• mimiii

    BIM september 2019

    Jag tänkte starta en tråd för BIM september!

    BIM SEPTEMBER 2019

    5e: mimiii

  • Svar på tråden BIM september 2019
  • Nextchapter

    Åh, håller timmarna för dig!! :)


    hundenhubbe skrev 2019-09-16 08:45:51 följande:

    Suuuuper svagt streck syns på mitt test nyss.. vågar verkligen inte hoppas. Enbart flytningar, lite gasig och mensvärk som symtom. Äl +9 så inte konstigt om det är svagt. Tror inte jag kan få på bild men ser en skugga.. Ska försöka lägga in här. Får se imorgon för förra månaden såg jag på äl+10, svagt men jag såg. Var helt säkert på tok negativt då så många symtom fattas från tidigare gånger men än är inte hoppet ute verkar det som!


  • Bettan84
    Nextchapter skrev 2019-09-16 09:44:36 följande:

    Men åh! Såå roligt o spännande! :D

    Kan tänka mig men inte förstå känslan! Förhoppningsvis är jag också där snart! :) får se när jag testar, onsdag tror jag :)

    Hade BIM i lördags, men om mensen är lika sen som förra månaden så är det tisdag som gäller egentligen.

    Håller alla tummar o tår att allt går bra! :)

    Är det ditt första?


    Tack snälla fina du <3 Känslan är obeskrivlig, man vet inte om man ska gråta eller vart man ska ta vägen. Rädslan tar över lite grann men inget man kan göra åt det, det är bara att njuta och hoppas på det bästa. 

    Det kommer du ! Jag plussade en vecka efter BIM första gången, så hoppet finns. Jag håller tummar å tår för er med  ! Annas får du testa med Bisolvon !

    Det är mitt andra . Mitt första fyllde 5 fredag den 13  juni  ( och nu plussade jag fredag den 13 September , lite kul hehe ) så nu var det verkligen dags för barn nr. 2 men jag är 35 och trodde att det skulle ta väldigt långt tid - men Bisse hjälpte oss även den här gången he he.

    Dottern har känt sig sååå ensam och frågat oss hela tiden när hon ska bli en storasyster vilket gjorde oss så ledsna (och mig ännu mer stressad).

    KRAM
  • Millemupp
    hundenhubbe skrev 2019-09-16 09:17:19 följande:

    Haha nä jag vet xD alldeles för nyfiken! Har en del tester hemma så tänkte att jag chansar! Och som sagt ser ju något så hoppas hoppas!! :) förra gången såg jag också svagt på äl +10, dock lite starkare än idag men tydligt +11. Så testar varje dag och får se stegring förhoppningsvis :)


    Hihi, notera att jag också gick i fällan att testa tidigt ;) Nu håller vi tummarna för att skuggan blir tydligare <3
  • NervösAnonym

    Hej, jag har egentligen slutat med allt mäta de och att följa familjeliv men nu är jag på CD 38, haft bruna flytningar i 2 dagar men fortfarande ingen mens. Min vanliga cykel är 32+-2 dagar. Jag tänkte att om mensen är sen naturligt borde jag få de ABSOLUT senast onsdag. Annars tar jag ett test på torsdag. Jag vågar inte hoppas längre, är så rädd för dåliga nyheter. Oskyddad sedan 13 månader.

    1/9: AnneP

    3/9: Idas123

    6/9: Michibell, Tessi1, Obalem

    7/9: Nicole22, JossanA, Tjoppa12

    8/9: Lylls, 10oktober, TisslaM

    9/9: Honungsvatten, Tidiih, Nowoli, Renesme

    10/9: Förstabarnet123, boshab, snarttrettiochtrevar89, AnnaAgaton, BDN

    11/9: ketchup88, Adlitam, NervösAnonym

    13/9: Cachy, Bellis92

    14/9: cilia81, Nextchapter, Annali85, JeSuisMoi, Lolana

    16/9: lindamjonsson, Nicciz,HildaK

    18/9: Amanda12

    19/9: GrönTröja, Millemupp

    20/9: FELT

    21/9: mea08, hundenhubbe, solhatten

    22/9 EllaLo, FruA2019, Ssandra, awi, Rayray88

    23/9: SamiraBudva

    24/9: Mathilda999, Tr0ust, Smurfen88, joss1234, Pyret13, Mamma2014

    25/9: pappersdocka, PelloBello, yasmir, Planerar2020, Soul12, soltroll, Gevalia55

    27/9: Irriterad, Myrkrypet, Lyra78, Sanavd, mia386, Corros, Enniie

    28/9: Naya, oklartLiv

    29/9: Theresesvea, Milka21, AndraSladdis, Veronica5, Sofiakarin

    30/9: MsPinnipeds, Längtande95, Lady K

    GRAVIDA: Nathaliebjorklund, almqvist, Siggy, Bambi91, Gabriela11, Idapidan, LBP91, MMX86, Majja92, fladdriga svansen, Kattunge15, Lillinde Habba, Bettan84

  • Nextchapter

    Häftigt! Kan tänka mig att tankarna snurrar!

