• Anonym (Ställning)

    Vilken ställning gillar du bäst?

    Vilken av dessa tre ställningar gillar du bäst?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken ställning gillar du bäst?
  • Danniboy
    Freddie K skrev 2021-09-22 16:07:20 följande:
    Tack för tipsen! .
    Ingen orsak, min vän. =)
  • Guldnovan
    Xclueless skrev 2021-09-22 16:39:16 följande:

    Ett tryck (handflata, knytnäve eller dyl) ovanför blygdbenet i missionären är en bra grej också, gammalt trick men ack så funktionellt. Då trycks g-punkten ner mot penis. Gottigott!


    Åå....tack!
  • Freddie K
    Danniboy skrev 2021-09-22 16:44:45 följande:
    Ingen orsak, min vän. =)
    {#emotions_dlg.flower}
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • spjuver

    Gillar när tjejen rider eftersom att jag är bröstfixerad och kan se när dom gungar och jag kan känna o klämma på dom med båda händerna.

  • Freddie K

    Jag gillar när hon rider. Då kan jag sätta mina händer på hennes rumpa och hjälpa henne att rida. Jag gillar även missionären, även om många tycker den är tråkig.


    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Anonym (Martin)

    Bakifrån. Så underbart att ta henne bakifrån, känns lite djuriskt och det är sjukt sexigt att se kuken åka ut och in för att sen slutligen tömma sig i henne. Älskar också att se när sperman rinner ur henne.

  • Anonym (ms)

    Missionären med en kudde under rumpan. Jag kommer varenda gång så. Men inte om mannen lyfter på mina ben, särskilt inte om han ska trycka upp mina ben runt huvudet, som så många envisas med om man råkar vara flexibel. Jag kan då varken stöta emot eller vara delaktig utan blir bara liksom ett passivt knullobjekt. 

Svar på tråden Vilken ställning gillar du bäst?