Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Frågeenkät för kvinnor av MissA­n­alys Efterlys­ning - media MissAnalys
Äldre 1 Nov 13:37
1,3k 6 Försöker undersöka procentfördelningen mellan rakade/orakade kvinnor i Sverige. Vore trevl... Efterlys­ning - media MissA­n­alys Äldre 1 Nov 13:37
6
1,3k
SINGELMAMMA SÖKES TILL INTERVJU. av Uppsa­l­a c uppsa­t­s Efterlys­ning - media 657 0 Hej! Är det någon singelmamma som vill ställa upp på en kort intervju? Det är i akademi... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
657
Artikel i Metro om hur livet förändras när man skaffar barn av Majan­n­alinn­e­a Efterlys­ning - media 765 0 Hej!  Jag är reporter på tidningen Metro och letar efter en person som vill vara med i en... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
765
Ehhh måste undra lite,... metoo, är det nåt för tjejer som ångrar ett ligg? av Takat­u Efterlys­ning - media Lena
Äldre 25 Oct 02:09
1,3k 2 Ehhh måste undra lite,... metoo, är det nåt för tjejer som ångrar ett ligg? Detta läste j... Efterlys­ning - media Lena Äldre 25 Oct 02:09
2
1,3k
Söker en ofrivillig barnlös för en intervju av somma­r­flick­a Efterlys­ning - media Anonym (Qwerty)
Äldre 24 Oct 10:49
1,7k 9 Hej! Detta kan nog vara lite känsligt för många men det är så att jag studerar till sjuksk... Efterlys­ning - media Anonym (Qwerty) Äldre 24 Oct 10:49
9
1,7k
Snälla hjälp mig med skolarbetet! av Xeon Efterlys­ning - media Themis
Äldre 23 Oct 18:53
1,1k 4 Hej!Jag håller på med ett skolarbete inom samhällskunskap. Jag ska skriva om konsekvenser... Efterlys­ning - media Themi­s Äldre 23 Oct 18:53
4
1,1k
Plastkonsumtion Enkät av Rebec­k­usss9­9 Efterlys­ning - media HelaGotland
Äldre 23 Oct 14:08
1,2k 4 Hej! Håller just nu på med ett gymnasiearbete om Plastkonsumtion. Har gjort en enkät och s... Efterlys­ning - media HelaG­o­tland Äldre 23 Oct 14:08
4
1,2k
Enkät - Examensarbete om bilar av Capta­i­npaia Efterlys­ning - media 1,0k 0 Hej! Jag håller på med ett examensarbete med temat "personalisering av bil". En enkät har... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Research till film om prostitution av LadyM­P­roduk­t­ion Efterlys­ning - media 690 0 Hej!Jag heter Malin och är manusförfattare. Jag går just nu ett projektår på Biskops Arnö... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
690
Intervju angående barnkalas av Lunda­f­anny Efterlys­ning - media 818 0 Hej, jag är student vid Lunds universitet och håller på att skapa en affärsidé för att... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
818
Gymnasiearbete om depression av Dgtad Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hej! Jag är en tjej som går åk 3 just nu och håller på med ett gymnasiearbete om depressio... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Marknadsundersökning UF-företag av hangi­t­simpl­e­uf Efterlys­ning - media 935 0 Hej! Vi är fem vi är 5 goa gubbar från Nösnäsgymnasiet som ska driva ett UF-företag det ko... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
935
Undersökning försäkring och olycksfall barn av MatId­a Efterlys­ning - media Carambolan
Äldre 9 Oct 12:50
778 2 Hejsan bästa forumet! Är lite intresserad av hur många som har bra koll på sina försäkring... Efterlys­ning - media Caram­b­olan Äldre 9 Oct 12:50
2
778
Gymnasiearbete IVF av Linn och Catal­i­na Tings­h­olm Efterlys­ning - media Anonym (H)
Äldre 9 Oct 11:07
779 1 Hej! Vi är två tjejer som går sista året på samhällsvetenskapliga programmet på gymnasiet.... Efterlys­ning - media Anonym (H) Äldre 9 Oct 11:07
1
779
Marknadsundersökning om Resebranschens nya trender! av Monka­n­88 Efterlys­ning - media 548 0 Hej allihopa!Jag studerar just nu på Ihm Business school där jag läser till  tourism manag... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
548
Blivande brudar - SE HIT! av Trall­e­n Efterlys­ning - media 657 0 Hej på er blivande brudar! Jag behöver er hjälp! Det är så att jag är på G att starta en v... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
657
Erfarenheter av slidkramp/vaginism - söker intervjuperson av agnoz­o Efterlys­ning - media 617 0 Hej!Jag jobbar som frilandsskribent och håller just nu på att skriva ett reportage för RFS... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
617
Hur är du ställd gentemot en manuellt sammanpressande papperskorg? av joel3­1­2 Efterlys­ning - media 644 0 Hej alla, Jag är en student som skriver mitt examens arbete uppe i Luleå. Jag skulle verkl... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
644
Behöver svar på Enkät av sauce­d­awg Efterlys­ning - media Aniiee
Äldre 2 Oct 18:03
1,0k 3 Nu är det så att jag och en klass kamrat behöver hjälp med att svara på en enkät som vi ha... Efterlys­ning - media Aniie­e Äldre 2 Oct 18:03
3
1,0k
Jag vill få barn att rita mer! av Pontu­s­Bjork­b­erg Efterlys­ning - media 747 0 Hej! Jag håller på att utveckla ett spel där barn kan rita sina egna banor på ett paper oc... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
747