• Anonym (Rädd)

    Vågar ni vaccinera er mot covid?

    Jag fick Astras vaccin innan stoppet och blev otroligt sjuk väldigt länge och fick söka akutvård, kan ibland nu tänka att det faktiskt kunde ha gått väldigt illa för mig.

    Är nu så rädd att ta vaccin även av annat märke. Är i 30-årsåldern och helt frisk.

    Vill hjälpa till och stoppa pandemin, vill kunna resa osv. Måste jag verkligen vaccinera mig som frisk och ung?

    Vad tänker ni kring vaccinering?

  • Svar på tråden Vågar ni vaccinera er mot covid?
  • EpicF
    klyban skrev 2021-05-31 15:47:30 följande:

    Inte praktiskt möjligt det du säger.

    Och uppföljning sker bevisligen.

     

    Har googlat förbyggande nu, och det betydde exakt det jag trodde.

    Så vad skulle det ge oss?

    Och alla mediciner följer man upp från vaggan till graven och pga tidigare biverkningar.

    Och komiskt nog har Astra Zenica haft två stycken av samma av dessa uppföljningar som skett live i media.

    Hur du missat det är perplexande.


    Vad är det för uppföljningar de haft live i media?

    Du vet inte ens vad en korrekt uppföljning är eller hur den går till. Det om något är perplexande (ett ord jag inte ens tror du vet vad det betyder...)
  • Ess
    EpicF skrev 2021-05-31 18:30:06 följande:
    Vad är det för uppföljningar de haft live i media?

    Du vet inte ens vad en korrekt uppföljning är eller hur den går till. Det om något är perplexande (ett ord jag inte ens tror du vet vad det betyder...)
    Jag har aldrig någonsin hört den böjningen på perplex, men jag har ju inte ens gått introduktionskursen....
  • EpicF
    Ess skrev 2021-05-31 19:35:50 följande:

    Jag har aldrig någonsin hört den böjningen på perplex, men jag har ju inte ens gått introduktionskursen....


    Enligt Google er det en "ok" böjning av perplex
  • Ess
    EpicF skrev 2021-05-31 19:39:39 följande:
    Enligt Google er det en "ok" böjning av perplex
    Aha!
  • EpicF
    Pope Joan II skrev 2021-05-31 19:58:19 följande:

    Nej, det är inte en korrekt böjning av ordet.


    Nej, det är det säkert inte enligt SAOB men enligt Google är det det "ok". Och alla vet ju att allt Google skriver är sant
  • Pope Joan II
    EpicF skrev 2021-05-31 20:26:13 följande:
    Nej, det är det säkert inte enligt SAOB men enligt Google är det det "ok". Och alla vet ju att allt Google skriver är sant
    Länk?
    Shit for brains k + E
  • FuckGoggleAskMe
    Pope Joan II skrev 2021-05-31 19:58:19 följande:
    Nej, det är inte en korrekt böjning av ordet.
    Nja, men efter en googling är det ganska likt några gerundiumformer på latin, så det finns nästan, i alla fall på latin ...
  • Tow2Mater
    FuckGoggleAskMe skrev 2021-05-31 21:01:11 följande:
    Nja, men efter en googling är det ganska likt några gerundiumformer på latin, så det finns nästan, i alla fall på latin ...
    Tror grundkursen i klybanska behandlade detta, men det var ju i en annan tråd.
  • FuckGoggleAskMe
    Tow2Mater skrev 2021-05-31 21:09:22 följande:
    Tror grundkursen i klybanska behandlade detta, men det var ju i en annan tråd.
    HAHAHAHAHA ... ser fram emot fortsättningskursen, undrar om den behandlar nästan korrekta öst-albanska glosor HAHAHAHAHA
Svar på tråden Vågar ni vaccinera er mot covid?