• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • charmmiss

jag har köpt täcket från Ullared, så john lennon lakanen passar, har ej provat men enligt måtten på förp. Men kudden som också är köpt där är däremot för liten för örngottet.

• Viran

Tror ni att man måste va där när det öppnar om man skall åka på fredag (den första)eller går det bra lite senare???
    Finns det nått ni kan rekomendera att jag skickar i väg man och barn på, finns det nån lekplats i närheten. Vi skall nämligen ta med oss våra 2 åringa tvillingar, gelet i know, men vi är på väg ner till malmö så vi tänkte ta det på vägen:)

• BlygTjej

Är det någon som köpt något bra hundkoppel på GeKås?
    Och matstol, behöver man köpa det nu? Bebisen kommer i januari och det är ju inte direkt det första man använder

• loveliva
    Viran- Jag ska också till Gekås på fredag, imorgon!!!!!!!!! Vi ska åka vid 09-tiden och är då i Ullared ca 11.30.
  • Busshia

Blyg tjej: De brukar ha de riktiga flexi kopplen till riktigt bra pris.. Annars har de nog inga... har aldrig sett några i läder t.ex. men jag kan ha fel ju...

• BlygTjej

Busshia: Synd att vi inte använder Flexi-koppel då

• sandy85

vad säljer dom till katter? klösbrädor?

• Viran

loveliva: tror du att det är mycket folk då??
    Om du ser några relativt unga människor jaga två helt galna tvååringar så vet du vilka det är :)

• morsgrisen

Det ligger en lekplats utanför. Tror det kommer vara lagom med folk, inte supermycket.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden