• Mamma91a

    BF maj 2022

    Jag hittade ingen grupp för oss som nyligen plussat och har bf i maj. Om någon vill starta en Facebookgrupp skulle det vara kul.

    Är 5 graviditeten på 1,5 år. 4 mf innan och därför vill inte jag skapa en grupp ifall jag får ett mf igen.

  • Svar på tråden BF maj 2022
  • Anonym (Äntligen)
    Juli1990 skrev 2021-09-17 21:46:01 följande:

    Ändrade min ålder.. jag är ju inte 30 längre haha


    Det är bäst att kopiera listan och klistra in den i ett nytt inlägg. Om nästa försöker citera igen är inlägget tomt plus att jag själv och många andra tar inte hänsyn till gråmarkerade listor eftersom det betyder att någon bara svarar på det inlägget :)
  • Anonym (Äntligen)
    QueenS skrev 2021-09-18 13:34:07 följande:

    Vad heter gruppen? Jag är mer i en FB Maj 2022, om det inte är samma är jag gärna med I er också :)


    Det är inte samma. Denna gruppen kan man inte söka upp själv utan måste bli inbjuden till. Så hemlig är den :)
  • QueenS
    Anonym (Äntligen) skrev 2021-09-18 14:28:14 följande:

    Det är inte samma. Denna gruppen kan man inte söka upp själv utan måste bli inbjuden till. Så hemlig är den :)


    Tar gärna en inbjudan :)
  • Anonym (Äntligen)
    QueenS skrev 2021-09-18 15:23:32 följande:

    Tar gärna en inbjudan :)


    Skicka pm till Crazzy så fixar hon det :)
  • QueenS
    Anonym (Äntligen) skrev 2021-09-18 15:36:18 följande:

    Skicka pm till Crazzy så fixar hon det :)


    Toppen, tack :)
  • Anonym (Äntligen)
    Juli1990 skrev 2021-09-17 21:46:01 följande:

    Ändrade min ålder.. jag är ju inte 30 längre haha


    Och Grattis såklart till att du fyllt år! :)
  • Almander
    Crazzy skrev 2021-09-18 11:00:49 följande:

    Skicka PM till mig om du vill vara med i fb-gruppen


    Är gärna med på fb-gruppen! Pmar dig! :)
  • Hejsan91hejsan

    Går gärna med i fb gruppen senare om denna graviditet får stanna. Efter ma i v.12 i vintras så insåg att fb grupper och allt bara gjorde de ännu värre och jobbbigare. Men hoppas hoppas denna gång.

    Är lite orolig för hade ont i brösten på en gång när jag plussade i den graviditeten men mina bröst känns nu fortfarande som vanligt (4+5). Någon annan?

  • Almander
    Hejsan91hejsan skrev 2021-09-19 06:42:44 följande:

    Går gärna med i fb gruppen senare om denna graviditet får stanna. Efter ma i v.12 i vintras så insåg att fb grupper och allt bara gjorde de ännu värre och jobbbigare. Men hoppas hoppas denna gång.

    Är lite orolig för hade ont i brösten på en gång när jag plussade i den graviditeten men mina bröst känns nu fortfarande som vanligt (4+5). Någon annan?


    Godmorgon,

    Har inte heller känt jättemycket symptom. Det enda är att jag är ganska trött och ibland lite molande i nedre delen av magen. Annars inte så mycket mer än så.. är någonstans runt 4+3-4.

    Är det någon som har mycket symtom såpass tidigt som oss? Självklart kan det vara olika för alla :)
  • Juli1990
    Almander skrev 2021-09-19 07:30:14 följande:

    Godmorgon,

    Har inte heller känt jättemycket symptom. Det enda är att jag är ganska trött och ibland lite molande i nedre delen av magen. Annars inte så mycket mer än så.. är någonstans runt 4+3-4.

    Är det någon som har mycket symtom såpass tidigt som oss? Självklart kan det vara olika för alla :)


    Godmorgon!

    Inte heller känt speciellt mycket symtom, somnar lättare/vaknar tidigare och är överlag mer trött samt mensvärk-liknande känsla i nedre delen av magen, kanske lite spänningar i brösten men annars inga mer symtom. Känner mig lite orolig då det är första barnet och jag vill verkligen att det ska stanna! Är också runt 4+3 tror jag.

    Undrar också hur det ser ut för er andra!
Svar på tråden BF maj 2022