• Anonym (11 centimeter)

    Tycker ni att 11 centimeter är för litet?

    Jag undrar om ni tycker att 11 centimeter på en kuk är för litet eller inte?

    Jag har väldiga komplex för min. :s.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker ni att 11 centimeter är för litet?
  • Anonym (Swing for fun)
    theotherone skrev 2021-07-02 19:21:01 följande:

    Och FYI, genomsnittet är fortfarande 13.12 cm. Oavsett vad ditt ögonmått anser. Man kan argumentera mot fakta hur mycket man vill, faktan blir inte mindre sann för det?

    bjui-journals.onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1111/bju.13010


    Bara ett lite bekymmer med denna undersökning. Jag bor i Sverige och träffar bara svenska män så jag sätter betydligt större värde på undersökningar som den RFSU hänvisar till då den känns betydligt mer relevant sedan kan du och den så kallade statistiker skrika er hesa.
  • theotherone

    Det finns ingen bevisad korrelation mellan nationalitet och storlek på penis.

  • Anonym (Swing for fun)
    theotherone skrev 2021-07-02 20:17:15 följande:

    Det finns ingen bevisad korrelation mellan nationalitet och storlek på penis.


    Men ni är väl bara för roliga du och den så kallade statistiker.
  • Anonym (Statistiker)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2021-07-02 20:06:27 följande:
    Bara ett lite bekymmer med denna undersökning. Jag bor i Sverige och träffar bara svenska män så jag sätter betydligt större värde på undersökningar som den RFSU hänvisar till då den känns betydligt mer relevant sedan kan du och den så kallade statistiker skrika er hesa.

    Det RFSU förmedlade tidigare baserades på en amerikansk undersökning med självrapportering. De anger ingen källa nu. Det har mig veterligen aldrig gjorts någon studie på svenska kukar. Förutom din då. 

  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (Statistiker) skrev 2021-07-02 20:21:06 följande:

    Det RFSU förmedlade tidigare baserades på en amerikansk undersökning med självrapportering. De anger ingen källa nu. Det har mig veterligen aldrig gjorts någon studie på svenska kukar. Förutom din då. 


    De siffrorna är en klinisk studie på västerländsk män.

    Är du så jävla blåst att du på fullt alvar tror att en organisation som RFSU inte har koll på det som dom precenterar. I övrigt så väntar jag och några till vad du använde för standardavikelsen när du presenterade ditt helt korkade antagande om att det behövs 800 till 900 hundra män innan man hittar en med 18 cm eller mer. Som andra tidigare nämnt så ger jag inte mycket din kunskap i statistik.
  • Anonym (JA!!)
    theotherone skrev 2021-07-02 19:14:48 följande:
    Haha, det här börjar bli så bisarrt, så jag kan inte hindra mig.

    Har du med dig en tom ölburk i handväskan på varje dejt? För säkerhets skull, menar jag.
    Haha..jag kan inte hindra mig. men du låter ju som en incel...vad är problemet får du aldrig ligga eller??

    Nej jag träffar inte killar på någon jävla dejt!!
    Dom har kommit hem till mig efter godkännande och då har jag mätt deras kukar speciellt om dom vill mer än att bara vara ett  ONS ...

    Och av alla jag träffat så vill ca 90 % fortsätta träffas...jag vet inte varför, men kanske det beror på att jag är ÄRLIG och vet hur man tillfredsställer en man och ser bra ut !!
  • Anonym (Liten kuk)
    Anonym (JA!!) skrev 2021-07-02 16:54:24 följande:

    Ursäkta men jag försökte inte byta ämne - bara på peka att det inte bara är killar som kan ha komplex för en mindre kuk- men varför skulle dom ha det när så många här gillar små kukar så varför har dom svårare att få en tjej - det undrar jag - eller har dom flesta här röstat ja det går bra - bara för att vara snälla istället för att vara ärliga??

    Ja jag har väl haft "tur" i att hitta dom med större kuk än ett treo rör tex som är ca 13cm typ - jag har ögon mått och ser väl skillnad på en med 11 cm eller ca 17 cm och jag jämför med en ölburk-varje gång - på längden såklart!

    Inte bredden på en ölburk - oj det har inte ens funkat om den varit FÖR bred...

    Vad är det som är så konstigt med att jag lätt hittar killar så det är så osannolikt att dom skulle ha lika långa kukar som en ölburk - när jag t.o.m mäter själv---nej alla är inte blyga violer som inte vågar göra sånt..Det är ett krav från min sida!


    Ett krav att mäta kuken med en ölburk??

    Jag hade dragit därifrån direkt , bättre att runka än att ha sex med dig!
  • Anonym (JA!!)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2021-07-02 20:32:09 följande:
    De siffrorna är en klinisk studie på västerländsk män.

    Är du så jävla blåst att du på fullt alvar tror att en organisation som RFSU inte har koll på det som dom precenterar. I övrigt så väntar jag och några till vad du använde för standardavikelsen när du presenterade ditt helt korkade antagande om att det behövs 800 till 900 hundra män innan man hittar en med 18 cm eller mer. Som andra tidigare nämnt så ger jag inte mycket din kunskap i statistik.
    Jag håller med dig!!

    Det var till mig som (statistiker) skrev till - att om du har sådana preferenser så får du nog leta länge, men lycka till typ
    Jag har inga stora preferenser mer än att kuken ska vara typ 16+ eller som en ölburk typ

    Och konstigt nog har dom flesta haft den storleken - jag har bara träffat ngr som haft för liten och även om jag gillat dom så är sex viktigt för mig..
    Det räcker inte att kompensera med "annat" för min del..

    Jag gillar smärta samtidigt -ja det kan låta konstigt - jag vet det !!  och Swinger klubbar lockar mig.efter denna tråd!!..men det är OT så jag får väl hitta det själv-genom google - det borde ju inte vara så svårt om man bor i Stockholm kanske!?
  • Anonym (Nope)
    Anonym (JA!!) skrev 2021-07-02 17:20:06 följande:

    Den är inte för liten-garanterat!!

    Om det känts så..så kanske tjejen varit för slapp helt enkelt, men det kan man träna upp som kvinna genom knipövningar -- bara ett ot tips!!


    Längden har ju dock inte ett skit med slapphet att göra
Svar på tråden Tycker ni att 11 centimeter är för litet?