Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Filinta service AB av JJD Efterlys­ning - media 809 0 Hej,Filinta Service AB är en föredag som jag har tyvärr anlitat och blev lurad!!!Man lovar... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
809
Enkät sexuell hälsa av Barnm­o­rskes­t­udent Julia Efterlys­ning - media 794 0 Hej! Jag och Karolina går vår sista termin på barnmorskeprogrammet och ska nu skriva vår m... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
794
Jag slog min partner - Medverka i SR P3s program "Pira & Bråding i P3" av herrh­u­lot Efterlys­ning - media 704 0 Hej! Jag heter Petter och arbetar som researcher för ett program i SR P3 som heter "Pira o... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
704
Medverka i SR P3s program "Pira & Bråding i P3" av herrh­u­lot Efterlys­ning - media 572 0 Hej! Jag heter Petter och arbetar som researcher för ett program i SR P3 som heter "Pira o... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
572
Jag är inte far till mitt barn - deltagare i P3-program sökes av herrh­u­lot Efterlys­ning - media 619 0 Hej!Jag heter Petter och arbetar som researcher för ett program i SR P3 som heter "Pira oc... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
619
Trubbnosar av solst­r­åleha­t­t Efterlys­ning - media SilverEmma
Äldre 20 Sep 19:22
1,9k 4 Hej alla hundälskare! =) Jag och min kompis gör en undersökning om trubbnosiga hundar (bra... Efterlys­ning - media Silve­r­Emma Äldre 20 Sep 19:22
4
1,9k
Deltagande till "Förlåt mig" sökes av chris­m­ukka2­8 Efterlys­ning - media 741 0 Nya "Förlåt mig" söker medverkande som vill få hjälp av Linda Lindorff att säga förlåt til... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
741
Var det fullt på förlossningen? av Johan­n­a repor­t­er SR Efterlys­ning - media 823 0 Hej! Jag jobbar som reporter på P4 Stockholm. Vi gör reportage om kvinnor som fått föda på... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
823
Hjälp med input till studentprojekt! av Vicki­s­en Efterlys­ning - media Vickisen
Äldre 15 Sep 07:26
927 1 Hej! Vi är en grupp studenter från Malmö högskola som läser kursen Produktionsanpassat utv... Efterlys­ning - media Vicki­s­en Äldre 15 Sep 07:26
1
927
Skolprojekt: tillverka balkongbord (lite frågor) av penta­k­usu Efterlys­ning - media 757 0 Hejsan.Jag läser en kurs på högskolan där vi ska tillverka ett balkongbord av metall och u... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
757
Barnfamiljer sökes till nytt TV-program av Victo­r­Lan Efterlys­ning - media 888 0 Barnfamiljer sökes till nytt TV-program! Två familjer med helt olika ekonomiska förutsättn... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
888
Trappklättrande dammsugare av KTHst­u­dente­r Efterlys­ning - media Ogden
Äldre 8 Sep 19:55
1,1k 2 Hej!Vi är ett gäng studenter på KTH som håller på med ett projektarbete inom Design och pr... Efterlys­ning - media Ogden Äldre 8 Sep 19:55
2
1,1k
FÖRÄLDRAR SOM TACKAT NEJ TILL BARNHÄLSOVÅRDENS OCH/ELLER SKOLHÄLSOVÅRDENS VACCINATIONSPROGRAM av gardk­l­a1 Efterlys­ning - media Nandez
Äldre 8 Sep 15:32
1,1k 2 SÖKES TILL WEB-BASERAD STUDIE: Föräldrar som tackat nej till vaccination för sitt barn ino... Efterlys­ning - media Nande­z Äldre 8 Sep 15:32
2
1,1k
Söker personer som bor ofrivilligt trångt till kommande TV-produktion av istan­4 Efterlys­ning - media 601 0 Söker personer som bor ofrivilligt trångt till kommande TV-produktion. Vi letar efter unga... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
601
Chansen att få kontakt med de döda i Nytt TV-program av TV-pr­o­dukti­o­n Efterlys­ning - media Vargaflickan
Äldre 6 Sep 18:53
1,1k 3 Har du frågor som aldrig blev besvarade, söker du vägledning, eller vill du helt enkelt ba... Efterlys­ning - media Varga­f­licka­n Äldre 6 Sep 18:53
3
1,1k
Bostadsbrist av istan­4 Efterlys­ning - media creeapy
Äldre 6 Sep 18:23
726 1 Hej!Jag skulle vilja komma i kontakt med familjer som på ett lite annorlunda sätt har drab... Efterlys­ning - media creea­p­y Äldre 6 Sep 18:23
1
726
Söker barnfamiljer till nytt TV-program! av Victo­r­L Efterlys­ning - media 624 0 Söker barnfamiljer med olika ekonomiska förutsättningar! Kan ni köpa alla de prylar och kl... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
624
Trappdammsugning av Alfre­d­so Efterlys­ning - media 920 0 Hej!Vi är en grupp studenter från KTH som, i samband med kursen Design och Produktframtagn... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
920
Tror du på liv efter döden? av TV-pr­o­dukti­o­n Efterlys­ning - media 686 0 Har du frågor som aldrig blev besvarade, söker du vägledning, eller vill du helt enkelt ba... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
686
BEBIS TILL LÅNGFILM av MetaS­p­ark Efterlys­ning - media 778 0 Hej alla föräldrar!Jag söker en blivande filmstjärna eller tvilling-stjärnor mellan 0 och... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
778