• Jagerika

    Nya BIM januari 2019

    Jag gjorde fel på förra bimlistan men här kan alla vara med , även anonyma!

    Som sagt så blir detta vårat 1-års försök! Önskar er alla många plus! :D

    BIM-LISTA

    1/1-Jagerika

  • Svar på tråden Nya BIM januari 2019
  • sablof

    Plussade igårkväll på bim-2 efter 11 månader försökande hände det äntligen! Är det någon som vet om det finns någon bf oktober grupp på Facebook?

  • Jagerika

    Negativt idag på ÄL+12 eller 13 så mensen kommer nog snart! Vill bara få min mens så vi kan skicka in papper för utredning. Nästa försök blir 13 eller 14, börjar tappa räkningen nu..

  • jojjo287

    Jag hade också tyvärr negativt i morse trots massa gravidsymptom som jag inte känt innan. Testade med CB testa tidigt-test. Är på äl+10 och bim-4. Suger! Jag som var så säker denna gången :(

  • KajsaLouise
    zebrans skrev 2019-01-27 19:18:53 följande:

    Tempar du efter minst 4 timmars sammanhängande sömn. Och en variation på max -/+2 timmar? Alltså om du brukar tempa klockan 7 är det ok att tempa mellan 5-9. Sätt in tempen under tungan, tryck igång den och ta inte ut den förrän den börjat pipa. Gör du detta så gör du rätt!

    Vad menar du med att det stämmer överens med ditt + i december? Om du fick + på ett ägglossningstest i december var det antagligen felaktigt då det inte ser ut som du fått ägglossning.

    Ja, du kan testa med ett till ägglossningstest redan nu. Visar det starkare än imorse tyder det på en stegning. Visar det svagar har du antingen redan haft ägglossning eller så var det felaktigt. Alternativt inväntar du morgondagens temp och ser om den stiger.


    En fundering till dig som verkar insatt i tempning :) Om man vaknar till efter fler än 4h sömn och somnar om ganska snabbt, blir tempen mindre än fyra timmar senare inte tillförlitlig då?
  • nathalieejj

    Jag kommer ge upp nu iallafall, mensen kommer nog i veckan så jag hoppar till februari :)

  • Sunnanäng

    BIM idag och inte kunnat sova i natt! Känner svag olycksbådande molvärk men ingen mens i sikte än! Vågar inte testa, var blankt senast i lördags på ÄL +12. Dock plussade jag först ÄL +16 min förra grav, även då blankt innan dess. Å gud alltså man blir ju knäpp. Lycka till ni andra m BIM i dagarna!

  • KajsaLouise
    jojjo287 skrev 2019-01-28 07:49:41 följande:

    Jag hade också tyvärr negativt i morse trots massa gravidsymptom som jag inte känt innan. Testade med CB testa tidigt-test. Är på äl+10 och bim-4. Suger! Jag som var så säker denna gången :(


    Så tråkigt! Men det är inte för sent, det var ett tidigt test. Hoppas på ett plus om någon dag!
  • KajsaLouise
    Jagerika skrev 2019-01-28 06:42:58 följande:

    Negativt idag på ÄL+12 eller 13 så mensen kommer nog snart! Vill bara få min mens så vi kan skicka in papper för utredning. Nästa försök blir 13 eller 14, börjar tappa räkningen nu..


    Även om ni försökt länge utan ett plus verkar du, allt som oftast, positiv när du skriver. Det är en väldigt bra egenskap i ett läge som detta! Och det är vad som kommer ta dig till ett plus och en bebis så småningom! Lycka till!
  • Sunnanäng
    sablof skrev 2019-01-27 23:26:48 följande:

    Plussade igårkväll på bim-2 efter 11 månader försökande hände det äntligen! Är det någon som vet om det finns någon bf oktober grupp på Facebook?


    Grattis!!!
  • Jagerika
    KajsaLouise skrev 2019-01-28 08:14:37 följande:

    Även om ni försökt länge utan ett plus verkar du, allt som oftast, positiv när du skriver. Det är en väldigt bra egenskap i ett läge som detta! Och det är vad som kommer ta dig till ett plus och en bebis så småningom! Lycka till!


    Haha tack! :) jag försöker så gott jag kan och ibland kan jag bli lite deppig över hela situationen men samtidigt så tänker jag att det är många som får sitt första barn vid 30 årsåldern och jag har 3 år dit så kanske inte behöver stressa :) jag vill helst bara veta om jag ens KAN bli gravid eller om vi kämpar förgäves. Tycker det ska bli spännande med utredningen så denna gången känner jag att det inte gör nått om det inte är nått, och det tror jag inte att det är denna gången heller. Nu vill jag bara få tillbaka min mens då jag inte fick den förra månaden xD
Svar på tråden Nya BIM januari 2019