    Ah, ja vi får se när jag testar första gången :P

    Ja va intressant, de får jag läsa med om, om det skulle behövas :)

    Åh va mysigt att kunna berätta om ett syskon sen då eftersom hon frågat <3


    Bettan84 skrev 2019-09-16 10:19:51 följande:

    Tack snälla fina du <3 Känslan är obeskrivlig, man vet inte om man ska gråta eller vart man ska ta vägen. Rädslan tar över lite grann men inget man kan göra åt det, det är bara att njuta och hoppas på det bästa. 

    Det kommer du ! Jag plussade en vecka efter BIM första gången, så hoppet finns. Jag håller tummar å tår för er med  ! Annas får du testa med Bisolvon !

    Det är mitt andra . Mitt första fyllde 5 fredag den 13  juni  ( och nu plussade jag fredag den 13 September , lite kul hehe ) så nu var det verkligen dags för barn nr. 2 men jag är 35 och trodde att det skulle ta väldigt långt tid - men Bisse hjälpte oss även den här gången he he.

    Dottern har känt sig sååå ensam och frågat oss hela tiden när hon ska bli en storasyster vilket gjorde oss så ledsna (och mig ännu mer stressad).

    KRAM


  • Nextchapter

    Åh, jobbig väntan!

    Håller tummarna att ditt plus dyker upp snart! :)


    Förstabarnet123 skrev 2019-09-16 12:42:24 följande:

    Mitt BIM var 10 september. Är på BIM+6 just nu (äl+18) och ingen tillstymmelse till mens. Negativt test igår. Gaaaah. Kom igen kroppen! :/


  • Förstabarnet123
    Nextchapter skrev 2019-09-16 15:03:08 följande:

    Åh, jobbig väntan!

    Håller tummarna att ditt plus dyker upp snart! :)


    Tack för tummarna! Det blev en mens i eftermiddag. Siktar på plus nästa månad :)
  • Nextchapter

    Åh, va segt att den va såpass sen, då hinner man ju få upp hoppet på riktigt. :/ lycka till nästa månad! :) jag håller kvar mina tummar :)


    Förstabarnet123 skrev 2019-09-16 16:34:38 följande:

    Tack för tummarna! Det blev en mens i eftermiddag. Siktar på plus nästa månad :)


  • Nicciz

    BIM idag och jag har plussat svagt sedan i fredags, men ändock streck på 5 av 6 tester (test-tokig). Hoppas pyret stannar! Lägger till mig efter rubriken gravida.

    Blev gravid i juni förra året och fick avbryta graviditeten i v17. Sonen hade en missbildning och hade inte överlevt i magen. Därefter förlossning (avbruten graviditet) med komplikationer så jag fick krysta i tre dagar, utebliven ägglossning, fertilitetsutredning och nu äntligen det efterlängtade plusset. Vill bara tacka alla i dessa BIM trådar (många har varit med i många månader) för allt pepp. Lycka till och kramar till er starka kvinnor som går igenom allt detta <3

    BIM lista:

    1/9: AnneP

    3/9: Idas123

    6/9: Michibell, Tessi1, Obalem

    7/9: Nicole22, JossanA, Tjoppa12

    8/9: Lylls, 10oktober, TisslaM

    9/9: Honungsvatten, Tidiih, Nowoli, Renesme

    10/9: Förstabarnet123, boshab, snarttrettiochtrevar89, AnnaAgaton, BDN

    11/9: ketchup88, Adlitam, NervösAnonym

    13/9: Cachy, Bellis92

    14/9: cilia81, Nextchapter, Annali85, JeSuisMoi, Lolana

    16/9: lindamjonsson, HildaK

    18/9: Amanda12

    19/9: GrönTröja, Millemupp

    20/9: FELT

    21/9: mea08, hundenhubbe, solhatten

    22/9 EllaLo, FruA2019, Ssandra, awi, Rayray88

    23/9: SamiraBudva

    24/9: Mathilda999, Tr0ust, Smurfen88, joss1234, Pyret13, Mamma2014

    25/9: pappersdocka, PelloBello, yasmir, Planerar2020, Soul12, soltroll, Gevalia55

    27/9: Irriterad, Myrkrypet, Lyra78, Sanavd, mia386, Corros, Enniie

    28/9: Naya, oklartLiv

    29/9: Theresesvea, Milka21, AndraSladdis, Veronica5, Sofiakarin

    30/9: MsPinnipeds, Längtande95, Lady K

    GRAVIDA: Nathaliebjorklund, almqvist, Siggy, Bambi91, Gabriela11, Idapidan, LBP91, MMX86, Majja92, fladdriga svansen, Kattunge15, Lillinde Habba, Bettan84, Nicciz

Svar på tråden BIM september 2019