Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
För dig som röker/har rökt av studi­e­53470­2­9 Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hej Familjeliv! Vi gör en universitetsstudie om rökavvänjningsmetoden "rökfria zoner" -... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Vill du berätta om ditt öppna förhållande? av Bonan­z­a Efterlys­ning - media Kalleumea
Äldre 8 Oct 19:19
1,2k 6 Hej! Jag vill skriva en artikel om "vanliga" småbarnsföräldrar/par som har en mer tillå... Efterlys­ning - media Kalle­u­mea Äldre 8 Oct 19:19
6
1,2k
Forskning om hur forum används av LH13 Efterlys­ning - media LH13
Äldre 4 Oct 13:44
1,0k 1 Jag håller på med en doktorsavhandling om hur forum används och vilka behov de fyller. En... Efterlys­ning - media LH13 Äldre 4 Oct 13:44
1
1,0k
Fotograf sökes för resereportage till hösten! av ciasi­m Efterlys­ning - media sarakf
Äldre 4 Oct 12:14
1,4k 4 Hej!  Jag är en tjej på 31 år som är frilansjournalist Har tagit tjänstledig till hös... Efterlys­ning - media sarak­f Äldre 4 Oct 12:14
4
1,4k
Firar du jul med ditt/din partners ex? av Maja-­S­tina Efterlys­ning - media 1,2k 0 Hej! Jag är frilansjournalist och till en intervju söker jag någon som firar jul med si... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Studenter som behöver hjälp med feedback på en produkt riktad till småbarnsföräldrar vars barn använder sig av deras smartphones. av Jonna­S­tuden­t Efterlys­ning - media Meus Veritas
Äldre 1 Oct 18:55
1,1k 11 Hej alla småbarnsföräldrar! Vi är tre högskolestudenter som läser ekonomiprogrammet i... Efterlys­ning - media Meus Verit­a­s Äldre 1 Oct 18:55
11
1,1k
Syskonbråk av moaso­l Efterlys­ning - media 1,7k 0 Hej! Jag arbetar för Kropp och själ i P1, vi planerar ett program om syskonbråk.   J... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,7k
Relationer mellan "barn" och förälder av chris­j­ourna­l­ist Efterlys­ning - media 1,3k 0 Till veckotidningar och lokaltidningar söker jag er som vill prata om era om förälder-barn... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Bröllop 121212 av chris­j­ourna­l­ist Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hej! Till en veckotidning och lokaltidningar söker jag par som ska gifta sig 121212.... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Aspergers av chris­j­ourna­l­ist Efterlys­ning - media 1,2k 0   För rikstäckande tidningar samt lokaltidningar söker jag personer som har Aspergers elle... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Liv av chris­j­ourna­l­ist Efterlys­ning - media 1,2k 0 Hej! Till större rikstäckande tidningar söker jag  gripande och spännande livsöden över... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Bronies av chris­j­ourna­l­ist Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hej! Till en rikstäckande veckotidning samt eventuellt flera lokaltidningar (beroende p... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Vitt och brett om jobb av chris­j­ourna­l­ist Efterlys­ning - media 1,2k 0   Till en rikstäckande tidning söker jag vitt och brett efter personer för jobbrelaterade... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Ständigt irriterad på min sambo av Filip­p­ans Efterlys­ning - media FruOMor
Äldre 23 Sep 07:19
2,0k 4 Hej! Jag har läst och läst om det jag vill dela med mig om på nätet men bestämde mig nu f... Efterlys­ning - media FruOM­o­r Äldre 23 Sep 07:19
4
2,0k
Söker familjer med jättemånga husdjur! av Kriss­y­kickh­i­gh Efterlys­ning - media 1,0k 0 Vi på produktionsbolaget  STO-CPH söker livfulla familjer med ovanligt många husdjur till... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
"Fotomodeller" och fotografer till graviditetsbok av gamme­l­smurf Efterlys­ning - media 918 0 Hej! Jag heter Emelie Andersson och går sista året på Kungsholmens gymnasium inriktning... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
918
Ryggmärgsskadade män med familj av slemt­o­rsk i din brall­a Efterlys­ning - media 997 0 Hej! Inför min c-uppsats på socionomprogrammet söker jag familjer/par där mannen har en... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
997
Få hem en mästerkock och bryt dåliga matvanor! av Mikae­l­Walle­n­tin Efterlys­ning - media 973 0 Ett nytt spännande tv-program söker ett par eller en familj som har stora bekymmer med sin... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
973
Bekymmer med sin mathållning!? av Mikae­l­Walle­n­tin Efterlys­ning - media 1,3k 0 Ett nytt spännande tv-program söker ett par eller en familj som har stora bekymmer med sin... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Söker par eller familj med middagsbekymmer!!! Bråttom! av Lejds­t­rom Efterlys­ning - media 1,0k 0 Ett nytt spännande tv-program söker ett par eller en familj som har stora bekymmer med sin... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k