• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • charmmiss

fanns en mörkblå åkpåse när jag var där för en månad sen. tror den kostade 99kr eller var det 199kr?? kommer inte riktigt ihåg priset.

• sandy85

vad kostar overallen i storlek 80? (tjej)

• LindaHelen

har dom fått in vinterkläder än?

• Mamsie

Overaller i storlek 60 - 80 kostar 139 kr.

Gonatt!

ღ Max Love ღ f 21/6 kl 19:39. 3160gr/48cm
  • cast77

såg att de har några vagnar. Vad har de för något? Vad kostar det....
    Längtar till vi skall dit. Troligen kommer vi att hyra en stuga så vi kan dela upp det på två dagar

• MissM3

Halloj..
    Precis hemkommen från Gekås.Dom hade tok mycket vinterkläder.Hur fina som helst och framförallt BILLIGA.Handlade 1 overall 259:-, 2-delat(jacka+termobyxor)179:-,Höst/vinterjacka 69.50:- och 1 regnställ 119:- till lilleman.....Och massa andra roliga saker.

Ett tips ang stuga: Vi hyrde stuga på Gekås camping.Den som heter Ullaredsstugan.Vi vart så förvånade att den var så fräsch.
    Toa dusch trinett bäddsoffa och våningssäng.En liten altan utanför med utemöbler.Grymt fin stuga för 550:- just nu.

Ska tillbaka till Gekås senare i höst igen med ett gäng tjejkompisar..Ser redan fram emot det..

Ps jag vart lite besviken denna gång för jag hittade inte så mycket till mig men glad att lilleman fick massor./kram

• Halime

Har en liten fråga. Min son är 6 månader och är 66 cm lång. Jag hade tänkt köpa vinterkläder i storlek 74 till honom, men på Gekås har de väl bara 60, 70, 80, 90, o.s.v.
    Ska jag satsa då på 80? Hur är de i storlekarna? Är de lite mindre i storlekarna så bör ju 80 passa lagom, men är de normala, så lär det ju bli för stort.

• sandy85

halime: du får kika på overallerna så får du kolla lite vad som känns bäst du vet ju på ett ungefär ..

jag sk anog köpa 1 set med jacka och termobyxor och sedan 2 overaller :) ska nog köpa regnställ oxå i storlek 86 hon har redan en i storlek 80 :) jag har en stooooooor lista :)

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden