• grossess

    BIM Juni

    Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)

  • Svar på tråden BIM Juni
  • Espresso
    grossess skrev 2019-06-04 21:30:58 följande:

    Och så bilden då... ;)


    Åh grattis vad roligt!
  • efterfest

    Mensen dök upp idag, tidigare än beräknat :( Hoppar in i nästa tråd. Lycka till ni andra :)

  • Kaffeeliten
    agnianits skrev 2019-06-04 23:01:06 följande:

    Hej,

    Jag har länge varit inne och följt dessa bim-trådar, men aldrig skrivit...

    Detta är vårt första barn och ingen har barn sedan tidigare. Efter 1,5 års försök och två missfall så börjar det bli ordentligt jobbigt. Då landstinget inte velat hjälpa så lyckades jag till slut få tid hos en privat gynekolog. Med ett misstänkt myom så ville han att vi skulle prova letrozol. Inget fel på mig i övrigt utan jag har regelbunden ägglossning. Någon annan som provat letrozol?

    Nu väntar jag på ägglossning som ska komma till helgen, och sen hoppas jag innerligt att vi kan få goda nyheter till midsommar.


    Hej och välkommen! Jag har inte testat letrozol, men håller alla tummar att det kommer ett plus denna månaden! :)

    Håller även tummarna till er som fått er mens, förhoppningsvis blir det något nästa månad!

    Idag har jag BIM (om man räknar på 28 dagar, hade 26 dagar sist menmen).

    Känns som att mensen ska komma närsom, tog ett test i förrigår som var så blankt det bara kunde. Vi får se om mensen kommer till på söndag, annars tar jag ett test då! (Ska vara borta helgen, lika bra, så slipper man noja).

    Hur går det för er andra? Några symptom? :)
  • NervösAnonym

    Förväntar att mensen dyker upp imorgon eller på fredag, igår hade jag rosa flytningar men tempen droppade inte i morse som jag trodde. Har i stort sätt inget hopp kvar efter flytningar aplus att jag inte är helt framme på BIM ännu så får väl försöka hålla humöret uppe. Tur är att jag också reser idag så kanske kan skingra tankarna lite. Kommer den så kommer den..

  • Förstabarnet123

    Hoppar in!

    2:a barnet planeras, mitt nick till trots ;) Är 32 år (står galet på min profil).

    Är på BIM +1 och tempen droppade under coverline igår på BIM. Accepterade ödet och väntade dystert på mensen....

    Men! Har inte dykt upp nån mens än och tempen har höjts igen? Igår på BIM så kände jag mig

    "sjuk". Frossa, rödblommig i ansiktet, oförklarligt trött, lite lätt illamående.

    Idag var tempen uppe högt igen och är inte sjuk, men känner mig helt klubbad sv trötthet och frusen, lätt illamående på morgon/fm.

    Vågar man ändå hoppas fast tempen dök rejält på BIM? Hoppet pendlar upp och ned ????

  • Butembobaby

    BIM- Lista

    1/6 elenoresara, Nellyros, skaleq, höstmamma 

    2/6 Maya 889 

    3/6 Hallonsaft24, Cheneyney, Miluci 

    4/6 Evi82, Mandistoss

    5/6 Kaffeeliten

    7/6 Espressom, Smlan, Lunne, Grossess

    8/6 Gummsan83, Gabriela11, Tillyra, Lustablong, Pikai, Lyra78, löken370

    9/6 Pixpoxy, Nymphadora, sockan

    10/6 Nervösanonym 

    11/6 Irene122, efterfest, Saaraa90

    12/6 CaRH, LBP91

    14/6 Butembobaby

    15/6 Lillamiia

    16/6 MaryCherry, Enniie 

    18/6 Hoppfull26, Sobioor, Pusstuss, Monkan93 

    19/6 SofiaKarin90

    20/6 ViktoriaBerggren 

    21/6 Halindizor, Fendi1987

    22/6 Theresia92, Babycakes79, Tjofsan01

    23/6 Mathilda999 , Luktärtan

  • Butembobaby

    Idag är jag på ÄL+2. Jag har hade kramp i vänster äggstock dagen innan och på ägglossningsdagen.

    Nu har den flyttat sig till livmodern i stället.

    Har även känt mig småförkyld idag vilket jag tänker ta som ett gott tecken!

    Är lite av ett testfreak, så kommer väl börja testa ÄL×8 eller något sånt :)

  • elenoresara

    Rosa och bruna flytningar nu så antar att mensen kommer nu. Mensvärk med. 4 dagar för sent. Hade precis börjat tro lite. Nu orkar jag inte mer att försöka. 15 månader åt försök och att hoppas är åt skogen. Någon som också försökt längre än ett år? Hur gör ni för att inte bara ge upp?

Svar på tråden BIM Juni