• viljaa

    BF MAJ 2020

    Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3

  • Svar på tråden BF MAJ 2020
  • Daphodil
    Andreaaaa skrev 2019-11-11 21:10:26 följande:

    När jag väntade min son så berättade jag det för min pappa genom att köpa en t-shirt till honom med ett stålmannen-emblem och texten ?Supermorfar? och slog in i ett paket med kub-bilden. Min pappas respons? Att han skulle vänta med att ha på sig t-shirten tills barnet fötts för att han ?inte vågar ta ut något i förskott?... alltsåååååååå... pappor indeed.


    Haha, ja pappor...
  • LinneaWookie
    Eric2014 skrev 2019-11-11 14:45:43 följande:

    [quote=80026378][quote-nick]LinneaWookie skrev 2019-11-11 14:15:33 följande:[/quote-nick]Åh ja vad kul

    Mina KUB-UL-bilder ser också ut som en flicka men jag var i 12+0 så det kan ju ändrats sedan dess. Nu är jag i v14 (13+4) så det vore intressant att se om det ändrats nu eller ser likadant ut.... Dock lär jag ju inte få RUL än på ett tag [/

    När har du rul? Jag fick tid för rul direkt efter kub.

    Finns det någon fb grupp?


    Oj fick ingen notis om citerat inlägg pga att koden blev konstig (ser det ut som). Sorry om jag inte såg förrän nu! Jag PM:ar dig om FB-grupp
  • m94

    Går in i vecka 13 imorgon och har först nu börjat må dåligt. Visst har jag varit sjukt trött och lite smått illamående vissa dagar men aldrig så pass att det påverkat mig. Senaste dagarna däremot så har jag mått piss, mår illa, ont i ryggen, migrän och värk i hela kroppen. Känner mig helt överkörd, hoppas det är tillfälligt. Man har ju hört att allt ska bli bättre vid vecka 12, inte sämre?! Någon annan som varit med om samma sak och kanske update på hur det gick för er och när/om det försvann?

  • Andreaaaa
    m94 skrev 2019-11-12 09:04:58 följande:

    Går in i vecka 13 imorgon och har först nu börjat må dåligt. Visst har jag varit sjukt trött och lite smått illamående vissa dagar men aldrig så pass att det påverkat mig. Senaste dagarna däremot så har jag mått piss, mår illa, ont i ryggen, migrän och värk i hela kroppen. Känner mig helt överkörd, hoppas det är tillfälligt. Man har ju hört att allt ska bli bättre vid vecka 12, inte sämre?! Någon annan som varit med om samma sak och kanske update på hur det gick för er och när/om det försvann?


    Förlåt en dum fråga men är du säker på att det är relaterat till graviditeten och inte bara att du är sjuk? Går rätt många konstiga magvirus just nu, även utan kräkningar tex.
  • m94
    Andreaaaa skrev 2019-11-12 11:00:28 följande:

    Förlåt en dum fråga men är du säker på att det är relaterat till graviditeten och inte bara att du är sjuk? Går rätt många konstiga magvirus just nu, även utan kräkningar tex.


    Man kan ju aldrig vara säker men känner mig inte "sjuk" på det sättet...
  • Heliena
    m94 skrev 2019-11-12 09:04:58 följande:

    Går in i vecka 13 imorgon och har först nu börjat må dåligt. Visst har jag varit sjukt trött och lite smått illamående vissa dagar men aldrig så pass att det påverkat mig. Senaste dagarna däremot så har jag mått piss, mår illa, ont i ryggen, migrän och värk i hela kroppen. Känner mig helt överkörd, hoppas det är tillfälligt. Man har ju hört att allt ska bli bättre vid vecka 12, inte sämre?! Någon annan som varit med om samma sak och kanske update på hur det gick för er och när/om det försvann?


    Jag mådde rätt illa vecka 8-13 ungefär, sen blev det ÄNNU VÄRRE i vecka 14 och jag kräktes för fullt! Nu är jag i vecka 16 och har haft en riktigt bra vecka faktiskt! Tror det är väldigt olika för alla. Min värsta vecka var vecka 14 liksom!
  • 2020bebis
    LinneaWookie skrev 2019-11-12 08:47:19 följande:

    Oj fick ingen notis om citerat inlägg pga att koden blev konstig (ser det ut som). Sorry om jag inte såg förrän nu! Jag PM:ar dig om FB-grupp


    Jag vill gärna också gå med i fb gruppen!
  • m94
    Heilena skrev 2019-11-12 11:07:13 följande:

    Och enligt 1177 kan man må illa tillochmed vecka 20, så det är ju några veckor kvar, haha.. Uh!


    Din stackare... :( Har tack och lov sluppit spyan hittills, men vecka 20 känns otroligt långt bort nu hahah
  • Daphodil
    m94 skrev 2019-11-12 09:04:58 följande:

    Går in i vecka 13 imorgon och har först nu börjat må dåligt. Visst har jag varit sjukt trött och lite smått illamående vissa dagar men aldrig så pass att det påverkat mig. Senaste dagarna däremot så har jag mått piss, mår illa, ont i ryggen, migrän och värk i hela kroppen. Känner mig helt överkörd, hoppas det är tillfälligt. Man har ju hört att allt ska bli bättre vid vecka 12, inte sämre?! Någon annan som varit med om samma sak och kanske update på hur det gick för er och när/om det försvann?


    Jag har börjat må mer illa nu i v 17, så det verkar kunna komma och gå lite hur som helst!