Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Mamma och dotter sökes till tv-program! av Athen­a 426 Efterlys­ning - media 1,3k 0 Är du och din mamma/dotter bästa vänner och vet allt om varandra? Hittar ni ofta på rolig... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Blev du gravid innan 19 års ålder? Vill du hjälpa oss med vår uppsats? av Annzi­8­3 Efterlys­ning - media Mummyfied
Äldre 14 Nov 22:06
1,8k 14 Hej! Vi är två skolsjuksköterskestudenter födda -83 och -88 som undersöker om det finns... Efterlys­ning - media Mummy­f­ied Äldre 14 Nov 22:06
14
1,8k
Film barnlåtar med teckenstöd av Palle­7­6 Efterlys­ning - media Palle76
Äldre 13 Nov 19:35
909 4 Hej alla, hoppas ni kan hjälpa mig lite här För några år sen jobbade jag på ett korttidsb... Efterlys­ning - media Palle­7­6 Äldre 13 Nov 19:35
4
909
Anonym enkät om sexpaus av anjoh­a Efterlys­ning - media 1,4k 0 Hej, jag heter Anne Haavisto och är journalist. Till ett reportage söker jag helt anonyma... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,4k
Bebis på jobbet? av Helli­n Efterlys­ning - media JB1976
Äldre 9 Nov 10:55
1,2k 1 Hej! Jag är frilansjournalist och skulle vilja få kontakt med  akademiker (ekonom, samhäl... Efterlys­ning - media JB197­6 Äldre 9 Nov 10:55
1
1,2k
Söker funktionshindrade barn 9-15 år för undersökning av Augur­H­andis­a­m Efterlys­ning - media AugurHandisam
Äldre 5 Nov 12:12
943 3 Hej! Mitt namn är Manna och jag arbetar på ett företag som heter Augur som är ett obe... Efterlys­ning - media Augur­H­andis­a­m Äldre 5 Nov 12:12
3
943
när är "bus eller godis"? av emewi­n Efterlys­ning - media Betty Boop
Äldre 3 Nov 14:36
811 10 När är bus eller godis? Har den redan varit den 31okt eller är den på Alla Hegons dag? Ta... Efterlys­ning - media Betty Boop Äldre 3 Nov 14:36
10
811
SVT? Underhållande eller tråkigt? av LUStu­d­ent Efterlys­ning - media 1,4k 0 Hejsan, Vi är fyra masterstudenter från Lunds Universitet som just nu genomför en studi... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,4k
Söker funktionshindrade barn 9-15 år i Stockholm/Örebro av Augur­H­andis­a­m Efterlys­ning - media 1,0k 0 Hej! Mitt namn är Manna och jag arbetar på ett företag som heter Augur som är ett ober... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Dedikerade föräldrar sökes till nytt roligt tv-program! av otwte­l­evisi­o­n Efterlys­ning - media 1,2k 0 OTW Television söker dedikerade föräldrar till nytt tv-program! OTW Television är ett... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Par sökes av Journ­a­listS­ö­ker01 Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hejsan! På uppdrag av ett kvinnomagasin söker jag kärlekspar i åldern 20-35 som vill be... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Tyck till om SVT! av LUStu­d­ent Efterlys­ning - media mrsStatham
Äldre 27 Oct 12:32
1,0k 1 Hejsan, Vi är fyra masterstudenter från Lunds Universitet som just nu genomför en studi... Efterlys­ning - media mrsSt­a­tham Äldre 27 Oct 12:32
1
1,0k
Letar efter kvinna som oftast låter mannen köra bilen av Tuva5 Efterlys­ning - media 1,2k 0 Hej! Jag är frilansjournalist och håller på med ett reportage till GP/Leva på temat kvi... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Bannat inlägg? av Inkon­t­inent­a­l Efterlys­ning - media lövet2
Äldre 21 Oct 23:22
755 1 Ska inlägget: "Utan tvekan är spetskompetens inom getskötsel underutnyttjat i dagens Sveri... Efterlys­ning - media lövet­2 Äldre 21 Oct 23:22
1
755
Har matlagningen i er familj blivit ett tråkigt måste? av Athen­a 426 Efterlys­ning - media 1,2k 0 Finns det någon här som känner en familj eller ensamstående med helst två barn eller fler... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Marknadsundersökning av Adam 743 Efterlys­ning - media 1,2k 0 Hej! Vi är en grupp som startat företaget Kylmattan UF. Vi säljer en produkt till såväl... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Marknadsundersökning av Adam 743 Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hej! Vi är en grupp som startat företaget Kylmattan UF. Vi säljer en produkt till såväl... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Familjer sökes till nytt tv-program av otwte­l­evisi­o­n Efterlys­ning - media Together90
Äldre 14 Oct 14:36
1,2k 1 OTW Television söker engagerade familjer! OTW Television är ett av Sveriges största tv-... Efterlys­ning - media Toget­h­er90 Äldre 14 Oct 14:36
1
1,2k
Söker föräldrar i Uppsala av Maja-­S­tina Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej! Jag är frilansjournalist och söker föräldrar i Uppsala som har, efter två barn, sk... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Hjälp SVT att granska förskolan av SVTMA­L­IN Efterlys­ning - media strojes
Äldre 12 Oct 14:41
1,0k 3 SVT startar nu en stor förskolegranskning: Hur ser det ut på din förskola? Får du hämta oc... Efterlys­ning - media stroj­e­s Äldre 12 Oct 14:41
3
1,0k