• grossess

    BIM Juni

    Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)

  • Svar på tråden BIM Juni
  • skaleq

    Fick ett positivt test imorse (BIM+1/2), känns sjukt. Kan inte förstå att det gick på första försöket med nummer två, när första tog över ett år att få till. Jag var redo för en lång och kämpig provtid eftersom jag har PCOS och kronisk tarminflammation (som behöver tajmas så jag inte blir gravid när sjukdomen är aktiv). 

    Vet inte vad mer jag ska säga... Vågar inte tro på det nästan. 

  • efterfest
    skaleq skrev 2019-06-03 10:33:47 följande:

    Fick ett positivt test imorse (BIM+1/2), känns sjukt. Kan inte förstå att det gick på första försöket med nummer två, när första tog över ett år att få till. Jag var redo för en lång och kämpig provtid eftersom jag har PCOS och kronisk tarminflammation (som behöver tajmas så jag inte blir gravid när sjukdomen är aktiv). 

    Vet inte vad mer jag ska säga... Vågar inte tro på det nästan. 


    Ååå grattis vad kul <3
  • Tessi1

    Dag 21 i dag för mig och fortfarande inte fått fast glad gubbe på ägglossningstest. Brukar ha ägglossning runt dag 17-18 så det är väldigt sent nu.. funderar på om det har med rosenrot att göra..

  • skaleq
    efterfest skrev 2019-06-03 10:39:57 följande:
    Ååå grattis vad kul <3
    Tack! Testade negativt på BIM-4 så var så inställd på att det inte skulle gå vägen. Hoppas det går fint för er denna månaden!
  • skaleq
    efterfest skrev 2019-06-03 10:39:57 följande:
    Ååå grattis vad kul <3
    Tack! Testade negativt på BIM-4 så var så inställd på att det inte skulle gå vägen. Hoppas det går fint för er denna månaden!
  • Evi82
    grossess skrev 2019-05-05 14:02:43 följande:

    BIM-lista:

    1/6 Babycakes79

    4/6 Grossess


    Hur går det för dig ? Såg att vi har bim samma dag:)
  • Mima93

    Vad många ni är som testar för tidigt. Kan ni inte hålla er? Klart det blir neg om ni testar med vanligt test flera dagar tidigare när det står på att det funkar tidigast på BIM. Tänker att det blir onödig besvikelse om det är neg bara för att det är för tidigt... grattis till dig som plussat!

  • MidnightCami
    Mima93 skrev 2019-06-03 12:48:55 följande:

    Vad många ni är som testar för tidigt. Kan ni inte hålla er? Klart det blir neg om ni testar med vanligt test flera dagar tidigare när det står på att det funkar tidigast på BIM. Tänker att det blir onödig besvikelse om det är neg bara för att det är för tidigt... grattis till dig som plussat!


    Anledningen till att jag är så otålig är för att jag väntar på ett eventuellt jobberbjudande i veckan som litegrann står och faller på om jag är gravid eller inte. Jag vill helst veta före.
  • VictoriaBerggren


    Ska ha ägglossning den 8 (lördag). Detta är min stegring de sista fyra dagarna. Sista är väl ändå positiv ägglossning?
Svar på tråden BIM Juni