• qaswas122

    BF JULI 2020

    Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli GladHjärta

  • Svar på tråden BF JULI 2020
  • solhatten

    Hoppar in här jag med, fick ett pluss i dag på BIM - 6 så är nu gravid med barn nummer 5!!

    Mår såå otroligt illa under delar av dagen, lite ont i brösten och ett luktsinne som går banans..

  • Flora86

    Vecka 6+0 idag och jag mår så fruktansvärt illa!

    Svettas som en gris på nätterna men sover väldigt djupt och skönt.

    Är lärare och har hand om 23 st 8-åringar och mitt tålamod är i botten. Har sjukt dåligt samvete för jag är alltid så glad annars. Känns som att jag ska spy varje sekund! Är väldigt törstig hela tiden och hungrig fast jag vill spy av tanken på mat. Hade cravings på nudlar förra veckan och nu mår jag illa av bara tanken.

    Så, vill bara spy ur mig! Är ändå glad för att det verkar växa där inne och jag är så tacksam!

  • staar

    Jag hoppar gärna in här jag med. Jag är i vecka 5 , 4+4 . Jag fick ett plus för 2 dagar sen. Beräknad 15 juli om allt går som det ska. Väldigt orolig då jag hade ett utomkveds i feb och fick ta bort ena äggledaren, dock väldigt tacksam att kroppen fortfarande fungerar att bli gravid på egen hand.

    Stort grattis till alla + ???? det är verkligen mirakel som sker i våra kroppar nu ?

  • staar

    Jag hoppar gärna in här jag med. Jag är i vecka 5 , 4+4 . Jag fick ett plus för 2 dagar sen. Beräknad 15 juli om allt går som det ska. Väldigt orolig då jag hade ett utomkveds i feb och fick ta bort ena äggledaren, dock väldigt tacksam att kroppen fortfarande fungerar att bli gravid på egen hand.

    Stort grattis till alla + ???? det är verkligen mirakel som sker i våra kroppar nu ?

  • LexKi

    Hej. Jag hoppar gärna in här :) Plussade i fredags efter IVF, första barnet. Är nu i v.5 (4+6) och bf 13 juli. Aldrig ens varit gravid tidigare så nu hoppas vi verkligen att den vill stanna kvar där inne. Grattis till er alla!

  • qaswas122

    Alltså är det någon mer än mig som verkligen inte kan sova om nätterna? Jag vaknar allt mellan 2 och 10 gånger om natten, av olika skäl. Antingen behöver jag dricka eller kissa, eller så ligger jag obekvämt eller helt enkelt vaknar utan anledning.

    Varit såhär nu i två veckor och jag tror att jag håller på att bli galen :( Någon mer?! 

  • BeckaBecka
    qaswas122 skrev 2019-11-11 19:09:52 följande:

    Alltså är det någon mer än mig som verkligen inte kan sova om nätterna? Jag vaknar allt mellan 2 och 10 gånger om natten, av olika skäl. Antingen behöver jag dricka eller kissa, eller så ligger jag obekvämt eller helt enkelt vaknar utan anledning.

    Varit såhär nu i två veckor och jag tror att jag håller på att bli galen :( Någon mer?! 


    Jag vaknar alltid en gång runt klockan 03.00 ibland för jag behöver kissa, ibland utan anledning. Lite jobbigt när man ska upp på morgonen, men det är väl bara att vänja sig :p
  • staar
    qaswas122 skrev 2019-11-11 19:09:52 följande:

    Alltså är det någon mer än mig som verkligen inte kan sova om nätterna? Jag vaknar allt mellan 2 och 10 gånger om natten, av olika skäl. Antingen behöver jag dricka eller kissa, eller så ligger jag obekvämt eller helt enkelt vaknar utan anledning.

    Varit såhär nu i två veckor och jag tror att jag håller på att bli galen :( Någon mer?! 


    Jag vaknar också så himla mycket på nätterna . Aldrig kissnödig men vaknar och har svårt att somna om flera gånger . Så drygt när man ska orka upp med dottern som är 6 eller iväg och jobba. Men jag antar att det bara är att härda ut . Hjälper inte direkt tröttheten man redan känner . Haha
  • Abba95

    Hej!:)

    Ny här på familjeliv och behöver lite hjälp. Jag hade ägglossning söndag den 3/11.

    Har sedan dess haft molande värk och tog idag ett graviditetstest på tok för tidigt. Men det visade starkt plus. Så köpte ett clearbluetest som visar antal veckor och då visade den 3+.

    Är så himla glad men vågar inte släppa att det inte går ihop? Hur kan jag vara gravid i fler än 3 veckor när jag hade äl för 1 vecka sedan?

Svar på tråden BF JULI 2020