Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Journalist söker familj med särbegåvat barn av Jacob Efterlys­ning - media 865 0 Hej! Jag har i uppdrag att göra ett reportage om en familj med särbegåvat barn. Jag finns... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
865
Är du född mellan 1965-1994? av X1Y2 Efterlys­ning - media millana
Äldre 18 Sep 13:17
2,4k 28 Hej! Jag håller på med mitt projektarbete i trean på gymnasiet och jag skriver om olika... Efterlys­ning - media milla­n­a Äldre 18 Sep 13:17
28
2,4k
Har du separerat? av Maja-­S­tina Efterlys­ning - media 836 0 Hej! Jag är frilansjournalist och till en intervju söker jag en mamma eller pappa som h... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
836
Lång kö till kulturskolan? (TV4 Nyheterna) av cecil­i­aande­r­berg Efterlys­ning - media 889 0 Hej, TV4 Nyheterna Stockholm gör ett inslag om priser och köer till Stockholms läns kul... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
889
Familj sökes till tv-pilot för nytt matlagningsprogram av vic01 Efterlys­ning - media 723 0 **** Vi söker dig som älskar att laga mat och gärna har rötter i en annan spännande kultu... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
723
Dela med dig av graviditetstankar i bok av gamme­l­smurf Efterlys­ning - media gammelsmurf
Äldre 13 Sep 19:39
393 1 Jag heter Emelie Andersson och går tredje året på kungsholmens gymnasium. Jag har sen en g... Efterlys­ning - media gamme­l­smurf Äldre 13 Sep 19:39
1
393
Undersökning av Under­s­öknin­g Efterlys­ning - media 722 0 Delta i en spännande studie om dina sociala kontakter och intressen på internet! Du har... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
722
Svårsålt hus? av Red03 Efterlys­ning - media 1,4k 0 Söker efter familjer/par som vill sälja sitt boende, men inte haft någon tur i försäljning... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,4k
"Hjälp, mamma tar mina väninnor!" av Matil­d­amati­l­da Efterlys­ning - media 865 0 Till en artikel söker jag dig som varit med om att din mamma börjat umgås med dina väninno... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
865
Ung farmor eller mormor av Vikto­r­ia H Efterlys­ning - media Together90
Äldre 4 Sep 22:52
794 1 Hej, jag är frilansjournalist och söker en ung mormor eller farmor som vill vara med i... Efterlys­ning - media Toget­h­er90 Äldre 4 Sep 22:52
1
794
Ägglossningstest i TV4 Nyheterna av hauka­n Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej, Idag måndag ska jag göra ett nyhetsinslag för TV4 Nyheterna om att allt fler par anv... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Barn 4-7 år sökes till dokumentärserie! av annaa­l­mgren Efterlys­ning - media annaalmgren
Äldre 2 Sep 11:09
855 2 Barn 4-7 år sökes till dokumentärserie! Nästan en tredjedel av alla svenska barn l... Efterlys­ning - media annaa­l­mgren Äldre 2 Sep 11:09
2
855
Hjälp Rishma genom att skriva under av JohnT­o­rnerh­i­elm Efterlys­ning - media J a d e d
Äldre 31 Aug 14:07
954 13 Fick detta just länkat av en arbetskamrat ville sprida det vidare så att vi kan rädda henn... Efterlys­ning - media J a d e d Äldre 31 Aug 14:07
13
954
Söker efter familjer/par/personer till TV-pilot av Red03 Efterlys­ning - media 972 0 Jag söker efter familjer/par eller enskilda personer till en TV-pilot. D.v.s ett test-prog... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
972
Hur mycket Joakim Von Anka är du? av Red03 Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hej, jag letar efter personer till ett provprogram d.v.s det kommer iNTE sändas på TV. Per... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Har du provat hypnos? av Mammi­o Efterlys­ning - media 895 0 Jag ska göra ett fördjupningsarbete om Hypnos. I mitt arbete vill jag gärna intervjua de p... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
895
Är ditt barn struligt med maten på något sätt? av Karin­7­36 Efterlys­ning - media 882 0 Är ditt barn struligt med maten på något sätt? Jag letar efter pappor och mammor som har... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
882
Någon son känner igen sig?? av ZaHra­0­517 Efterlys­ning - media stickkontakt
Äldre 24 Aug 22:22
745 2 Hej, jag är 18 år och har en son på 4 månader , jag fick min mens en månad efter förlossni... Efterlys­ning - media stick­k­ontak­t Äldre 24 Aug 22:22
2
745
En liten fundering hur ni ser på abort av Öviks­t­jej87 Efterlys­ning - media Mamma46
Äldre 24 Aug 00:11
1,5k 14 Hej. Jag ska göra en uppsatts om abort för eller emot. Nu undrar jag om ni är emot eller... Efterlys­ning - media Mamma­4­6 Äldre 24 Aug 00:11
14
1,5k
Vill du överraska din fru/sambo av vic01 Efterlys­ning - media 1,4k 0 Pappa, som kommer att få överraska familjen med något som kommer vara till stor hjälp ekon... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,4k