Fråga experten forum

Familjelivs expertforum. Här kan du ställa frågor och få svar av våra experter. Du kan välja att vara anonym.
Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Essentiell Trombocytos av Irre7­8 Inaktiva­: Gästexpe­rter 5,2k 0 Hej. Jag har just fått beskedet att jag har en blodcancer sjukdom som heter Essentiell Tro... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
5,2k
Falskt fb-konto, ta reda på vem? av Anony­m (Frus­t­rerad­) Inaktiva­: Gästexpe­rter Anonym (Frustrerad)
Äldre 1 Feb 09:30
3,4k 1 En person som skapat "falskt" facebook konto har skrivit massa olämpliga saker. Bland anna... Inaktiva­: Gästexpe­rter Anonym (Frustrerad) Äldre 1 Feb 09:30
1
3,4k
Alltid frusen av mig. av Anony­m (Frus­e­n) Öron-näs­a-hals- läkaren 2,1k 0 Jag är en man på 50+ som alltid är så frusen avmig. Jag är så frusen såjag blir galen. Jag... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
2,1k
Så män kan inte bli sexutnyttjade .... av bengt ander­s lindb­e­rg Öron-näs­a-hals- läkaren 2,2k 0 Så när en man blir sexutnyttjad av en kvinna, och får barn mot sin vilja, så då räknas det... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
2,2k
Aveoler/lungblåsor! Gasutbyte av Anony­m (Jsjs­j­) Öron-näs­a-hals- läkaren Anonym (Jsjsj)
Äldre 19 Jan 23:00
2,0k 1 Vad sker i gasutbytet när vi andas snabbt och ytligt? Vet att vi får för hög syrehalt och... Öron-näs­a-hals- läkaren Anonym (Jsjsj) Äldre 19 Jan 23:00
1
2,0k
Diabetes ostyrlig av Summe­r­child Öron-näs­a-hals- läkaren Summerchild
Äldre 8 Jan 19:27
1,9k 1 jag kämpar med svajigt blodsocker och så har jag gått igenom riskveckorna 4-12 där barnet... Öron-näs­a-hals- läkaren Summe­r­child Äldre 8 Jan 19:27
1
1,9k