• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • loveliva
    Viran- Vore ju jättekul om vi såg varandra på Gekås imorgon Vi har också en 2-åring så jag vet precis vad du pratar om Men imorgon är det bara lillen på 6 mån som följer med, lugnast så Något särskilt du ska handla eller bara tokshoppa som jag, slänger ner det mesta, enda gången man kan göra så
  • Nr 2

åker till ullared på lördag .. längtar så!!!!

• Viran

loveliva: Nja regnkläder och strumpor typ, fast det blir ju mer... ja just det sambon skall ha raklödder:) Jag skall ha lite underkläder...

Va bra att det finns lekplats kan man ju rasta monstren :)

• QueenLizzie79

Är det nån som vet vad vinteroveraller till barn kostar? Finns det mycket tjejkläder i storlek 62/68-74/80 nu? Ska till Ullared i oktober och vill gärna handla mycket till tösen.

• Busshia

sandy 85:
    det e så olika, några handklösbädor e vad jag sett.. sen e det ju billig kattmat o kattsand.. ibland kattgodis..

• sandy85

busshia: ok tack dfå vet jag..1 månad kvar "längtar så jag dör" :)

• Busshia

kan ju säga att jag längtar oxå.... hi hi

• Katten Ceasar

Är det nån som vet vad dem har för roliga bodysar i Ullared? Med tryck och annat kul?? Finns det mycket byxor för spädbarn? Jag vill veta ALLT vad som finns där just nu...

• Lalalong

Katten Ceasar
    Jag har köpt massor med bodysar där! De med roligt tryck på är: I love Dad, I love Mum, New In Town och Enjoy milk (som jag för övrigt sett på någon internet sajt för runt 300 kronor... betalade 59 eller något sånt på Gekås).  

// Lalalong - Lycklig mamma till Klara 06-05-04
  • Katten Ceasar

Lalalong

Oj oj oj vad jag ska köpa mycket där då ...

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden