• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • sandy85

åker om mindre än en månad :DDDD

vad är bra saker att handla hem när min tjeja sa börja på dagis nu i september?

• Växjömamma1976

hej alla!! Hittade denna tråden och undrar om nån har bilder på era fynd från Ullared?? Skulle va så skoj att se!! Ska dit till helgen nämligen o shoppa lite till vår lilla gosse! Alltså länka gärna till era fynd.... vore såå tacksam!!

Vad har dom för klädmärken till bebisar i Ullared? Är kvalitén bra?

• Tujan

Vill oxå till ullared, ska tjata på sambon att vi ska resa dit i okt/november någon gång! Är bara i v 14 nu, så än är det ingen brådska!

• Tvåbarnsmamma79

Är det nån som vet om de har fisher price garage där?Eller parkeringshus kanske det är förresten Och vad kostar det?Micki spis,finns dom o vad kostar dom?
    Tack på förhand!

• Vickyb
    sandy85 skrev 2006-09-04 09:13:24 följande:
    åker om mindre än en månad :DDDD vad är bra saker att handla hem när min tjeja sa börja på dagis nu i september?
    Regnkläder, stövlar, extra kläder till dagis.. Ja det var de jag kom på nu
    ღ Är lycklig och stolt mamma till vår dotter LINNÈA ღ
  • Vickyb
    Tvåbarnsmamma79 skrev 2006-09-06 09:07:36 följande:
    Är det nån som vet om de har fisher price garage där?Eller parkeringshus kanske det är förrestenOch vad kostar det?Micki spis,finns dom o vad kostar dom?Tack på förhand!
    En spis till min lilla tjej är jag oxå intersserad av att veta om dom har och vad den kostar!
  • Vickyb
    Bilbarnstolar, har dom det på Ullared?
  • dexterswife

Vicky: Parkeringsgaraget kostar antingen 199 eller 249 kronor. Kommer inte ihåg vilket.

• Skumpis

Micki spis kostar 199. Köpte en till sonen i ett-års-present. Han ääääälskar den

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden