• Anonym (Motivation)

    Otrogen igen?

    Är en kvinna på 30+ som har sambo och två barn. Jobbar på kontor med ca 15 kollegor. För en tid sedan så va vi på AW och där råkade det spåra lite o jag hamnade i säng med en kollega. Trodde aldrig att min moral skulle tillåta mig det.

    Grejen nu är att jag ångrar inget och jag vill faktiskt va med honom igen men vet inte om jag vågar, vill inte riskera min relation men ändå njuta av livet hur bör jag göra?

    VET ATT JAG ÄR EN SKIT Så det behöver vi inte älta i massor nu

  • Svar på tråden Otrogen igen?
  • Anonym (Eh?)
    Anonym (Motivation) skrev 2020-02-12 19:09:31 följande:
    Precis jag vet att jag är en skit i många hycklares ögonen
    Vad menar du med att de som dömer dig är hycklare?
  • Anonym (Fy skäms)

    Prata med din make/sambo/partner. 
    Om du vill vara kk med din kollega så är det något i ert förhållande som är fel.

    Jag var tillsammans med en kille i 7 år och de 3 första åren var toppen.
    Sen började mina känslor att ta slut, men jag var för feg för att göra slut.
    Istället var jag otrogen konstant de 4 sista åren.
    I dag skäms jag oerhört mycket för hur jag kunde såra min parter så.

  • HappyHippoGuy

    Säg till din man att han har din tillåtelse att köpa sex för att du går igång på det. O erbjud han tider han har huset helt för sig själv så kan du o barnen åka iväg medans han tar hem en jänta eller två

  • Anonym (Motivation)

    Är bara så trött på människor som ska tala om för andra hur dåliga dom är trots att det inte efterfrågats och att det redan är en kör som redan har framfört den åsikten.

    Vad det gäller hycklare så tycker jag att det finns en hel del sådana när man kmr till ämnet otrohet. Går bra att vara moralen själv utåt men sen när det kmr till kritan så tackar man inte nej till att leka av sig

  • Anonym (man)
    Anonym (Livlie) skrev 2020-02-13 06:06:02 följande:

    Lyssna inte på alla störda svar du fått. Ja, otrohet är ett svek, men inte i den kalibern som folk här påstår.

    Men, för att du och din partner ska må bra, kanske du ska fundera på hur du vill göra fortsättningsvis. Förmodligen kommer du hamna i situationer då du vill göra om det. Kanske ska ni prata om ett öppet förhållande? Det finns ju så många varianter av öppna förhållanden, att man tex tillåter varandra ha sex med andra när tillfället erbjuds, dvs inte att sexchatta eller att ha en älskare/kk.

    Ni behöver nog lösa situationen...


    Den ende som egentligen kan avgöra det är väl TS partner.
    Då borde det ju inte vara några problem att berätta för honom, det är ju bara en piss i havet, mini kaliber enligt dig?

    Intressant att du säger att DE behöver lösa situationen samtidigt som du propagerar för att TS skita i att ta hänsyn till sin partners önskemål och bara utgå efter sina egna behov.

    Men, för att du och din partner ska må bra, kanske du ska fundera på hur du vill göra

    Här skriver du ... "hur DU vill göra"... dvs skit i vad din partner tycker, gå bara efter vad du själv vill.... 

    Om TS ska skita i vad sin partner vill och känner, vore det inte bättre att vara singel?
  • Anonym (Motivation)
    Anonym (man) skrev 2020-02-13 16:32:55 följande:

    Den ende som egentligen kan avgöra det är väl TS partner.

    Då borde det ju inte vara några problem att berätta för honom, det är ju bara en piss i havet, mini kaliber enligt dig?

    Intressant att du säger att DE behöver lösa situationen samtidigt som du propagerar för att TS skita i att ta hänsyn till sin partners önskemål och bara utgå efter sina egna behov.

    Men, för att du och din partner ska må bra, kanske du ska fundera på hur du vill göra

    Här skriver du ... "hur DU vill göra"... dvs skit i vad din partner tycker, gå bara efter vad du själv vill.... 

    Om TS ska skita i vad sin partner vill och känner, vore det inte bättre att vara singel?


    Gud att du orkar leta fel o misstolkningar.... Gör något vettigt med ditt liv ist..
  • Anonym (man)
    Anonym (Motivation) skrev 2020-02-13 16:28:36 följande:

    Är bara så trött på människor som ska tala om för andra hur dåliga dom är trots att det inte efterfrågats och att det redan är en kör som redan har framfört den åsikten.

    Vad det gäller hycklare så tycker jag att det finns en hel del sådana när man kmr till ämnet otrohet. Går bra att vara moralen själv utåt men sen när det kmr till kritan så tackar man inte nej till att leka av sig


    Och jag är trött på människor som beter sig illa mot andra, skiter i andras känslor, har noll respekt för andra men förväntar sig att själva bli bemötta med empati och respekt.

    Trodde du på fullt allvar att man kan svika och förnedra sin partner och ändå slippa  slippa kritik? Resonerar du själv så när det gäller andras beteende? Om nån mobbar någon annan så slipper personen kritik enbart för att personen säger det?

    Menar du på fullt allvar att alla som tycker illa om svek och lögner är hycklare som själva gör precis likadant? Låter mest som ett väldigt bekvämt sätt att normalisera ditt beteende. Det är inte bara du som bettet dig illa, alla gör egentligen likadant, de vågar bara inte erkänna det... typ
  • Anonym (man)
    Anonym (Motivation) skrev 2020-02-13 16:39:00 följande:
    Gud att du orkar leta fel o misstolkningar.... Gör något vettigt med ditt liv ist..
    Sådär som du gör menar du? Flört
  • Anonym (Motivation)
    Anonym (man) skrev 2020-02-13 16:44:56 följande:

    Sådär som du gör menar du? 


    Grejen är bara att om din polare hade berättat att hade fått till det med nån brud på jobbet så hade du garvat velat höra hur det gått till nästan vart impad men när en Kvinna gör lika då leker såna som du gudfader själv
  • Anonym (FYI)
    Anonym (Motivation) skrev 2020-02-12 13:42:31 följande:

    Är en kvinna på 30+ som har sambo och två barn. Jobbar på kontor med ca 15 kollegor. För en tid sedan så va vi på AW och där råkade det spåra lite o jag hamnade i säng med en kollega. Trodde aldrig att min moral skulle tillåta mig det.

    Grejen nu är att jag ångrar inget och jag vill faktiskt va med honom igen men vet inte om jag vågar, vill inte riskera min relation men ändå njuta av livet hur bör jag göra?

    VET ATT JAG ÄR EN SKIT Så det behöver vi inte älta i massor nu


    Får säga att jag håller med Anonym (Q) i första inlägget.
    Din "Moral" trodde aldrig att du skulle hamna där...Vilken moral? Och vart tog den moralen vägen när du inte känner någon ånger och vill göra om det?

    Det du skall veta är att du redan riskerat/ar din relation, men är man en skit så är man.
Svar på tråden Otrogen igen?