 17:40:59 följande:

    Jag har köpt ett par gravidjeans o ett par svarta gravidbyxor. Då spänner inget iaf o de sitter bra i benen.


    Jag har också köpt det. Hittade grymt sköna på H&M tillslut efter att ha letat igenom hela Västerås centrum ;)
    Livet är en saga där varje sida ska läsas!
  • Paincake

    Jag har haft mammabyxor nästan sen start. Så här vid tredje barnet vet magen exakt åt vilket håll den ska. Men nu i v 11 verkar den värsta svullnaden ha lagt sig, tack och lov.

  • svartspets
    Pedagog200701 skrev 2016-10-27 18:36:33 följande:

    Jag har också köpt det. Hittade grymt sköna på H&M tillslut efter att ha letat igenom hela Västerås centrum ;)


    Bor du i Västerås? ^^, Jag bor utanför men jobbar där. Skönt att veta att det finns gravidbyxor på HM. Behöver skaffa mig ett par jag med.