Klicka här för att läsa mer om push-notifikationer på Familjeliv.se
Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Falskt fb-konto, ta reda på vem? av Anony­m (Frus­t­rerad­) Inaktiva­: Gästexpe­rter Anonym (Frustrerad)
Äldre 1 feb 09:30
2,9k 1 En person som skapat "falskt" facebook konto har skrivit massa olämpliga saker. Bland anna... Inaktiva­: Gästexpe­rter Anonym (Frustrerad) Äldre 1 feb 09:30
1
2,9k
Alltid frusen av mig. av Anony­m (Frus­e­n) Öron-näs­a-hals- läkaren 1,8k 0 Jag är en man på 50+ som alltid är så frusen avmig. Jag är så frusen såjag blir galen. Jag... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
1,8k
Så män kan inte bli sexutnyttjade .... av bengt ander­s lindb­e­rg Öron-näs­a-hals- läkaren 2,0k 0 Så när en man blir sexutnyttjad av en kvinna, och får barn mot sin vilja, så då räknas det... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
2,0k
Aveoler/lungblåsor! Gasutbyte av Anony­m (Jsjs­j­) Öron-näs­a-hals- läkaren Anonym (Jsjsj)
Äldre 19 jan 23:00
1,6k 1 Vad sker i gasutbytet när vi andas snabbt och ytligt? Vet att vi får för hög syrehalt och... Öron-näs­a-hals- läkaren Anonym (Jsjsj) Äldre 19 jan 23:00
1
1,6k
Diabetes ostyrlig av Summe­r­child Öron-näs­a-hals- läkaren Summerchild
Äldre 8 jan 19:27
1,5k 1 jag kämpar med svajigt blodsocker och så har jag gått igenom riskveckorna 4-12 där barnet... Öron-näs­a-hals- läkaren Summe­r­child Äldre 8 jan 19:27
1
1,5k
Hoppa av gymnasiet och jobba av Anony­m­Klara­r­InteP­r­essen Inaktiva­: Gästexpe­rter 3,0k 0 Hej jag är en 16 årig tjej som går på gymnasiet (samhäll beteendevetenskap), jag är extrem... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
3,0k
min son röker "marrajonana" av oroli­g­mamma­2­1 Inaktiva­: Gästexpe­rter 3,4k 0 har kommit på min son som tydligen rökt "marrajonana", och har sagt till honom att sluta m... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
3,4k