• Svar på tråden Bf April 2021
  • EmmaPe87

    Hej! 

    Jag är i vecka 8+1, bf 02 april 2021 :) Detta är mitt tredje barn, har sen tidigare två döttrar som är 12 och 14 så det blir en liten sladdis, inte med samma pappa som de två första. 

    Jag mår riktigt dåligt och är hemma sjukanmäld. Det är riktigt jobbigt! Jag mår illa, har ingen aptit, känner mig uppblåst, hungrig, trött...Jag har lust på olika maträtter varje dag, men orkar inte laga nånting, och min man är italiensk så det att börja förklara hur man gör de svenska maträtter jag har lust på känns oxå för jobbigt. Det har blivit en del färdigrätter men lessnar fort. Önskar nog bara att finna lite tröst i den här tråden och så höra att jag inte är den enda som har det så här :P 

    Andra symptom jag har är sjuuukt ömma bröst, kan inte krama min man utan att det gör ont, så han har lärt sig att lixom bara krama mig utan att överkropparna möts haha. Jag grinar med ojämna mellanrum, kort stubin, lite allmänt låg men det kommer nog av illamående och trötthet. 

    Det blir spännande att lära känna er och följas åt fram till våren! :) 

  • Fiia89

    Precis pussat för barn nr 3, så läskigt men samtidigt så spännande.Troligen bf 26 april. Skulle vara väldigt roligt att följas åt med andra som också väntar sin 3a

  • Nathalie1992
    Fiia89 skrev 2020-08-18 14:49:25 följande:

    Precis pussat för barn nr 3, så läskigt men samtidigt så spännande.Troligen bf 26 april. Skulle vara väldigt roligt att följas åt med andra som också väntar sin 3a


    Hej. Väntar oxå mitt 3e barn och enligt sista mensen så har jag bf datum 26/4 :) följs gärna åt. Mvh Nathalie
  • gisse
    Fiia89 skrev 2020-08-18 14:49:25 följande:

    Precis pussat för barn nr 3, så läskigt men samtidigt så spännande.Troligen bf 26 april. Skulle vara väldigt roligt att följas åt med andra som också väntar sin 3a


    Väntar också barn nummer 3. Bf 26/4 Enligt sista mensen :)

    Hur gamla är era andra barn? Våra är 4 och 1.5
  • Nathalie1992
    gisse skrev 2020-08-18 18:54:20 följande:

    Väntar också barn nummer 3. Bf 26/4 Enligt sista mensen :)

    Hur gamla är era andra barn? Våra är 4 och 1.5


    Vad roligt, vi verkar vara några st med samma bf datum just nu iaf :) har två döttrar sen tidigare, ena på 6 år och andra på 1år och 10 månader :)
  • Anonym (Solros)

    Får jag hoppa in här, plussade idag så bf 30 april

  • gisse
    Nathalie1992 skrev 2020-08-18 19:01:16 följande:

    Vad roligt, vi verkar vara några st med samma bf datum just nu iaf :) har två döttrar sen tidigare, ena på 6 år och andra på 1år och 10 månader :)


    Ja, vi får se om datumen ändras sen :)

    Vi har också 2 tjejer :)

    Kul att vi är flera som väntar en trea :) här blir det sista barnet, vilket känns lite jobbigt.
  • Zia29

    Ni som vill vara med i gruppen på fb kan skriva till mig på pm så förklarar jag hur ni går med =)

  • Woodgrove
    Zia29 skrev 2020-08-18 20:20:31 följande:

    Ni som vill vara med i gruppen på fb kan skriva till mig på pm så förklarar jag hur ni går med =)


    Har skrivit till dig nu!

    Fick väldigt starkt test för 8 dagar sedan (äl + 9) och då hade jag misstänkt det några dagar. Så förmodligen hade jag tidigare äl än vad vi trodde. Det var försök nr 21 med ett ma och ett mf under tiden. Jag har en tonåring sedan innan (fick henne när jag var 22) men det är sambons första. Bor i Sthlm.
    In 900 years of time and space, I?ve never met anyone who wasn?t important
Svar på tråden Bf April 2021