Klicka här för att läsa mer om push-notifikationer på Familjeliv.se
Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
vårdnad euro/asia av Thoma­s­0023 Inaktiva­: Gästexpe­rter Thomas0023
Äldre 13 apr 06:55
4,0k 1 Hej,Jag hämntade en vietnamese kvinna för 3 år till sverige, jag är inte svensk heller men... Inaktiva­: Gästexpe­rter Thoma­s­0023 Äldre 13 apr 06:55
1
4,0k
Hjälp! Har jag cancer? av Anony­m (Rädd­) Öron-näs­a-hals- läkaren 2,4k 0 Hej, jag har läst på nätet en del om canserdiagnos i livmodern och blir så rädd att det ka... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
2,4k
En fråga? av hejsa­n­133 Inaktiva­: Gästexpe­rter 3,2k 0 Hejsan. De är så här jag har en fråga och ja vet inte vart ja ska vända mig någonstans. De... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
3,2k
MATTE av emmaj­o­nson Inaktiva­: Gästexpe­rter 2,4k 0 rektangeln,kvadraten och triangeln har alla lika lång omkrets. Hur lång omkrets har hela d... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
2,4k
KÖRKORT av Anony­m (Tjej­e­n1990­) Inaktiva­: Gästexpe­rter 2,4k 0 HEJ TILL ER DÄR BORTA. TÄNKTE BARA ATT FRÅGA KAN JAG FÅ BÖTE ELLER FÖRLORA KÖRKORTET PÅ GR... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
2,4k
Kan jag tvätta öppet sår med klorhexidin av DS001 Öron-näs­a-hals- läkaren 2,2k 0 Jag har opererat mig på hakan på grund av en cysta och läkare lämna ett öppet sår. Nu har... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
2,2k
Matte 3C hjälp! av celes­t­eswed­e­nbest Inaktiva­: Gästexpe­rter 2,4k 0 Hej,Jag håller på och läser upp en mattekurs som jag inte klarade undra gymnasietiderna.Le... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
2,4k
Essentiell Trombocytos av Irre7­8 Inaktiva­: Gästexpe­rter 4,1k 0 Hej. Jag har just fått beskedet att jag har en blodcancer sjukdom som heter Essentiell Tro... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
4,1k