• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Lalalong

Katten Ceasar
    Haha, ja du... sist vi var där shoppade jag kläder till lillan (i 62 och 68) för 2000 kronor ungefär. Gissa om jag fick många plagg
    Men tyvärr kan det variera jättemycket beroende på när man kommer dit. Ibland har de jättelite och tråkiga saker. Ibland vill man handla hur mycket som helst!

// Lalalong - Lycklig mamma till Klara 06-05-04
  • Katten Ceasar

Lalalong

Ja jag hoppas att jag har tur så att jag kan handla en hel del... men dessvärre så åker jag med mamma och min syster dit och dem gillar inte att man köper för mycket innan bebisen är född (skrock). Men det struntar jag i, jag ska handla ändå, men onda och konstiga blickar kommer jag säkert att få.

• Lalalong

Ash då... strunt i dem! Jag hade ett stort lager av grejer lååångt innan loppan föddes

// Lalalong - Lycklig mamma till Klara 06-05-04
  • mammatillpojkar

vi köpte en där det stor enjoy milk (39 kronor) sen köpte vi där det stod cute (oxå 39 kronor).

• loveliva
    Puhh, nu är jag hemma efter en dag på Gekås!! Hittade massor fina saker Bla en vinterjacka till mig själv, overall till stora killen, bodysar & byxor till lillen, läragåvagn (micki) plus en massa annat kul!
  • Katten Ceasar

lovelina

Åhh vad kul... skulle gärna vilja se dina inköp. Var det mycket folk där?

• loveliva
    Katten Ceasar- Kanske kan lägga ut en bild på inköpen senare. Det var inte alls mycket folk, skulle kunnat gå där hela dagen
  • jacklin

jag var där igår kväll vid 17 och då var det ganska mycket folk, men inte så mycket bland barnkläderna, vilket var tur för det var det jag skulle köpa massor av.

• Månsi

ska snart boka resa igen å den blir någ av den 11 /11 alltså på en lördag hur brukar det vara med folk då ??

• Tösen76

Åhh Gekås! Tyvärr bor jag i norrland så det är låååångt dit, men min syster har just flyttat till Varberg så jag gjorde min debut i juni. Som att släppa lös en unge i en godisaffär, vilket himmelrike! Så nu ska jag och mamma dit och hälsa på, syrran alltså i oktober. Men såklart blir det ett, eller ännu hellre två, besök på Gekås. Det är ju så mycket man ska hinna med. Tyvärr blir man ju lite begränsad av hur mycket man orkar bära till tåget hem.

Så nu till mina frågor: funderar på att köpa BMX sulkyn till lilltjejen. Vilka färger finns den i? Tänkte kanske skicka dit syrran att köpa den innan vi kommer så att den inte är slut när vi väl är där. Hur stor blir den ihopfälld och vad väger den? Brukar den ofta vara slut? Likaså åkpåsen och lammfällen, för dom tänker jag nog också köpa.

//Tösen

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden