• Svar på tråden BF JANUARI 2023
  • Lilablommande
    Lilablommande skrev 2022-06-08 12:42:24 följande:

    Hoppas verkligen allt går bra för er! En fråga, du funderar inte på att åka in akut till typ en gynakut och be dem kolla så du slipper gå en hel vecka i ovisshet? Personligen hade jag blivit smått tokig av att leva i sådan ovisshet. Bara nyfiken på hur du tänker och jag hoppas som sagt verkligen att allt är som det ska{#emotions_dlg.flower}


    Skulle citerats till Fyrklöverns 
  • Fyrklöverns
    Lilablommande skrev 2022-06-08 12:42:24 följande:

    Hoppas verkligen allt går bra för er! En fråga, du funderar inte på att åka in akut till typ en gynakut och be dem kolla så du slipper gå en hel vecka i ovisshet? Personligen hade jag blivit smått tokig av att leva i sådan ovisshet. Bara nyfiken på hur du tänker och jag hoppas som sagt verkligen att allt är som det ska{#emotions_dlg.flower}


    Jag har pratat med barnmorskan som bad mig avvakta till nästa vecka då jag har UL. Skulle bara söka akut om jag hade svåra smärtor. Ovissheten är jobbig men det kommer bli ännu jobbigare att vänta på akuten för att bli hemskickad eller utskälld. De kan vara så himla okänsliga på KK. 


    Tack för stödet <3 

  • Lilablommande
    Fyrklöverns skrev 2022-06-08 14:45:19 följande:

    Jag har pratat med barnmorskan som bad mig avvakta till nästa vecka då jag har UL. Skulle bara söka akut om jag hade svåra smärtor. Ovissheten är jobbig men det kommer bli ännu jobbigare att vänta på akuten för att bli hemskickad eller utskälld. De kan vara så himla okänsliga på KK. 


    Tack för stödet <3 


    Ok jag hajar. Usch så jobbigt för dig, jag håller alla tummar och tår för glada besked nästa veckaHjärta
  • MagganTop

    V 11 imorgon. Tiden susar verkligen förbi! Säkert för jag försökt förtränga graviditeten för blir bara deprimerad över att inte veta ännu. en vecka kvar till ul Hjärta och det är definitivt min livmoder jag känner på mornarna nu när jag ligger på rygg Gravid

  • Maymom
    MagganTop skrev 2022-06-11 20:44:39 följande:

    Och idag small foglossningen till, sist kom den inte förrän i v 30 Tyst


    Åh nej. Hoppas det inte håller i sig från och med nu utan bara var en liten känning.
    jag har fått lite ont i ländryggen så jag knappt kan gå rakt nån dag hittills. Gick på akupunktur förra graviditeten och började med det tidigt, så vet inte riktigt hur mycket foglossningen hade känts om jag inte gjort det.
  • Fyrklöverns

    Hoppet lever än här! :) testerna och symtomen blir bara starkare efter blödningen, så kanske kanske kanske finns det trots allt ett litet frö i mig fortfarande. Samtidigt som jag vet att allt det kan hålla i sig länge efter missfall. Fyra dagar kvar till ultraljudet nu.

  • MagganTop
    Fyrklöverns skrev 2022-06-12 12:13:34 följande:

    Hoppet lever än här! :) testerna och symtomen blir bara starkare efter blödningen, så kanske kanske kanske finns det trots allt ett litet frö i mig fortfarande. Samtidigt som jag vet att allt det kan hålla i sig länge efter missfall. Fyra dagar kvar till ultraljudet nu.


    Åå håller verkligen tummarna för dig Hjärta Har oxå ul den 16e 
  • Fyrklöverns
    MagganTop skrev 2022-06-12 12:30:24 följande:
    Åå håller verkligen tummarna för dig Hjärta Har oxå ul den 16e 
    Tack <3 
    Vad roligt att det är samma dag :) Såg att du fick foglossning i v 11, herregud!
  • MagganTop
    Fyrklöverns skrev 2022-06-12 17:55:43 följande:
    Tack <3 
    Vad roligt att det är samma dag :) Såg att du fick foglossning i v 11, herregud!
    Ja känns som mina symtom kommer mer o mer nu när jag gått in i v 11Oskyldig från att varit symtomfri hittills så är jag konstant hungrig, luktkänslig, yrsel, trött, ömma bröst, dålig hy, ja listan kan göras lång Skrattande så ska verkligen bli spännande med ultraljud! Skräckblandad förtjusning med ett missed abortion i bagaget.
Svar på tråden BF JANUARI 2023