• grossess

    BIM Juni

    Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)

  • Svar på tråden BIM Juni
  • Butembobaby

    ÄL +7 Idag.

    Ömmar i livmodern.

    Är även lös i magen och har flytningar. Påminner om sist jag var gravid, så är hoppfull!

  • Sofiiakarin
    Butembobaby skrev 2019-06-10 12:37:48 följande:

    ÄL +7 Idag.

    Ömmar i livmodern.

    Är även lös i magen och har flytningar. Påminner om sist jag var gravid, så är hoppfull!


    Jag är jätte öm! Fattar inte. Hade äl i fredags eller lördags. O haft sen mycket omkring där. Sen dess är jag jätte öm o svullen. Molvärk.. Har en son på 14 månader också.
  • Zzaara
    Sofiiakarin skrev 2019-06-10 10:29:20 följande:
    Vad var resultatet? :) har BIM 19/6
    såg inget tyvärr :(  
  • joss1234
    larssonc skrev 2019-06-10 10:36:53 följande:

    [quote=79681358][quote-nick]Sofiiakarin skrev 2019-06-10 10:10:07 följande:[/quote-nick]Har du ingen bild på gravtest?[/

    Det är så svagt så vet i tusan om det går att se men här är en bild


    Ja ser nåt där jag med!!!
  • Matom95

    Vet ej när jag ska ha mens hade dock mens senast 15e som är väldigt oregelbunden kan va allt från 25-36 dagar mellan .., beställde test och tog ett nu på kvällen, så klart så får man ju för sig att man ser ett streck. Ser jag i syne eller kan någon annan också se det? Kan detta bara vara ett spökstreck ,har någon erfarenhet av sånt?

  • Laloppan

    Bim 20/6, så hoppar in.

    Har en dotter på 3,5 år. Hon kom till på första försöket, som inte ens var ett helhjärtat försök då vi precis hade börjat prata om att skaffa barn. Så vi hade inte sex vid ägglossning, utan några dagar tidigare.

    Vågar väl inte hoppas på samma tur denna gång, men vi får se. Börjar känna efter tecken redan nu då dom kom tydligt med dottern redan en vecka innan bim. Plussade med henne på bim-4.

    Inbillar mig att det känns något i brösten, men antagligen bara inbillning haha.

  • LBP91

    Nu sjönk tempen under coverline och BIM på torsdag. Känner hur hoppet sjönk också. Men fortfarande inga känningar på att mensen skulle vara på G, inga ömma bröst vilket brukar vara den största avslöjaren. Har bestämt mig för att vänta med att testa och bara ta blodprovet först. Jag som var så säker blev helt plötsligt jätte tveksam :(

  • CaRH
    LBP91 skrev 2019-06-11 05:47:48 följande:

    Nu sjönk tempen under coverline och BIM på torsdag. Känner hur hoppet sjönk också. Men fortfarande inga känningar på att mensen skulle vara på G, inga ömma bröst vilket brukar vara den största avslöjaren. Har bestämt mig för att vänta med att testa och bara ta blodprovet först. Jag som var så säker blev helt plötsligt jätte tveksam :(


    Samma här! Vi hade bim på samma dag men min blev framskjuten (till idag) - tempen sjönk idag och gjorde ett test som var neg så allt hopp är helt bortblåst.. får hålla tummarna för en midsommarbebis istället.
  • Sofiiakarin

    [quote=79682886][quote-nick]Matom95 skrev 2019-06-10 21:55:52 följande:[/quote-nick][/quote]

    Alltså jag ser ett streck. Kan du inte ta ett idag på morgonen istället? :)

Svar på tråden BIM Juni